Усі тролейбуси тепер без кондукторів: «20 хвилин» перевірили, як це працює

Усі тролейбуси тепер без кондукторів: «20 хвилин» перевірили, як це працює
  • У громадському транспорті тепер немає кондукторів. Ця система тепер працює у всіх тролейбусах з 1 червня.
  • Журналісти «20 хвилин» перевірили, чи адаптувалися тернополяни до змін та чи є ті, хто їздить «зайцем». Про це у матеріалі!

Тепер кондукторів у громадському транспорті немає. Така система повноцінно запрацювала з 1 червня. Раніше безкондукторну систему поступово впровадили на маршрутах №1, 3, 5, 8 та 10.

Тернополяни мають самостійно купувати квитки при вході до громадського транспорту. У Тролейбусах для цього встановили стаціонарні термінали жовтого кольору. Вони приймають оплату кількома способами:

  • Електронним проїзним;
  • Персоніфікованою карткою тернополянина;
  • Банківською картою;
  • Розрахунком за допомогою смартфону.

Також можна придбати разовий квиток у терміналах біля зупинок. Для цього потрібно внести оплату готівкою та отримати квиток, який дійсний 30 хвилин. Його вартість – 10 гривень.

Відео дня

Працює контроль

Кондукторів тепер немає і в тролейбусах №2, 7, 9 та 11. За словами https://ternopilcity.gov.ua/news/78687.html заступника директора КП «Тернопільелектротранс» Святослава Півторака, завдяки нововведенням, керівництво підприємства сподівається суттєво зменшити видатки підприємства. Також тернополян попереджають, що у громадському транспорті посилено працює контроль. Відповідальність за безквитковий проїзд несе виключно пасажир відповідно до статті 135 КУпАП. Відповідно до цієї статті, штраф за проїзд «зайцем» обійдеться порушнику у 20-ти кратному розмірі від вартості квитка. Тобто, це 200 гривень.

Контролери КП «Тернопільелектротрансу» перевіряють наявність квитків у пасажирів транспорту. Якщо його немає – вони складають адмінпротокол за порушення. Також контролери можуть вилучити персоніфіковану карту, якщо її використовує інша особа.

Чи звикли тернополяни?

Журналісти «20 хвилин» перевірили кілька тролейбусних маршрутів, які курсували 3 червня. Ми перевірили, чи справно працюють термінали, чи нагадують про безкондукторину систему водії та чи самі тернополяни купують квитки.

Тролейбус №1

Всередині є два стаціонарних термінала для оплати на вході. Також термінал є у водія. Тернополяни, які заходили всередину, одразу оплачували за проїзд. Як розповідає тернополянка Ольга, вона вже звикла до цих змін і сама розраховувалась у за проїзд у тролейбусах.

– Я вже звикла, що частина тролейбусів їздить без кондукторів, але не знала, що тепер так у всьому транспорті. Я вже звикла самостійно платити. Вважаю, що це нормально, але можливо, варто було б розклеїти якісь пояснення, як користуватися транспортом для тих, хто це рідко робить, або для туристів, –  каже жінка.

Тролейбус №2

В цьому тролейбусі безкондукторна система запрацювала з 1 червня. Однак жодних оголошень про це в салоні не було. Не нагадував про зміни і водій. Однак тернополяни самостійно оплачують за проїзд на вході і без нагадувань.

Тролейбус №5

На цьому маршруті безкондукторна система діяла і раніше, тож пасажири звикли самостійно оплачувати за проїзд на вході. Всередині є два стаціонарних термінали та один у водія. Всі вони працюють.

Тролейбус №9

У цьому тролейбусі зміни запрацювали з 1 червня. Більшість тернополян розраховувались одразу при вході, але дехто ще сидів та чекав, доки підійде кондуктор. Коли пасажири розуміли, що розплачуватися потрібно самому – підходили за квитком до терміналу.

Тролейбус №10

У тролейбусі безкондукторна система діяла раніше. Тому тут у пасажирів проблем з самостійною оплатою не виникало. Всі одразу купували квитки на вході за допомогою «файної картки», банківської картки чи телефону.

Тролейбус №11    

Під час поїздки на одній з зупинок до тролейбусу увійшли дві контролерки. Вони попросили показати пасажирів квитки. Порушників не було. Тож на наступній зупинці вони покинули транспорт. В салоні також було оголошення, що в транспорті діє безкондукторна система оплати.

Журналісти «20 хвилин» звернулися з інформаційним запитом до КП «Тернопільелектротранс» та запитали, скільки кондукторів втратили свою роботу. Чи були вони переведені на інші посади та скільки коштів вдалось заощадити завдяки відмові від кондукторів на тролейбусних маршрутах.  

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (19)
  • Лина Лунова

    Добрий день, підпишіть петицію.



    https://petition.e-dem.ua/ternopil/Petition/View/1449



    Не будьте байдужими!

  • Вероничка

    Не язык делает человека человеком, а его сердце 🤗

    Оксана reply Вероничка

    За цим «язиком» в мою краіну привалили танки!!! Якщо у вашому серці інша мова ви не в той бік поіхали.

    ВТ😎 reply Вероничка

    Я потім удалю ви суть зрозуміли бо личку вам не можу написати закритий акаунт

    ВТ😎 reply Вероничка

    Ви Вероніка мабуть не з Тернополя. Не звертайте уваги клоунів хватає. Гарного вам дня

    ВТ😎 reply Вероничка

    Задовбали своєю мовою я думаю на якій людині удобно на такій хай говорить хоч на китайській головне шоб людина була хороша

    Вероничка reply ВТ😎

    Так, нажаль, з іншого міста😢 І мову я знаю. Просто мова мого серця інакша 🥹 Але я поважаю кожного. Давайте зберігати мир🙏
    Всем хорошего дня, дорогие. Берегите в себе человека ❤️

    ВТ😎 reply Вероничка

    Да саме головне Мир зберігати в душі і оставатись людиною в будь якій ситуації

    ВТ😎 reply Вероничка

    1000%
  • gnostik

    Так нічого не змінилось, кондуктор теж тільки картки приймав
  • Оксана

    У європейських країнах(на які орієнтується не шановний мер)є готівковий і безготівковий розрахунок, або ж в певних місцях можна придбати квитки.

    Марі reply Оксана

    В нас є термінали на зупинках,  де можна за готівку купити квиток

keyboard_arrow_up