За три місяці 2019-ого у міську раду надійшло 36 скарг від тернополян. В більшості вони пов'язані із дорогами та житлово-комунальним господарством.
Результати роботи управління організаційно-виконавчої роботи за перший квартал 2019-ого озвучили на виконкомі міської ради 3 квітня.
- Суттєво збільшилась кількість вхідної документації, оскільки всі соціально незахищені категорії населення звертаються щодо пільг,- каже начальник управління Світлана Добрікова. - Збільшилась кількість депутатських звернень: 267 порівняно з 188 у 2018-ому році. Однак зменшилась кількість інформаційних запитів: 169 в порівняні 226 у 2018-ому.
Отримали в міській раді 36 скарг від тернополян. У 2018-ому за такий самий період було 17 скарг. В основному, як каже пані Добрікова, пов'язані із зимовим періодом. Тернополяни нарікають на стан доріг та житлово-комунальне господарство. Але, як зазначили в міській раді, проблеми вирішені.
Контактні телефони відділу звернень Тернопільської міської ради: 40-41-26, 52-76-52. Цілодобова гаряча лінія: 15-80 (зі стаціонарних телефонів), 067-351-57-10.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер