Тарифи на проїзд у маршрутках і тролейбусах хочуть підняти

Тарифи на проїзд у маршрутках і тролейбусах хочуть підняти
Переглянути тарифи на проїзд у маршрутках та тролейбусах невдовзі можуть у Тернополі.

Адже у міськраду щодня надходять листи від перевізників про те, що перевезення пасажирів є нерентабельним. Проте наразі виконком не може підняти питання про підняття тарифів, адже ще немає рішення тарифної комісії, повідомив начальник управління транспорту і зв'язку міськради Ігор Мединський. 
- Рентабельність - це поняття відносне. Залежить, хто який апетит має, - каже пан Мединський. – Загалом обгрунтованою може бути ціна в межах 4 грн. Якщо закласти рентабельність не більше 20%. А що таке 20%? Ніхто не задає собі такого питання. Підприємству треба утримати територію, оплатити електроенергію, зарплату механікам, слюсарям, водіям, взимку опалити автобуси, відремонтувати їх. Все це контрольовано відповідними службами. Є транспортний засіб, відтак мінімум два водії мають бути зареєстровані. Раз вони зареєстровані, податкова щільно пильнує, щоб сплачували податки. Місцевий орган суттєво пильнує, щоб зарплата була підведена до середньої. 

Тарифи на проїзд у маршрутках і тролейбусах хочуть підняти, фото №1 на сайті 20minut.uaА щоб виїхати автобусу з гаража треба заправити його на 800 грн  - це мінімально, продовжує пан Мединський. Також треба оплатити в межах 250 грн – це нарахування на зарплату, утримання транспорту і базового підприємства. 
- Тобто зранку треба викласти 1050 грн мінімально, - каже Ігор Мединський. - То порахуйте скільки треба перевезти пасажирів на ці кошти. 
Зростуть тарифи на і проїзд у тролейбусах. 
- Адже електроенергія дорожчає, - каже посадовець. - До того ж, світло вимикатимуть. Доведеться планувати графік руху тролейбусів, щоб зупиняти їх у таких місцях, аби вони не перешкоджали руху транспорту.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (17)
  • Yuliya Gulakova
    За такі гроби на колесах не можна брати більше..по-друге,повне свавілля.водії на деяких зупинках стоять по 10 хв.Набирають людей по завязку.Деколи їду з канади 20 хвилин ,бо вичікує на тих трьох зупинках.Я вже мовчу про перегони,коли шоферу скули зводить ,що хтось посмів вийти,а він же обганяє якусь там 18-ку.короче повний позор,тут і 2.50 нема за що заплатити.
  • Andriy Andriiv
    от коли треба буде заправити на 250 грн.а нарахування на зарплату 800 грн. тоді буде толк , а так то повна ...... балаканина
    Andriy Andriiv reply Andriy Andriiv
  • Андрій Галаван
    Згідний платити 3!!! гривні, але за умов:

    1. На службовому місці контролер, або кондуктор який видає всім без винятку талони;

    2. Чисті охайні салони, водії і кондуктори всі без виключення в уніформі;

    3. В салоні водій не курить, гучно музики не включає;

    4. Кількість пасажирів у салоні не перевищує кількості допустимої по паспорту автобуса(всі сидячі +12-16 стоячих)

    5. Автобуси їздять чітко по графіку, з інтервалом на одному маршруті не більше 6-8 хвилин, не з'їжджають завчасно і в постійному режимі працюють до 23:00;

    6. Для пільговиків з 8:00 до 10:00 і з 17:00 до 19:00 проізд платний.
  • Ната
    Нехай перевізники спочатку виконають свої попередні обіцянки - ДЕ культурні, охайні водії що не грають на маршруті у перегони? ДЕ ВОНИ????? Ціни зросли на все, а зарплати залишились. Про рентабельність не плетіть байок - було б не рентабельно вже б всі порозбігались, а пан Мединський першим би покинув ту справу, але ваша правда - вся справа в апетитах - тож пропоную деяким чинам їх зменшити принаймі у цей важкий час для країни, бо буде біда.

keyboard_arrow_up