"Дайте нам кондукторів", - вимагають водії тернопільських маршруток

- Водії маршруток не виїхали вранці 10 січня на маршрути. Містом їздило лише дві маршрутки №19, автобус №2 та всі тролейбуси.
- Одні кажуть, що страйк вони влаштували, бо вимагають, щоб влада повернула стару систему оплати за проїзд та забрала валідатори. Інші кажуть, що не проти електронної оплати, але їм потрібен кондуктор.
Через страйк водіїв маршруток чимало тернополян не змогли вчасно добратись на роботу. На зупинках люди скидались на таксі, яке теж викликати було непросто.
Поки люди чекали на транспорт, водії маршруток страйкували біля ПАТ Тернопільське АТП-16127 Тернопіль, що на вул. Галицькій. Були там і патрульні, і поліцейські.
- Їм нерентабельна нова система оплати за проїзд, бо тепер всі кошти йдуть в бюджет, а заправка, техобслуговування, - все за їхній рахунок, - кажуть правоохоронці. - Вони кажуть, що їм невигідно. І ще водії просять, щоб були кондуктори у маршрутках.
Як розповіли водії, вони і справді пікетують через картку тернополянина. Кажуть, що нова система оплати підходить для великих тридверних автобусів, а не для їхніх маршруток.
- Хочемо, щоб відмінили ті валідатори, - кажуть водії маршруток. - Ми не встигаємо робити все нараз і це не наша робота, а кондуктора. В правилах дорожнього руху вказано, що видавати квитки пасажирам має саме кондуктор. А ми вже всі функції виконуємо: і слюсара, і кондуктора, і бухгалтера.
Проте, проблема з кондукторами не є основною. Як кажуть водії, зараз 60% пасажирів оплачують за проїзд карткою тернополянина або електронним квитком. І лише 40% оплачують за проїзд готівкою.
- А нам ж щодня потрібно заправити ту маршрутку, ми не можемо назбирати на ту солярку, - кажуть водії. - І то ще немає студентів та учнів. А як вони теж почнуть з тими своїми картками по 2 гривні за проїзд платити, то взагалі буде... попа повна. Ми вже не говоримо про зарплату. То хто буде їздити за мінімальну зарплату 16 чи 12 годин?
Водії вирішили, що страйк потрібно переміщати під міську раду. Колективно вирішили, що поїдуть одною маршруткою - № 20. Зараз водії та перевізники обговорюють усі проблеми під час робочої наради у сесійній залі міськради разом з начальником управління транспорту Ігорем Мединським та міським головою Сергієм Надалом.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Є такий шоферський жарт - якщо авто постійно ламається, то кажуть, що в першу чергу потрібно поміняти одну прокладку, між сидінням і кермом. І все, бо нічого ремонти не дадуть. Так і в Тернополі. Вже давно пора поміняти ту прокладку, бо їй, тій прокладці вже дах зірвало, і вона нічого вже нездатна толком в місті зробити. Все, що та гнида робить в нього визначається лиш одним - що він з того буде мати. І має ж сука, але хоче все більше і більше. То вже психічно тяжко хворе створіння, а ми його на такій посаді тримаємо...