5 тисяч абонентів у Тернополі не подавали дані лічильників води 3 місяці і більше. Чому це не вигідно?

Кожен мешканець міста може обрати зручний для себе спосіб подачі показників.
5 тисяч абонентів не передавали дані своїх водомірів 3 місяці та більше. Про це йдеться на сторінці КП «Тернопільводоканал» у соцмережі.
На підприємстві пояснили, чому так робити не варто, і як слід діяти, якщо воду не використовуєте.
— Щоб не отримати рахунки за цифрами загальнобудинкових водомірів (суми в кілька разів вищі) цим та всім іншим тернополянам варто передати реальні показники лічильників 28 лютого або 1 березня, — йдеться у повідомленні відділу розрахунків населення КП «Тернопільводоканал». — Якщо воду не використовували, то обов'язково подайте той самий показник ще раз.
Кожен мешканець міста може обрати зручний для себе спосіб подачі показників:
- за телефонами 0352 519751, 0800 509 909, 0800 354 357;
- безпосередньо в пунктах прийому платежів (банківські та поштові відділення);
- на сайті підприємства http://www.vodokanal.te.ua/oll-pokazniki (необхідні номер особового рахунку та лічильника, що вказані в платіжках);
- у мобільному додатку КП «Тернопільводоканал» (Android 4.2 і вище та iOS Apple);
- через Сіті-бот «Назар» (https://citybot.pro/citybot-nazar-ternopil) у Viber та Telegram.
А ви вчасно подаєте показники лічильників?
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, скільки заробило керівництво водоканалу.
Читайте також
- Керівник Водоканалу заробив понад пів мільйона. А що з боргами підприємства?
- ФЕЙК: Якість водопровідної води в Україні впала до рівня технічної
- Нацкомісія скасувала своє рішення про підвищення тарифів на водопостачання у 2023 році
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Хотілось би знати, яка зарплата була в усіх працівників водоканалу , я маю на увазі посадовців,...наприклад за 2021 рік, і яка у них зарплата за 2022 рік ?
Скільки працівники, керівний персонал отримали премій, допомоги на так зване оздоровлення, і на те і інше...
А так, то все це пуплики....
Пам'ятаєте, як водоканал з мешканців будинків отримував 4,18 гривень, (через квартал проводились нарахування ), за так звану повірку і тіпа обслуговування будинкового лічильника,... Досі не йму тями, яке відношення мали мешканці будинків до тих будинкових лічильників ...?
А тепер прикиньте, якщо 9 ти поверховий будинок з 4 ма під'їздами, то десь приблизно 136 чи більше квартир, то нехай 136 × 4,18 і × 6 місяців, а повірка лічильника нехай проводиться раз в два роки ( а може раз в три роки) , і ту суму × на 2 = 6800 гривень, тоді як повірка лічильника, десь біля 350 гривень...
Ось така наї..., намахаловка шановні...
Хотя сволочі в разі аварій чи певних ситуацій нічого не роблять, а посилають до ЖЕК чи ОСББ. Колись аварійне обслуговування та модернізація були закладені у ціну водопостачання та водовідведення. А тепер собі надумали як людей обдирати додатково.
Цікаво чи хотя в когось у договорі передбаченою є «абонплата». Ні. Це «оферта», раз заплатили і платіть далі.
У кожного є лічильники і потрібно платити виключно за показниками лічильника.