- Протягом місяця 20 учасників конкурсу подали 31 ескіз, - каже начальник облуправління розвитку туристичної інфраструктури Назар Яворський. - Склад оргкомітету відібрав три найкращі роботи, автори яких протягом п'яти днів допрацьовували свої версії логотипів. Ну і в кінці ми вибрали один найкращий.
Автором нового туристичного логотипу Тернопілля став тернополянин, який протягом 20-ти років займається туризмом - Юрій Козоріз.
- Я його придумав десь за пів години, - каже пан Юрій. - Там немає що малювати, просто треба знати що є в області і що треба показати. Тут є частина замкових руїн країни, є храми, святині, печери. Загалом мені було цікаво працювати над цим проектом.
Автор туристичного логотипу Тернопілля отримав 2000 грн від спонсора проекту. Ці кошти Юрій Козоріз попросив перерахувати пораненому в АТО бійцю.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
Lyuba Shepitko
Анонім
Рівень журналістів Тернопіля дивує!?...який зміст вклала у заголовок М. Дохват....можливо всеж таки ознайомитись з теорією http://arhiv-statey.pp.ua/index.php?newsid=6257 перш ніж братися писати статті.
Anonymous