"Народний бренд 2017": нагородили кращих з кращих (ОНОВЛЕНО)

- 13-ту церемонію нагородження найкращих торгових марок провели 12 грудня у концерт-холі Podolyany.
- Цього року свої нагороди отримали переможці у 51-й номінації.
- Під час церемонії провели лотерею. Приз - подорож у Венецію отримали представники кондитерського дому Блажевських.
На церемонію зібрались кращі з кращих бізнесменів, які знають як досягнути успіху. Вони виготовляють якісні продукти та надають якісні послуги. А визначали переможців не журі, не комісія, а тернополяни, які користуються послугам цих фірм. Цього року відзначали найкращих у 51 номінації. В голосуванні взяло участь 10 тисяч тернополян.
Читайте також: "Народний бренд - 2017": тернополяни обрали кращих
- «Народний бренд-2017» – це волевиявлення тернополян, які обирають найкращі компанії, фірми, торгові марки у Тернополі , - зазначає регіональний видавець RIA Медіа Юрій Штопко . - Роботу тернопільських фірм оцінили наші читачі газети «RІА плюс» і користувачі сайту top20.ua, а це, в свою чергу, клієнти тернопільських фірм, закладів, підприємств. Це уже тринадцята церемонія і чесно, думав, що кількість учасників цього року зменшитися, але вона збільшилась на декілька тисяч, і тим саме це показує зацікавленість і популярність конкурсу «Народний бренд». Маємо надію, що тернополяни не помилилися у своєму виборі, віддавши голоси за тих, хто і надалі виправдовуватиме їхню довіру.
Ведучим цьогорічної церемонії "Народний бренд" був Сергій Притула, що стало приємним сюрпризом для гостей свята.
Сценарій свята розділили на кілька частин: нагородження, виступи танцівників, співаків та лотерею, під час якої між переможцями «Народного бренду» розіграли подорож у Венецію. Її отримали представники «Кондитерського дому Блажевських»
Лідерами цьогорічного голосування стали: - аптека “Ромашка” мережі аптек “Борис” — 1827 голосів; - банк "Приватбанк" — 1479 голосів підтримки; - Тернопільська пивоварня "Опілля"- 1310 шанувальників; - ТРЦ "Подоляни" – 1305 голосів.
Святкують десятиріччя
ТРЦ «Подоляни» перемагають в «Народному бренді» уже десять років поспіль. І так співпало, що цього року торгово-розважальний центр святкує десятиріччя.
- Кожен рік – нове випробування для кожного, хто працює у будь-які сфері, - каже директор благодійного фонду «Подоляни» Тетяна Чубак. – Тому варіант просто бути впевненим в перемозі і чекати на неї не підходить. Ми завжди працюємо над тим, щоб ставати кращими. І хоча це наша десята нагорода, але ми стараємось змінюватись, бо люди хочуть чогось нового, кращого сервісу, послуг, товарів. І ми радіємо, що цього року відкрили багато нових брендів для Тернополя. І це велика заслуга, бо про наше місто вже знають і воно стає таким провідним містом Західної України. Це дуже тішить.
Як зазначає пані Тетяна, у ТРЦ «Подоляни» розширяються деякі магазини відомих та популярних серед тернополян марок. Буде ще кілька нових.
- Ми так працюватимемо і надалі, - додає пані Тетяна. – І дякуємо за визнання нашим клієнтам, відвідувачам. І, звісно, корпорації RIA, яка щороку організовує такий захід. Для нас це більше, ніж просто статуетка. Це визнання і кожна нагорода – крок вперед. Я завжди кажу, щоб здобути першу нагороду потрібна хоробрість. А, щоб отримати її потрібна мудрість.
Головне – довіра людей
Ще одними переможцями «Народного бренду», для яких це уже сьома нагорода, стала будівельна компанія «Добробуд», яка працює уже 26 років. Секретів успіху, як таких, у директора будівельної компанії «Добробуд», генерального партнера «Народного бренду», Василя Кікінежді – немає. Чоловіка каже, що головне – це щоденна робота, пошук чогось нового та відношення до людей, які інвестують в будівельну галузь. Також дуже вадливим аспектом є довіра людей до компанії. Потрібно ставити себе на місце тих людей, які до тебе йдуть.
- Усі ці складові і дають такий результат, який ми маємо, - каже пан Кікінеджі. – Спершу ми створили невелику «фірмочку», яка згодом переросла в більшу компанію. І зараз маємо те, що маємо. І нагорода від RIA для нас дуже багато означає. У нас є спеціально відведене місце для них, я всі чудово пам’ятаю і ми щороку працюємо над тим, щоб бути серед переможців.
Брати участь у конкурсі - почесно
За страхову компанію UNIQA тернополяни голосують уже сьомий рік поспіль . Секрет їхнього успіху теж у довірі клієнтів.
- Серед наших клієнтів дуже багато тернополян і, навіть, серед переможців «Народного бренду», які обирають нашу страхову за якісні європейські страхові послуги, - каже головний експерт тернопільської обласної дирекції страхової компанії UNIQA Олег Біловус. – Можна сказати, що наша страхова це вже теж бренд. А нагорода «Народний бренд RIA» - не просто статуетки, це дуже вагомий конкурс в Тернополі, в який вірять люди. І вони щороку звертають увагу на те, хто переміг. Брати участь в цьому конкурсі – честь для компанії.
Тернопільський бренд, який цінують
Не вперше перемогла у «Народному бренді» і тернопільські пивоварня «Опілля». Цією перемогою вони завдячують кожній людині в колективі.
- Кожен з них робить ту роботу, яка в кінцевому результаті дає ту продукцію, яка зараз є на ринку і яку цінують люди, - каже керівник відділу маркетингу Володимир Гомівка. – За що ми їм дуже вдячні. Це багато чого для нас означає. Цього року дуже багато людей об’єднали свої зусилля, щоб здобути цю перемогу. І участь в «Народному бредні» дає можливість об’єднати колектив в одне ціле. Тому за це організаторам велика щира вдячність.
Роблять продукцію на совість
Тернопільський м’ясокомбінат, який уже вдруге є партнером «Народного бренду», переміг одразу в двох номінаціях: виробник м’ясної продукції та виробник продовольчих товарів. Основний секрет успіху компанії: вони роблять продукцію на совість, як для себе.
- Так, як Тернопільський м’ясокомбінат відновлює свій бренд, це наша друга перемога поспіль, - каже помічник генерального директора компанії «Агропродсервіс» Василь Томчишин. – Цього року ми перемогли і в другій категорії, наша мережа магазинів «Студія м’яса» виробляє напівфабрикати: каші, пельмені, різного виду супутні продукти. Визнання наших споживачів є важливим для нас і ця нагорода теж. Це означає, що ми, як компанія, рухаємось в правильному напрямку, наші споживачі позитивно оцінюють нашу роботу.
Вперше перемогли
Не вперше бере участь у «Народному бренді» салон квітів «Флорія», але цьогорічна статуетка перша. Яка є дуже особливою для всього колективу.
– Ми прагнули цієї перемоги і завдяки наполегливій щоденній роботі досягнули бажаного, - каже директор салону квітів «Флорія» Оксана Болєщук. - У мене дуже чудовий молодий колектив, в якому кожен відповідає свою частинку роботи. Організація самого заходу теж дуже сподобалась, все на високому рівні, приємна атмосфера.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
РекламаНевже не зрозуміло, що все це - банальний спектакль за гроші власників найбільших фірм Тернополя? Включіть мозок, після слів: "компанії «Добробуд», генерального партнера «Народного бренду»" про об`єктивність можна забути... Або ще "паляться": "А нагорода «Народний бренд RIA» - не просто статуетки, це дуже вагомий конкурс в Тернополі, в який вірять люди. І вони щороку звертають увагу на те, хто переміг." Реклама - вона така :)