Партнер рубрики Події

Нездорова барбіманія? Тернопільська психологиня розповіла, у чому феномен зіркової ляльки

Нездорова барбіманія? Тернопільська психологиня розповіла, у чому феномен зіркової ляльки
  • 21 липня на екранах світових кінотеатрів вийшов новий фільм про Barbie від режисера Грети Гервіг. Кінострічка стала справжнім хітом, а її герої заполонили серця людей.
  • Борди, вітрини магазинів одягу, іграшок та навіть кав’ярні – все навколо нагадує про ванільний світ Barbie, зокрема і в Тернополі.
  • Журналісти «20 хвилин» поцікавилися у психологині, чому давно забуте викликало фурор навіть під час війни.

Можна сказати, що лихоманка за стилем barbiecore заполонила світ. Тренд на фірмовий рожевий колір ляльки Barbie зараз є буквально усюди — від колекцій модних брендів до streetstyle-образів і виходів зірок на червоних доріжках.

Режисер Грета Гервіг адаптувала фільм за сценарієм, який вона написала разом зі своїм чоловіком, режисером Ноа Баумбахом («Шлюбна історія»). Співпродюсери включають Warner Bros., Mattel і продюсерську компанію Роббі LuckyChap Entertainment.

Роль Барбі та Кена виконують Марго Роббі та Райан Гослінг. Володарка кількох Греммі Дуа Ліпа природно зіграла у фільмі роль співачки.

Відео дня

Barbie land по-тернопільськи

Від хвилі трендів не відступали і тернопільські блогери. Поки одні влаштовують масштабні фотосесії в стилі Barbie, інші – майже на кожну сторіс додають пісню Barbie Girl та не забувають про ванільні наліпки.

Разом з тим, вірусним став додаток, за допомогою якого тернополяни приміряють на себе образи знаменитої ляльки. Щобільше, на власній примірці люди не зупиняються і навіть опублікували фото, як в образі модних ляльок виглядають тернопільські депутати.

Ця хвиля селфі для просування фільму про Барбі за допомогою хештегу #barbiethemovie вже набрала на момент написання статті 345 тисяч дописів в Instagram.

Як раніше повідомляли журналісти «20 хвилин», навіть на показ фільму тернополяни ходять у рожевих речах або з тематичними Barbie аксесуарами.

Чи підтримують світові бренди?

Barbiecore – це новий вірусний тренд, який набирає популярності у всьому світі. Цей тренд натхненний іконічною лялькою Barbie, що стала символом жіночої краси та моди. Він став популярним завдяки своїм яскравим та насиченим кольорам, підбірці одягу в стилі ляльки Barbie та кутюрних трендів.

Модні бренди почали створювати колекції в стилі Barbie Mattel. Valentino PP Pink зробив суцільно яскраво-рожевий показ осінь/зима 2022 на Паризькому тижні моди з 22 образами в стилі Barbie. Креативний директор Valentino П’єрпаоло Піччолі скоротив палітру до одного відтінку – яскраво-рожевим.

Маркетингова компанія спрацювала

То ж чому навколо Barbie піднявся такий ажіотаж? Чому на вулиці все частіше можна зустріти не тільки дітей, але й дорослих у всіх відтінках рожевого? І як культ ідеальної дівчини може вплинути на психіку людини? Відповіді на ці питання ми дізнавалися в психологині-консультантки у напрямку позитивна психотерапія, арттерапія Олени Галай.

Олена Галай

— Чим більша криза у світі, тим більше люди потребують такої дитячості. Тобто, нашій психіці складно сприймати усі події, що відбуваються в Україні, у світі і ми починаємо шукати якусь легкість. Таким чином людина може трохи перезавантажити свої думки. Наприклад, Бог війни Арес і Богиня кохання Афродіта – чоловік і жінка. Вони завжди будуть іти поряд, потребувати один одного. Так і під час кризи ми потребуємо легкості, потребуємо того, що трохи змінить вектор нашої уваги на позитив, — каже психологиня.

До виходу кінострічки маркетологи попрацювали відмінно, адже люди несвідомо піддаються на цей ажіотаж в стилі Barbie, створюючи бум. А це збільшення рейтингів та прибутків.

— Маркетологи – геніальні люди і підігрівали публіку ще до виходу фільму. Здається торішній показ Versace був присвячений рожевому кольору. Зараз повертається мода на жіночність та сексуальність. Якщо подивитися тенденцію, то зараз молодь виходить з оверсайзу і все більше з’являються на вулиці в корсетах, на підборах. Це все підкреслює гендерну приналежність, жіночність, ніжність та сексуальність. Це буде відбуватися до того часу, поки у світі буде криза. Згодом тенденція зміниться, — наголошує пані Олена.

Також психологиня радить підійти до перегляду фільму по-філософськи, адже режисери намагалися розвіяти всі стереотипи, які досі приписують жінкам та чоловікам.

— Якщо ви помітили, то у фільмі також є ляльки з інвалідністю, вагітні, із зайвою вагою. Також намагаються розвіювати стереотипи про те, як сприймають жінку. Бо неодноразово можна було почути про те, що жінка – носій сексуальності. Вона може мати автівки та все інше, якщо вдало вийшла заміж або має гарного коханця. Але режисери показують, що жінка – повноцінна особистість і вона також розвивається, досягає кар’єрних успіхів. Жінки можуть бути президентами, медиками, пілотами, депутатами. Ми можемо вибирати професію, реалізовуватися. Але є жінки, яким достатньо бути матерями і дружинами. І засуджувати їх ніхто не має права. Також нам показують, що навіть Barbie може мати поганий настрій, неідеальну фігуру і це нормально, — пояснює співрозмовниця. — Також безліч стереотипів існує навколо чоловіків. Не всі чоловіки мають бути головними, бо не кожному це потрібно.

Тернополяни, а вас чи знайомих зачепила барбіманія? Діліться своїм досвідом в коментарях.

 

Читайте також:

У рожевому одязі: як тернополяни йдуть на показ «Барбі» у кінотеатр

Які фільми показуватимуть у кінотеатрах Тернополя на вихідних 5-6 серпня: розклад та ціни на сеанси

11 цікавих фактів про ляльку Барбі, яка залишається актуальною вже понад 60 років

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up