Партнер рубрики Події

5 тисяч абонентів у Тернополі не подавали дані лічильників води 3 місяці і більше. Чому це не вигідно?

5 тисяч абонентів у Тернополі не подавали дані лічильників води 3 місяці і більше. Чому це не вигідно?

Кожен мешканець міста може обрати зручний для себе спосіб подачі показників.

5 тисяч абонентів не передавали дані своїх водомірів 3 місяці та більше. Про це йдеться на сторінці КП «Тернопільводоканал» у соцмережі.

На підприємстві пояснили, чому так робити не варто, і як слід діяти, якщо воду не використовуєте.

— Щоб не отримати рахунки за цифрами загальнобудинкових водомірів (суми в кілька разів вищі) цим та всім іншим тернополянам варто передати реальні показники лічильників 28 лютого або 1 березня, — йдеться у повідомленні відділу розрахунків населення КП «Тернопільводоканал». — Якщо воду не використовували, то обов'язково подайте той самий показник ще раз.

Відео дня

Кожен мешканець міста може обрати зручний для себе спосіб подачі показників:

  • за телефонами 0352 519751, 0800 509 909, 0800 354 357;
  • безпосередньо в пунктах прийому платежів (банківські та поштові відділення);
  • на сайті підприємства http://www.vodokanal.te.ua/oll-pokazniki (необхідні номер особового рахунку та лічильника, що вказані в платіжках);
  • у мобільному додатку КП «Тернопільводоканал» (Android 4.2 і вище та iOS Apple);
  • через Сіті-бот «Назар» (https://citybot.pro/citybot-nazar-ternopil) у Viber та Telegram.

Опитування

А ви вчасно подаєте показники лічильників?

Нагадаємо, раніше ми повідомляли, скільки заробило керівництво водоканалу.

Читайте також

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (79)
  • Читач72

    Вода є природними надрами а надра, за законом про надра, належить народу. І тому пропоную не сплачувати за воду аферистам і шахраям з Водоканалу. Досить грабити народ та збагачуватися на народі . За таке комуналення прокуратура зобов'язана відкрити кримінальне провадження за грабіж посеред дня всіх тернополян.А директору Купити губозакаточний станок та пакет сухарів для тюрми.
  • Остап Водовіз

    Керівник водоканалу заробив пів мільйона...

    Хотілось би знати, яка зарплата була в усіх працівників водоканалу   , я маю на увазі посадовців,...наприклад за 2021 рік, і яка у них зарплата за 2022 рік  ?
    Скільки працівники, керівний персонал отримали премій, допомоги на так зване оздоровлення, і на те і інше...
    А так, то все це пуплики....
    Пам'ятаєте, як водоканал з мешканців будинків отримував 4,18 гривень, (через квартал проводились нарахування ), за так звану повірку і тіпа обслуговування будинкового лічильника,... Досі не йму тями, яке відношення мали  мешканці будинків до тих  будинкових лічильників  ...?
    А тепер прикиньте, якщо 9 ти поверховий будинок з 4  ма під'їздами, то десь приблизно 136 чи більше квартир, то нехай 136 × 4,18 і × 6 місяців, а повірка лічильника нехай проводиться раз в два роки ( а може раз в три роки) , і ту суму × на 2  = 6800 гривень, тоді як повірка лічильника, десь біля 350 гривень...
    Ось така наї..., намахаловка шановні...
  • Наталия Буцкина

    А ще мене цікавить,чому за квітанцію беруть 30гривень?Чому не бере гроші Нафтогаз,ЖЕКи,електромережі?Що Водоканал самий бідний?Чи самий бідний їх директор Кузьма?
  • Vasilii Kr

    Придумали собі абонплату, та аварійне обслуговування. 30грн+4,4грн.

    Хотя сволочі в разі аварій чи певних ситуацій нічого не роблять, а посилають до ЖЕК чи ОСББ. Колись аварійне обслуговування та модернізація були закладені у ціну водопостачання та водовідведення. А тепер собі надумали як людей обдирати додатково.

    Цікаво чи хотя в когось у договорі передбаченою є «абонплата». Ні. Це «оферта», раз заплатили і платіть далі.



    У кожного є лічильники і потрібно платити виключно за показниками лічильника.

keyboard_arrow_up