Про успішні бренди, створені у Тернополі, розкажуть у книгарні «Є» 20 червня о 18.00. Модератор – Юрій Матевощук. Про свої проекти розкажуть засновник «Мистецького фестивалю «Ї» Василь Томчишин, власник та бариста кав’ярні «Карма Кава» Олексій Широков, співвласники журналу «City Life» Тетяна Шершун та Мар’яна Балабан.
Наприкінці весни у видавництві Discursus вийшла книжка «10 успішних українських брендів» – історії українських компаній та організацій, які задають ритм у своїх сферах. Це щирі й натхненні історії створення власного бізнесу чи ініціативи. Історії про самовіддачу, про помилки й успіх, про тяжку, але натхненну працю.
Герої книжки: !FEST; FEDORIV; Sammy Icon; SoftServe; Tabletochki; ОККО; Українська правда; Український Католицький Університет; Форум видавців; Центр сучасного мистецтва «ДАХ».
- Наша десятка – лише невелика частина тих українських компаній та ініціатив, про які варто говорит, – каже Юрій Матевощук. – Саме тому ми організовуємо серію розмов про бренди – Brand talks – в різних містах України.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 28 від 9 липня 2025
Читати номер