За рахунок штрафів муніципали поповнили бюджет майже на 9 млн. Аналізуємо, що ще робили

За рахунок штрафів муніципали поповнили бюджет майже на 9 млн. Аналізуємо, що ще  робили

Муніципальна інспекція Тернополя стежить за правопорядком та благоустроєм у місті. Ми дізналися, чим займалися інспектори під час війни. Скільки протоколів склали та скільки «заробили» для міського бюджету.

Управління є виконавчим органом Тернопільської міської ради. Часто можна побачити інспекторів, які складають протоколи за неправильно припарковані автомобілі. Однак це далеко не все, чим займаються муніципали.

Ми звернулися до міської ради з інформаційним запитом, щодо роботи інспекції.

Що входить в обов'язки

Основними напрямками роботи управління муніципальної інспекції є:

Відео дня
  • контроль за дотриманням Правил благоустрою Тернопільської міської територіальної громади;
  • ліквідація стихійної торгівлі на приринкових територіях, вулицях м. Тернополя та по вул. Чорновола та Хмельницького;
  • контроль за паркуванням транспортних засобів;
  • контроль за дотриманням Правил торгівлі алкогольними напоями та пивом торговими закладами міста, зокрема в частині дотримання суб’єктами господарювання заборони щодо продажу алкогольних напоїв;
  • демонтаж тимчасових споруд, згідно з відповідними рішеннями виконавчого комітету;
  • контроль за законністю розміщення реклами та вивісок;
  • контроль за дотриманням природоохоронного законодавства;
  • виконання розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету та ін.
  • розгляд скарг, заяв та звернень громадян.
  • контроль за дотриманням протиепідемічних вимог під час карантину;
  • взаємодія з Національною поліцією та іншими правоохоронними органами і контролюючими структурами.

Як нам повідомили у відповіді на інформаційний запит, у зв’язку із військовою агресією та введенням військового стану в країні, робота управління у 2022році також побудована у профілактичному напрямку та на виконання окремих рішень виконавчого комітету, штабу з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру на території Тернопільської міської територіальної громади, Ради оборони Тернопільської області та Протоколів місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Тернопільській міській раді.

Затверджений графік роботи муніципальної інспекції встановлено з 9.00год. до 18.15год. (Пн-Чт) та з 9.00год. до 17.00год. (Пт). Проте працівники управління виконують роботу у інший встановлений час (згідно з наказом начальника управління).

Як вважаєте, чи потрібна муніципальна інспекція у місті? Проголосуйте та напишіть власний досвід спілкування з інспекторами, якщо він у вас був!

Працівників менше, транспорту – більше

У порівнянні з ситуацією у липні 2021 року, у муніципальній інспекції відбулися зміни. Тоді штат налічував 24 працівника. Наразі ж він може складати 25 осіб, але два працівника інспекції призвали на військову службу, ще одне місце вакантне. Тож загалом в інспекції працює 22 особи:

  • Начальник управління;
  • Заступник начальника управління, начальник відділу контролю за правопорушеннями;
  • Спеціалісти юрист-консультанти – 2 особи;
  • Інспектори відділів – 12 осіб;
  • Завідувач сектору взаємодії;
  • Завідувач сектору за паркуванням ТЗ;
  • Спеціаліст-інспектор з паркування – 4 особи.

Автопарк також розширився. У інспекторів з'явились два електромобілі, моторний та надувний човен. Також є три автомобілі, як і у 2021 році.

Електромобілі отримали муніципали у вересні 2021 року. Це подарунок місту від ТОВ «Корсал». Вартість одного такого на той час становила 12 тис. доларів.

Читайте також:

Муніципалам подарували електромобілі. Розказуємо, як виглядають і де будуть ними користуватися

Моторний човен міська рада придбала ще у 2020 році, однак його реставрація та оформлення документів зайняло багато часу.

Надувний човен інспектори отримали у липні 2020 року для патрулювання акваторії Ставу.

Яка зарплата у муніципалів

Ми дізналися, яка середня заробітна плата звичайного інспектора та начальника управління. Керівник інспекції заробляє вдвічі більше за звичайного інспектора.

Як повідомили у міській раді, середня місячна заробітна плата з урахуванням премій у 2022 році становила 31 918 гривень для начальника управління та 14 646 гривень для інспектора.

Які порушення виявляли

У 2022 році працівниками управління загалом виявили 20 689 порушень у сфері паркування транспортних засобів, правил благоустрою ТМТГ, маскового режиму, заборони продажу алкогольних напоїв та щодо вимкнення вуличного освітлення та вивісок у темну пору доби.

За результатами виявлених порушень оформлялися протоколи про адміністративне правопорушення та Постанови. На арешт майданчик перемістили 805 транспортних засобів.

Спільно з працівниками районного управління поліції, муніципальні інспектори виявляли факти продажу алкоголю у заборонений час. У минулому році працівниками поліції задокументовано 10 порушень законодавства, інспекторами управління муніципальної інспекції оформили 5 адміністративних протоколів за ч.2 ст. 156 КУпАП «Порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами».

Скільки коштів отримав бюджет

Доходи до міського бюджету за останні роки значно збільшились, за рахунок складених протоколів. Кошти за штрафи надходять у міський бюджет. Якщо у 2019 році бюджет отримав 1 083 021 гривень, то у 2022 – 8 874 323 грн.

Детальніше дивіться на інфографіці.

Однак скільки коштів витрачає міська рада на фінансування муніципальної інспекції? Це питання у нашому запиті залишили без відповіді. В управлінні цифрової трансформації та комунікації зі ЗМІ нам порадили уточнити цю інформацію, знову відправивши інформаційний запит та не пояснили, чому ці питання проігнорували. Тож ми знову надіслали інформаціний запит. Відповідь опублікуємо, щойно отримаємо.

Наразі ж відомо лише витрати на муніципальну інспекцію за минулі роки:

  • 5,04 млн грн у 2019 році;
  • 5,75 млн гривень у 2020 році;
  • 6,39 млн гривень у 2021 році.

Як можемо побачити, за цей час міська рада більше витрачала на муніципальну інспекцію, ніж отримувала в результаті роботи.

Чи змінилась ця ситуація у 2022 році та скільки коштів виділили на роботу управління у 2023 році – дізнаємося згодом.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (6)
  • Анна Кубай

    Воюють з бабками херої .
  • Анна Кубай

    Це що ті що воюють з брюками які продають зелень ? О то вояки .Їх вже пора на фронт відправляти підготовку мають .
  • Читач42

    Муніципальна поліції служить лише Надалу , а не мешканцям міста. Витрати на її утримання більші ніж штрафи. В місті бардак . Припарковані автомобілі і на перехрестях і на клумбах . Але, враховуючи небезпечну роботу цих покидьків, Надал дарує їм належні місту квартири!!! Не військовим, не інвалідам!! І ці покидьки не відмовляються, лижуть ж.опу !
  • Вже навіть бабки з петрушкою (ті, що на тротуарі) на них плюють, бо знають, кого вони "кришують" і кому прислужують...

keyboard_arrow_up