Тернополянин Максим звернувся у редакцію “20 хвилин” із запитанням, чому у нього із картки зняли комісію.
- Я завжди поповнюю на цілу суму, без жодних копійок, - розповідає хлопець. - А тут у мене залишок - 3.48 гривень. Це дуже дивно і взагалі це законно?
Студент іноді поповнює карту у пунктах поповнення на вулиці, а іноді онлайн. Але каже, ніколи ніде не бачив попередження, що буде зніматись комісія.
Як повідомили у ТОВ «Системний зв'язок», нерівний баланс коштів на електронному квитку «Соціальна карта тернополянина» може формуватися внаслідок поповнення квитка на онлайн ресурсах, де платежі здійснюються з комісією згідно тарифів банку і залежать від суми поповнення, відповідно сума коливається від декількох копійок до кількох гривень. Приміром, при поповненні електронного квитка «Соціальна карта тернополянина» на сайті fayna-karta.te.ua та через онлайн-сервіс City24 комісія становить 2 гривні.
При поповненні квитка за допомогою Оplata.te.ua, TachCard, EPS та EasyPay комісія формується у залежності від суми поповнення. Кошти зараховуються на карту в момент валідації у транспорті через 24 години після поповнення.
Нагадаємо, що при поповненні «Карти тернополянина» через термінал самообслуговування, веб-сайт та мобільний додаток, кошти на карту зараховуються протягом 24 годин. Абсолютно безкоштовно та миттєво можна здійснити поповнення у авторизованих пунктах, адреси яких можна дізнатися на карті detransport.com.ua у розділі "Показати пункти продажу та поповнення е-квитків".
Іноді у зв'язку із оновленням програмного забезпечення із електронного квитка може знятися одна копійка, втім такі процеси моніторять фахівці ТОВ «Системний зв'язок» і кошти оперативно повертають.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Рахуйе свої копійки.Але при тому мабуть через день в кабаках сидять з десятими айфонами,купленими в кредит.