Випадково побачивши це фото у соцмережі, у "АРС-Кераміці" помітили, що на маршрутці розміщена реклама їхнього магазину. У маркетолога був контактний номер до перевізника, через якого вони знайшли цього водія - пана Миколи. Як з'ясувалось, водій таки зремонтував маршрутку і в той же день знову виїхав на маршртут.
- Ми зв'язались з паном Миколою і сказали, що хотіли б зробити теплий подарунок, - кажуть в колективі. - Ми вибрали найкращий термос та наші фірмові шоколадки. Ми зустріли його на зупинці біля "Обласної лікарні". Вручили подарунок, трішки поспілкувались і він вирушив далі на маршрут.
Над вибором подарунку, як кажуть працівники, вони думали довго і не знали, яка буде реакція водія.
- Бо пост у фейсбуці був безобідним, але помітили, що велика кількість людей писала багато негативу, - кажуть в будмагазині. - Таке враження, що суспільство настільки негативно налаштоване, що будь-яка подія сприймається відразу через призму агресії. І ми побоювались, що водій не зрозуміє нашого посилу. Але вирішили, що ризикнемо і принесемо трішки добра, замість тих негативних коментарів. Водій дуже здивувався, але був задоволений.
Журналісту "20 хивлин" вдалось поспілкуватись і з самим водієм. Пан Микола дуже привітний чоловік. Розповів, що такого подарунку взагалі не очікував.
- Я був приємно здивованим, - каже водій. - Ще не користуюсь ним, але звісно, що буду. А те, що сталось з маршруткою - це є транспорт, він може і на дорозі помаламатись. Нічого страшного не сталось. Став і зробив. І легкові авто ламаються, і різні.
Стосовно коментарів під постом, який викликав неабиякий ажіотаж, то пан Микола каже, що сприймає це все спокійно і нейтрально відноситься до того, що писали люди.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
Tarnopol Mst
Victor Kryvenko
молодці.