Про неприємний інцидент у маршрутці 23 серпня розповіла у соцмережі "Фейсбук" тернополянка Юлія Содомора.
"Сьогодні 23 серпня моя мама, яка є інвалідом другої групи зіштовхнулася з надзвичайно хамським відношенням у маршрутці № 3, - пише Юлія Содомора. - Попередньо на тому ж маршруті вона випадково забула свою соціальну картку у водія. Сьогодні аби запитати чи бувало її не знайшли вона дочекалася автобусу номер 3. Зайшовши, оплатила проїзд готівкою і запитала водія чи не знаходив він картки. У відповідь почула насмішку і фразу "Та щоб ви всі їх погубили."( Мова стосувалася інвалідів). На запитання "чому ви хамите" водій відповів криками та ненормативною лексикою. Також звучала фраза "та я вас всіх за свій рахунок везу". Моя мама просила водія назвати своє ім'я. Відповідь не змінилася. Той самий крик і ненормативна лексика. Вона витягнула телефон з наміром сфотографувати водія. У відповідь пролунали погрози : "Я тобі телефон розіб'ю". Одночасно з цими криками він почав їхати на шаленній швидкості, різко гальмуючи. Моя мама впала і пошкодила коліно.
Ось така історія. Скажіть мені будь ласка, коли нарешті в нашій державі люди будуть адекватно поводитися і ставитися з повагою до інших. Я прошу про репост цього запису, адже я цю ситуацію так не залишу. Додаю фото водія і номеру автобуса. Дякую за розуміння і прошу небайдужих порадити, куди звертатися у такій ситуації.
На недобросовісну поведінку водіїв маршруток потрібно скаржитися в міське управління транспорту за телефоном: 52-15-14. Потрібно також вказати номер маршрутки та номерні знаки, а також дату, коли стався інцидент.
Якщо водій маршрутки № 3 хоче висловити свою позицію, сайт "20 хвилин" готовий опублікувати його коментар.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер