Як, хто, коли і за скільки вже ремонтував Гайову

На першу частину першої черги у 2011 році виділили з держбюджету понад 6 млн грн. Голова облдержадміністрації Валентин Хоптян влітку 2011 р. підписав розпорядження, в якому замовником робіт з ремонту стала Служба автомобільних доріг у Тернопільській області. Міська рада, як балансоутримувач, наприкінці жовтня подала проектно-кошторисну документацію. А до ремонту дороги, згідно з результатами конкурсу, приступила івано-франківська фірма «Укртрансжилбуд».
Вони освоїли 2,7 млн. грн., решта суми повернулась до держбюджету.
Влітку 2012 р. область знову отримала субвенцію. Цього разу на Гайову виділили 4 млн. 337 тис. грн. Замовник і виконавець – ті ж.
Чи були порушення при ремонті Гайової, перевіряли правоохоронці та обласна держфінінспекція, а згодом і прокуратура.
У 2012 р. ремонтні роботи франківці «завалили» і замовник розірвав з ними угоду. Згодом провели новий тендер, переможцем його стала фірма «Техно-Буд-Центр». Вони ж доробили шмат дороги на Гайовій на виділені кошти.
- До Єдиного реєстру досудових розслідувань 5 грудня 2012 року прокуратура області внесла відомості про кримінальні правопорушення за фактом зловживання та недбалості службовими особами Служби автомобільних доріг у Тернопільській області під час здійснення капітального ремонту вул. Гайової у м. Тернополі, – повідомила прес-секретар прокурора області Леся Гурецька.
Згідно з актами виконаних робіт за грудень 2011 року-січень 2012 року, прийнятих та оплачених Службою автомобільних доріг у Тернопільській області, завищена вартість матеріалів для ремонту дороги на загальну суму 86 122 грн. Державі завдано збитків на цю суму, підтвердили в обласній прокуратурі.
- З’ясовано, що зазначені акти виконаних робіт підписав та прийняв роботи, які не відповідають фактично встановленим їх обсягам, провідний інженер Служби автомобільних доріг у Тернопільській області, – каже Леся Гурецька. - Таким чином, своїми діями він вчинив кримінальне правопорушення, передбачене ч.1 ст.367 КК України (службова недбалість).
У травні 2013 року досудове розслідування у кримінальному провадженні за фактом вчинення провідним інженером Служби автомобільних доріг службової недбалості завершено, обвинувальний акт направлено до суду, запевнили у прокуратурі.
Також читайте Гайову ремонтують в борг, а гроші повернуть не раніше наступної весни
тут Відтепер ремонтом вул. Гайової керує міськрада
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
AnonymousЯкщо когось дійсно цікавлять реальні обставини даного питання прошу питайте, дам усі відповіді!
-
AnonymousЗавжди дивує, коли ось такі ЗМІ пишуть неправильну перекручену інформацію, яку дають їм або міськрада зі свободівським мером надалом або прокуратура, яка роздула за ініціативою того ж мера кримінальну справу, а потім нагинала всіх, щоб цю справу якось закінчити у свою користь і отримати черговий показник. Але інфа про те що вони щось там і когось скерували до суду і суд визнав порушення це неправді, тому що інженера служби автодоріг з цією справою довели так, що він помер від інфаркту і справу закрили в зв'язку із смертю особи. Обвинувальний акт вони дійсно склали, але він бездоказовий. Крім того прокуратура програла всі суди від першої інстанції до Вищої касаційної інстанції (див. Реєстр судових рішень). Це все говорить про те що це була замовна справа, яку здійснювала прокуратура на чолі з прокурором Банахом та спільно з архбудконтролем, щоб забрати з тієї дороги франківські фірму, і запхати технобудцентр ханіна, який дуже тісно працює з надалом. Якщо коротко із самого спочатку, - франківці були там формальним генпідрядником, в 2011 році разом із кременецьькими підрядниками замінили всі мережі, тобто зробили найважчі роботи, за які ніхто не хотів братись, а потім коли їм сказали що асфальтні роботи повинен робити технобудцентр, а вони ж в свою чергу не погодились, почали шукати на гамні сметану. Вот і вся історія! Тому шановні ЗМІ перевіряйте факти і не пишіть єрунду.