Прогнози тернополян справдилися: у вівторок, 6 листопада маршрутки не виїхали на рейс. На зупинках скупчення людей, які не можуть вчасно дістатися на роботу. Люди в усьому звинувачують мера міста і міську раду.
- Тариф – 9 грн – це занадто для тернополя. Я бухгелтер і можу впевнено заявити: така ціна є завищеною. Тернополяни не дурні! Людям такий транспорт просто не по кишені. А з боку мера міста – це повне хамство! Замість того, що вирішити проблему, він взявся погрожувати, що маршруток не буде. Хай зроблять нормальну мережу комунального транспорту, і місто спокійно проживе без приватних перевізників, - розповідає Надія Побережна.
Жінка додала, що стоїть на зупинці вже 20 хвилин, і жодної маршрутки не бачила. Натомість тролейбусів було немало. Щоправда, вони їдуть також не за графіком.
Обурені міщани, крім транспортної проблеми, згадують всі "гріхи" міської влади.
- Живу на Лесі Українки, маю дитину завезти в школу мистецтв, яку закрили з ініціативи Надала. Маршрутки немає, дитина спізниться на навчання. У місті бардак, - емоційно говорить Вікторія Кривоніс.
Про "картки тернополянина" людей, яких журналісти "20 хвилин" зустріли на зупинках і чути не хочуть. Кажуть, це принижує їхню гідність.
- Що ми маємо кому доводити, чому нас ставлять на коліна? – каже Тетяна Кравчук. – Люди стоять в чергах у робочий час, передають свої персональні дані незрозумілому підприємству. Нас за людей не рахують.
Ситуацію фактично рятують тролейбуси. Адже це – єдиний громадський транспорт, яким сьогодні можуть скористатися тернополяни. На маршрут виїхали, як і зазвичай, 51 тролейбус, каже директор КП "Тернопільелектротранс" Андрій Мастюх.
- У нас пасажири дисципліновані: 80% здійнювали безконтактну оплату проїзду ("картка тернополянина", проїзні), лише 20% розраховувалися готівкою. Але скоро і ми, певно, будемо стояти. Адже з такими тарифами ми не зможемо заплатити за електроенергію, а підприємство і так має борги. Нині йде перевантаження транспорту, бракує водіїв. Ми на межі виживання, - зауважує він.
Оскільки маршрутчики влаштували саботаж, комунальне підприємство нині матиме додатковий дохід. На скільки саме – порахують увечері. А ти часом люди в соцмережах жартують, що лише за сьогодні підприємство заробить добряче, тож зможе віддати всі борги.
Транспортний колапс у Тернополі продовжується. Перевізники кажуть, що миритися зі старими тарифами не збираються. Адже і так працюють в мінус. Мають борги по дизпаливу. До речі, за словами декотрих з них, навіть вартість проїзду 10 грн не покриє всіх їхніх витрат. А якщо тернополян не влашовує, що маршруток не буде, перевізники радять іти під міську раду і пояснювати тим активістам, котрі зчинили галас, що вони хочуть їхати.
- Нам більше не дають палива в борг, тож заправитись нема за що. Будемо стояти, поки ситуація не покращиться, - наголошує перевізник Юрій Лагіш.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер
можливо комусь стане у пригоді, добрі люди зробили сайт де можна знайти машину попутчика вибравши маршрут на карті і приблизний час поїздки https://podorozi.herokuapp.com/
Опубліковано 06.11.2018
Станом на сьогодні, 6 листопада, до Львова доправили 28 трамвайних вагонів із Берліна. Про це повідомляє ЛКП «Львівелектротранс».
1 вагон перебуває на митниці, а останній 30-й планують отримати наступного понеділка, 12 листопада. Відтак, це буде повна партія, відповідно до договору закупівлі та попередньо узгоджених термінів поставки.
«Із 28 вагонів, які доправлені до міста, 6 курсують на трамвайному маршруті № 3. Наступного тижня на маршрут вийде ще 2 вагони, тобто курсуватиме вже 8. Загалом, передбачено, що 15 одиниць обслуговуватимуть трамвайний маршрут № 3, а решту курсуватимуть на маршруті № 6 та на маршрутах № 4 і № 5, після їхнього відкриття з ремонту і реконструкції», — розповів начальник відділу інформації та зв’язків з громадськістю ЛКП «Львівелектротранс» Іван Бондар.
Цього року ЛКП «Львівелектротранс» має отримати 30 вживаних німецьких трамвайних вагонів, а ЛК «АТП-1» — 150 нових низькопідлогових автобусів, довжиною 12 м, на умовах фінансового лізингу: 100 автобусів “МАЗ” і 50 — «Електрон». Станом на сьогодні, ЛК «АТП-1» вже отримало 58 “МАЗів”.
До теми: