- Ідея ця уже давно була. Це пішло з Нью-Йорка і це бренд, - каже автор ідеї Віталій Мариновський. - Два роки ми виношували цю ідею, подавали багато проектів. Вибрали саме цю локацію, бо хотіли зробити букви великими. Я подав ідею міській раді зареєструвати торгову марку на управління туризму та використовувати бренд на сувенірній продукції.
Робота над втіленням проекту у життя тривала півроку. Вартість - більше 200 тисяч грн. Під час обговорення проекту розробники розглядали кілька варіантів літер - з полікарбонату, пластику, бетонну та металу. Зупинились на металевій конструкції, оскільки вона найкраще підходить за своїми технічними характеристиками.
- Довжина літер - 16 м, висота - 1,80 м, важить вся конструкція близько тонни, - каже підприємець Сергій Лупійчук. - Кожен, хто працював над цим проектом, вклав у нього якусь маленьку частину себе, свою душу. Тепер тернополяни зможуть біля цієї композиції освідчуватись в коханні своєму місту та один одному.
Біля нової композиції планують встановити відеоспостереження. Але, як каже пан Лупійчук, воно не врятуває від вандалізму. І закликає городян берегти родзинки Тернополя.
- Взагалі все залежить він самих тернополян, - додає чоловік. - Як ми любимо своє місто, так ми будемо відноситись і до цієї композиції, і до всього, що є у місті.
Нова туристична родзинка
Петиція про створення такого напису на сайті міської ради зʼявилась ще минулого року. Тоді вона набрала достатню кількість голосів від тернополян.
- У нас тепер є ще одна туристична родзинка, - коментує міський голова Сергій Надал. - Такі букви, на фоні яких дуже часто фотографуються, є у багатьох містах Європи та світу.
За словами Сергія Надала, були дискусії де це встановити, на якій мові мають бути букви.
- Більшість були за англійську мову, оскільки Україна йде до Європи, працює разом з світом, - каже міський голова. - Цей напис розрахований не лише на тернополян, а й на гостей нашого міста. На туристів з Європи. Локацію обрали також за пропозицями більшості тернополян. Хочу наголосити, що бюджетні кошти на цей проект не виділяли. Хочу подякувати родинам тернопільських підприємців Мариновських і Лупійчук, які показують приклад громаді міста.
Міський голова впевнений, що цей знак зʼявиться на всіх туристичних мапах і буде точкою тяжіння, яка притягуватиме і тернополян, і гостей міста.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер