- Моя дочка ночувала у подруги, а близько четвертої ранку вона подзвонила до мене, і сказала, що їй стало погано, - розповідає мати дівчинки пані Надія. - Я відразу вирішила викликати їй таксі. Використовувала сервіс “Тачку”, бо ніколи з ним інцидентів не мала. Мені зручніше користуватись цим сервісом, бо бачу всі дані про людину, яка приїде на замовлення.
Коли Олександра вже сіла в машину, на мамині дзвінки не відповідала.
- За декілька хвилин до мене подзвонив водій “Тачку” і я почула його крик в слухавці: “Ти чого тут стругала?”, “Чого не сказала, що хочеш стругати?”.
Він сказав жінці, щоб та вийшла під під’їзд з відром води і помила йому машину.
"Чого ваша дитина в такій годині не вдома?", - коли пані Надія вийшла з відром, водій продовжив розмову на підвищених тонах.
- Я помила машину, розрахувалась та вибачилась, - каже пані Надія. - А водій продовжував кричати: “Мені людей возити треба, а я тут просто стою”.
Пані Надія поговорила з водієм і пішла з дочкою додому. А вже вдома Саша розповіла їй, що шофер не довіз її до під’їзду, а висадив біля дому.
- Цей чоловік забрав в моєї дочки телефон, аргументуючи це тим, щоб вона не втікла, і висадив її з машини, - продовжує пані Надія. - Як можна було дитину в поганому стані вночі висадити біля будинку? Я не хочу, щоб такі люди були безнаказані.
У той же день вночі жінка надіслала скаргу на водія, але поки що не побачила жодного результату.
Ми також зв’язались із цим водієм. Чоловік на запитання реагував агресивно, каже, що немає про що говорити.
- Вона настругала мені в машині, то про що тут ще говорити? - каже водій. - Я нічого їй не казав, і цю ситуацію коментувати не хочу.
Для того, щоб працювати водієм у цьому сервісі, потрібно ввести свої дані. Водій має завантажити фото та заповнити дані про авто: модель, колір, номер та рік випуску. А якщо вас не влаштовує водій, то на нього можна подати скаргу.
Щоб з'ясувати, хто відповідає за такі і більш серйозні порушення з боку водіїв сервісу, ми звернулися до юристів.
- Скоріш за все сервіс "Тачку" є своєрідною платформою для укладення договорів перевезень, тому відповідальності за дії водіїв не несе. І хоча поведінка водія була негідною і навіть межує з криміналом, поставити претензії йому буде важко через складність доведення. Так, про телефон той може говорити, що дитина або забула його в авто, або сама передала на гарантію оплати. Якщо сервіс, через який здійснювалося замовлення, має можливість прийняття скарг, я б радив написати її, а також заявити в поліцію по цій ситуації, бо з високою імовірністю водій не має ліцензії. Таким єдиним чином, створивши незручності для водія, можна навчити його людяності, - коментує адвокат Ростислав Небельський.
А як ви вважаєте, хто має відповідати за подібні інциденти? Відповіді пишіть у коментарях.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Галина Кармакова
Larysa Dyshkant
Цьвєк reply Larysa Dyshkant
Віталій reply Цьвєк
Думайте головою люди !
Пустило reply Віталій
Марина
1. В мене дорослий син, в 12 років він часом ночував у друзів (нічого у цьому надзвичайного нема), але я завжди знала, що там буде відбуватися, чи є вдома батьки тощо. Але якби моя дитина подзвонила, що їй погано, я б летіла стрімголов на другий кінець міста і забирала, а не садила в таксі.
2. Ок, мама могла мати обставини, які не дозволяли поїхати за дитиною (наприклад, залишатися вдома з молодшою дитиною). Це питання відкрите.
3. Дитині може стати погано і дванадцятирічна дівчинка може соромитися попросити зупинитися або ж не встигнути це зробити.
4. Водію, замість того, щоб верещати не своїми голосами, варто було б або проявити людяність, або викликати поліцію і з'ясувати, чому неповнолітня вночі сама кудись їде.
5. Мамі не треба дзвонити в редакцію, а вирішувати такі питання напряму з сервісом, де вона замовляла машину.
Історія повчальна для всіх. Добре, що всі живі і здорові, тільки б тих проблем.
Терен reply Марина
1. Навіть, якщо звертатись в редакцію, то найперше, потрібно б аргументувати факт проїзду 12-річної дитини самостійно в таксі в 4-тій годині ночі! А аргументи тут повинні бути залізобетонними! Оте "стало погано", це що? Отруїлась, захворіла, хронічна хвороба? Що саме стало погано? Зрозуміло, причини можуть бути, і то реальні - харчове отруєння, астматичний приступ, підвищена температура... а дитина в чужих людей. Але мама тут ані слова. Чому? Адже, для будь-якої адекватної матері самостійний проїзд 12-річної дитини після 7-ї години вечора в громадському транспорті, то вже надзвичайна ситуація, а тут серед ночі, таксі?!
2. Згоден, можуть бути обставини, коли мама не може сама поїхати по дитину, бо, наприклад, в колисці маленьке. Так тоді, навіть при умові виклику таксі, про це потрібно повідомити і диспетчера, і водія і ту саму редакцію, куди жаліється. І знову - ані слова! Чому? Мама дурна чи на стільки безвідповідальна?
А може все значно простіше? 12-річна дитина просто п*яна була, а звідси і реакція водія, і його дії, і дії матері? Чому редакція, перед тим як оприлюднювати інформацію не взнала версію того самого водія? І що він на те скаже? І знову, ні слова. Це що? Непрофесійність, безвідповідальність чи просто дурість?
Редакція reply Терен
Терен reply Редакція
Редакція reply Терен
Терен reply Редакція
І це ви вважаєте професійність чи об`єктивність? Жах...
3цукацку