У Центрі первинної медико-санітарної допомоги розпочав роботу call-центр. Яку допомогу можна отримати

Служба інформації розпочала роботу в тестовому режимі і має на меті покращити якість обслуговування пацієнтів та полегшити доступ до оперативної інформації.
Сучасна програма, через яку відбувається зв'язок пацієнта і оператора, дозволяє вести облік звернень, багатоканальна лінія дає можливість вчасно відповідати на дзвінки, а у випадку пропуску - оперативно здійснювати зворотній дзвінок.
Оператори call-центру надаватимуть інформацію про графік роботи всіх лікарів Центру, про вакцинацію від COVID-19, допомагатимуть онлайн записатися на прийом до свого сімейного лікаря, а також сприятимуть в отриманні іншої необхідної інформації.
Для зручності організовані нові багатоканальні телефонні лінії:
- абоненти мобільного зв’язку можуть телефонувати за номером +38 (067) 444-86-88;
- абоненти фіксованого зв’язку - (0352) 51-98-08,
Працюватимуть телефони з понеділка по п'ятницю з 08:00 по 17:00 год. (на період військового стану), а у суботу - з 09:00 по 12:00 год.
Важливо! Після налагодження роботи існуючі номери мобільного і фіксованого зв’язку амбулаторій, які можна знайти за посиланням https://www.medical.te.ua/, будуть поступово переадресовані на лінії колл-центру.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.