Партнер рубрики Події

Аншлаг у магазинах мобільних операторів через збій Київстару: репортаж «20 хвилин»

Аншлаг у магазинах мобільних операторів через збій Київстару: репортаж «20 хвилин»
  • У мережі національного оператора «Київстар» 12 грудня стався масштабний технічний збій. Через це недоступні послуги зв`язку та доступу в Інтернет в багатьох абонентів.
  • Наш журналіст перебуває у центрі міста. Яка ситуація у магазинах мобільних операторів та звичайних крамницях? Чи можна розрахуватись через термінал у транспорті та закладах?
  • Про все розповідаємо у нашому репортажі!

Вранці 12 грудня у мережі «Київстар» трапився технічний збій. Станом на 12 годину на Фейсбук-сторінці оператора заявили про потужну хакерську атаку. У результаті неї тимчасово недоступні послуги зв’язку та доступу в Інтернет. Для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі «Київстару», оператор залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі компанії.

– Станом на зараз (12:46 – прим. авт.) відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів", — йдеться у заяві від національного оператора.

«Київстар» обіцяє надати компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора. Наш журналіст перебуває у центрі Тернополя. Розповідаємо, яка там зараз ситуація.

Відео дня

Аншлаг у магазинах мобільних операторів 

У магазині «Київстар» консультант Олексій розповів, що від ранку до них прийшли приблизно 200 людей. Містяни запитували, що з мобільним зв’язком, не знали, що відбувається. Консультанти наразі радять людям просто очікувати та пояснюють, що стався збій. Перемикання в налаштуваннях, за словами Олексія, не допомагають.

У магазинах телекомунікаційних компаній Vodafone та lifecell великі черги – по кілька десятків людей. Більшість прийшли сюди для того, аби підключити собі новий тариф. Тернополяни кажуть, що роблять це, бо у них був тільки «Київстар»

– У мене від ранку зник зв'язок. Дізнався про проблеми з «Київстар». Вдома Інтернет також від цього оператора. Тому я прийшов купити нову сім-карту принаймні на деякий час. Не знаю, скільки часу не буде зв’язку, – говорить тернополянин Сергій.

Тернополянку Ніну ми зустріли біля магазину «Київстар». Вона також не знала про те, що у мережі стався збій. Користується лише телефоном і вранці не могла ні до кого додзвонитися. Жінка прийшла за допомогою до консультантів. Сподівається, що до вечора мобільний зв'язок таки відновлять.

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up