- Вода зі стелі почала капати 13 жовтня, ми звернулися в міську раду, в ЖЕК, у водоканал, у поліцію, - розповідає власниця магазину. - Щоб перевірити чи є в поломка на території помешкання сусіда зверху комунальники кілька днів поспіль заходили у його квартиру. Це нічого не дало, вода і далі капала.
За 8 днів працівники обслуговуючого підприємства та аварійної служби лише перекривали воду у всьому будинку.
- Усі служби нічого не роблять, працівники ЖЕКу нам казали чекати до вівторка, 23 жовтня. В нас товар плаває у воді. Не встигаємо все прибирати. - каже пані Мирослава. - У неділю, 21 жовтня воду знову перекрили для всього будинку, ми попросили відкрити, бо купа людей без води, а нам знову почало капати.
Сьогодні, 22 жовтня власниця магазину знову викликала комунальників. Жінка каже, що у неї відмовились прийняти заяву на відшкодування збитків.
В обслуговуючому підприємстві кажуть, що аварія трапилась через те, що труби поржавіли і 22 жовтня комунальники повинні взятись за їх заміну. Раніше цього зробити не могли, бо не було згоди від усіх сусідніх помешкань магазину.
- Підприємець звернулась до працівників обслуговуючого підприємства, і вони відреагували на заяву, - пояснює представник обслуговуючого підприємства.- Сьогодні вже приступили до заміни труб. Без дозволів сусідів цього зробити не могли. Очікуємо, що до кінця для усі проблеми ліквідують, - Заяву на відшкодування збитків у власниці магазину працівники ЖКГ прийняти не можуть. Усі витрати жінці можуть відшкодувати у судовому порядку.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер
До речі, може хто й пам*ятає, той лисий мудак, коли на мера йшов, головне, що обіцяв, то порядок в комуналці навести. То такий порядок має бути, Сірожа?