Статистика ДТП у місті вражає. Де в Тернополі найчастіше фіксують аварії і що робить місцева влада, аби їх запобігти, поговоримо під час прямого ефіру у п’ятницю, 17 липня.
Експерти розкажуть про місця концентрації ДТП та найбільш поширені причини аварій. Ми дізнаємось про те, чому на небезпечних ділянках доріг роками не встановлюють світлофори чи «лежачі поліцейські»; чи достатньо освітлені вулиці та які пішохідні переходи є небезпечними у вечірній та нічний час.
У коментарях до цього тексту ви можете вказувати вулиці Тернополя, які, на ваш погляд, загрожують життю як водіїв, так і пішоходів. Під час онлайн-чату ви дізнаєтесь, чому ситуація там не міняться на краще.
Початок прямого ефіру – о 14.10 на сайті «20 хвилин».
Нагадаємо, що нецензурну лексику та образливі слова видалятиме модератор сайту.
Стежте за новинами Тернополя у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
№ 12 від 22 березня 2023
Читати номер
marijka
2)вул. Текстильна, пішохідний перехід від Текстерно до зупинки тролейбуса - розмітка ледь помітна, знаки про пішохідний перехід взагалі малопомітні, з однієї сторони обдерті, з іншої закриті деревами. Сходи біля зупинки взагалі закривають можливість для пішоходів подивитись чи їде машина і чи безпечно виходити на пішохідний перехід.
3)вул. Руська, виїзд з вул. Коперника направо і наліво, два пішохідних переходи майже поруч. Одного не вистачить?
4) вул. Мазепи, пішохідний перехід біля зупинок транспорту. Чи можна зробити його більш безпечним і регульованим?
Наталя Дорош
Андрій Добровольський
2. Звести паркан 2м на протязі всієї 15 квітня, де не встановлено місця для переходу вулиці - пішоходи чомусь біжать, особливо в сутінки за декілька метрів до переходу чи світлофору.
3. Прибрати 1 пішохідний по Текстильній, від Нової до Будинку праці 3 неконтрольованих пішохідних.
4. Кільце на в'їзді в Тернопіль зі сторони Збаража/Кременця - потрібно змістити в сторону Байковець, бо легківкою проїхати немає проблеми, а от вантажівки з причепами там завжди або їдуть по самому кільці, або роблять дві величезні ями .
Максим Прінь