На церемонію зібрались кращі з кращих бізнесменів, які знають як досягнути успіху. Вони виготовляють якісні продукти та надають якісні послуги. А визначали переможців не журі, не комісія, а тернополяни, які користуються послугам цих фірм. Цього року відзначали найкращих у 51 номінації. В голосуванні взяло участь 10 тисяч тернополян.
Читайте також: "Народний бренд - 2017": тернополяни обрали кращих
- «Народний бренд-2017» – це волевиявлення тернополян, які обирають найкращі компанії, фірми, торгові марки у Тернополі , - зазначає регіональний видавець RIA Медіа Юрій Штопко . - Роботу тернопільських фірм оцінили наші читачі газети «RІА плюс» і користувачі сайту top20.ua, а це, в свою чергу, клієнти тернопільських фірм, закладів, підприємств. Це уже тринадцята церемонія і чесно, думав, що кількість учасників цього року зменшитися, але вона збільшилась на декілька тисяч, і тим саме це показує зацікавленість і популярність конкурсу «Народний бренд». Маємо надію, що тернополяни не помилилися у своєму виборі, віддавши голоси за тих, хто і надалі виправдовуватиме їхню довіру.
Ведучим цьогорічної церемонії "Народний бренд" був Сергій Притула, що стало приємним сюрпризом для гостей свята.
Сценарій свята розділили на кілька частин: нагородження, виступи танцівників, співаків та лотерею, під час якої між переможцями «Народного бренду» розіграли подорож у Венецію. Її отримали представники «Кондитерського дому Блажевських»
Лідерами цьогорічного голосування стали: - аптека “Ромашка” мережі аптек “Борис” — 1827 голосів; - банк "Приватбанк" — 1479 голосів підтримки; - Тернопільська пивоварня "Опілля"- 1310 шанувальників; - ТРЦ "Подоляни" – 1305 голосів.
ТРЦ «Подоляни» перемагають в «Народному бренді» уже десять років поспіль. І так співпало, що цього року торгово-розважальний центр святкує десятиріччя.
- Кожен рік – нове випробування для кожного, хто працює у будь-які сфері, - каже директор благодійного фонду «Подоляни» Тетяна Чубак. – Тому варіант просто бути впевненим в перемозі і чекати на неї не підходить. Ми завжди працюємо над тим, щоб ставати кращими. І хоча це наша десята нагорода, але ми стараємось змінюватись, бо люди хочуть чогось нового, кращого сервісу, послуг, товарів. І ми радіємо, що цього року відкрили багато нових брендів для Тернополя. І це велика заслуга, бо про наше місто вже знають і воно стає таким провідним містом Західної України. Це дуже тішить.
Як зазначає пані Тетяна, у ТРЦ «Подоляни» розширяються деякі магазини відомих та популярних серед тернополян марок. Буде ще кілька нових.
- Ми так працюватимемо і надалі, - додає пані Тетяна. – І дякуємо за визнання нашим клієнтам, відвідувачам. І, звісно, корпорації RIA, яка щороку організовує такий захід. Для нас це більше, ніж просто статуетка. Це визнання і кожна нагорода – крок вперед. Я завжди кажу, щоб здобути першу нагороду потрібна хоробрість. А, щоб отримати її потрібна мудрість.
Ще одними переможцями «Народного бренду», для яких це уже сьома нагорода, стала будівельна компанія «Добробуд», яка працює уже 26 років. Секретів успіху, як таких, у директора будівельної компанії «Добробуд», генерального партнера «Народного бренду», Василя Кікінежді – немає. Чоловіка каже, що головне – це щоденна робота, пошук чогось нового та відношення до людей, які інвестують в будівельну галузь. Також дуже вадливим аспектом є довіра людей до компанії. Потрібно ставити себе на місце тих людей, які до тебе йдуть.
- Усі ці складові і дають такий результат, який ми маємо, - каже пан Кікінеджі. – Спершу ми створили невелику «фірмочку», яка згодом переросла в більшу компанію. І зараз маємо те, що маємо. І нагорода від RIA для нас дуже багато означає. У нас є спеціально відведене місце для них, я всі чудово пам’ятаю і ми щороку працюємо над тим, щоб бути серед переможців.
За страхову компанію UNIQA тернополяни голосують уже сьомий рік поспіль . Секрет їхнього успіху теж у довірі клієнтів.
- Серед наших клієнтів дуже багато тернополян і, навіть, серед переможців «Народного бренду», які обирають нашу страхову за якісні європейські страхові послуги, - каже головний експерт тернопільської обласної дирекції страхової компанії UNIQA Олег Біловус. – Можна сказати, що наша страхова це вже теж бренд. А нагорода «Народний бренд RIA» - не просто статуетки, це дуже вагомий конкурс в Тернополі, в який вірять люди. І вони щороку звертають увагу на те, хто переміг. Брати участь в цьому конкурсі – честь для компанії.
Не вперше перемогла у «Народному бренді» і тернопільські пивоварня «Опілля». Цією перемогою вони завдячують кожній людині в колективі.
- Кожен з них робить ту роботу, яка в кінцевому результаті дає ту продукцію, яка зараз є на ринку і яку цінують люди, - каже керівник відділу маркетингу Володимир Гомівка. – За що ми їм дуже вдячні. Це багато чого для нас означає. Цього року дуже багато людей об’єднали свої зусилля, щоб здобути цю перемогу. І участь в «Народному бредні» дає можливість об’єднати колектив в одне ціле. Тому за це організаторам велика щира вдячність.
Тернопільський м’ясокомбінат, який уже вдруге є партнером «Народного бренду», переміг одразу в двох номінаціях: виробник м’ясної продукції та виробник продовольчих товарів. Основний секрет успіху компанії: вони роблять продукцію на совість, як для себе.
- Так, як Тернопільський м’ясокомбінат відновлює свій бренд, це наша друга перемога поспіль, - каже помічник генерального директора компанії «Агропродсервіс» Василь Томчишин. – Цього року ми перемогли і в другій категорії, наша мережа магазинів «Студія м’яса» виробляє напівфабрикати: каші, пельмені, різного виду супутні продукти. Визнання наших споживачів є важливим для нас і ця нагорода теж. Це означає, що ми, як компанія, рухаємось в правильному напрямку, наші споживачі позитивно оцінюють нашу роботу.
Не вперше бере участь у «Народному бренді» салон квітів «Флорія», але цьогорічна статуетка перша. Яка є дуже особливою для всього колективу.
– Ми прагнули цієї перемоги і завдяки наполегливій щоденній роботі досягнули бажаного, - каже директор салону квітів «Флорія» Оксана Болєщук. - У мене дуже чудовий молодий колектив, в якому кожен відповідає свою частинку роботи. Організація самого заходу теж дуже сподобалась, все на високому рівні, приємна атмосфера.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер