Пізній початок робіт на дамбі пояснюють в управлінні ЖКГ браком грошей

Пізній початок ремонтних робіт на дамбі та відповідне обмеження руху у напрямку з Центру на Дружбу і навпаки  дещо розсердило тернополян. Люди не розуміють, чому  дорогу не ремонтували влітку, коли дозволяла погода і коли на дорогах було менше автівок.

Пізній початок робіт на дамбі пояснюють в управлінні ЖКГ браком грошей

 
Роботи восени, кажуть вони, триватимуть  дуже довго, бо погода «вередує». А це у свою чергу означає, що  добиратись на роботу чи навчання буде тривалий час важко і незручно. В управлінні ЖКГ за незручності просять вибачення. Тут кажуть, що почали ремонтувати тоді, коли з’явились гроші. 

- Ремонт дамби ми розпочали минулого року, - каже  заступник начальника управління ЖКГ - головний інженер управління Микола Лесів.  – Тоді виконали роботи першої черги, а саме – ремонт гідротехнічних споруд. На ці роботи використали майже 8,5 мільйона гривень. П’ять з яких – гроші з державного бюджету або ж субвенції. Через те, що вартість робіт з капремонту дамби коштує близько 30 мільйонів, міський бюджет не в силі профінансувати його. Відтак ми подали проект реконструкції дамби на інвестиції з держбюджету і оголосили аукціон або держзакупівлі на два роки, тобто минулий рік і цей. З нового року уже мали проектно-кошторисну документацію  наявну,  мали продовжений договір з переможцем тендеру, але не мали коштів. 


Кошти, за слова пана Лесіва, надійшли тільки у липні – 5 млн з держбюджету на капремонт проїзної частини дамби  Тернопільського ставу. Відтак через таке запізніле  надходження коштів і мінливу погоду, повністю ремонт проїзної частини не роблять. Дорогу ремонтують по частинам. 

- Вартість робіт проїзної частини – 25 мільйонів, - продовжує пан Лесів. -  Через те ми взяли одну полосу, не заважаючи руху двосторонньому тролейбусам і автомобілям,  і приступили до виконання робіт. Звичайно, пора пізня, але від нас не залежить, а від центрального  фінансування. На жаль, на сьогодні ми обмежені в коштах – є п’ять мільйонів з держбюджету і ще майже п’ять дав міський голова.  Можливий варіант, що у вересні-жовтні прийдуть ще п’ять мільйонів з Києва, але наразі грошей нема. Якби гроші прийшли  у березні-квітні, чи хоча б на початку травня, то на сьогодні  роботи були б завершені. 


Можливості міського бюджету, за його словами, не такі великі, якби хотілося. Адже, окрім дамби, є ще інші об’єкти, які потребують значного фінансування – міст на Бродівській, транспортна розв’язка Миру-Дружби та ін. 


- Я, як куратор  цієї ділянки роботи просив і прошу тернополян, особливо у водіїв вибачення, - додає він. -  Дамбу робимо якісно, надійно, проект – надзвичайно складний. Але скільки часу піде на ці роботи, сказати не можливо. В межах виділеного фінансування роботи виконуються.

Кримінальна справа, відкрита торік у листопаді через імовірні порушення під час ремонту дамби, ніяк не перешкоджала роботі. Порушень поліція не знайшла, справу закрила.  

- Вся бруківка із 2016 року перебуває на зберіганні у виконавця робіт, - додає він. - Їздили  фотографували, міряли, рахували. Вся бруківку, яка зараз знімають,  здають під охоронну тролейбусному управлінню.  Її  згодом будемо  використовувати.
За словами пана Лесіва, у міськвиконкому є така думка і  її підтримують депутати, аби зняту базальтову бруківку встелити у Центрі.


-Є  думка, щоб відновити центральну частину міста історичному вигляді, - додає пан Лесів.  Зокрема вул. Йосипа Сліпого, Брюкнера з’єднати з Валовою і  вкласти цією бруківкою – не робити асфальт чи нову бруківку, а постелити цю стару базальтову бруківку .  


 

Коментарі (4)
  • Володимир Воробець

    6-ка жигуль впечеталась щойно в бетонний блок на дамбі.
  • Наташа Гесюк

    Їжджу щодня дамбою, то у 16-17 годині вже нікого з робочих немає((( Якщо одна бригада закінчує, повинна починати працювати друга. Так в норм. країнах. Не в нас(((
  • Anonymous

    Грошей, кажете, не було? А фестивалити мали за що? "Рекорди"! встановлювати, на бруківочку, фонтанчики і херню всяку? На то гроші знайшлись, а на дамбу не було?

    Один "фкестиваль водомоторного" місту скільки коштував? Не скажете, дебіли...
  • Володимир Воробець

    Роботи там на тиждень, від сили 2. Одні вдають що працюють інші, що платять. При таких незручностях мали б працювати цілодобово в 3 зміни. Але в нас як завжди все через ж..у.

    Anonymous reply Володимир Воробець

    Точно. В робочий день на дамбі шість чоловік, один екскаватор і гнила робота. Та такими темпами вони ту дамбу до весни не зроблять.

Поліцейські просять допомоги у пошуку 60-річної Грещишин Лариси Михайлівної жительки села Киданці Збаразького району.

Аварія за участі водія з Тернопільщини сталась у вівторок, 21 листопада, о 10:30 в селі Зелений Гай у Рівненській області....

Радник Міністра внутрішніх справ України Михайло Апостол, який живе на Тернопільщині, бере під особистий контроль побиття...

Довіра клієнтів – найважливіше, що може бути в будь-якої компанії, незалежно від сфери її діяльності. Адже саме лояльні клієнти...

Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up