Цей випадок стався, коли поїзд перебував у Тернопільській області. У пані Надії перелом тазу, шок. Її прооперували у обласній університетській лікарні.
Про цей інцидент повідомила у соцмережі "Фейсбук" донька Надії Полякової Світлана. Допис опублікували багато ЗМІ, а випадок отримав резонансу на всю країну. Зі слів доньки, кістки травмованої матері медики складали по шматках.
"Я, мій брат, сестра, тітка та всі рідні у відчаї, в голові до сих пір не вкладається, як таке може трапитись. В мене багато запитань…. А якщо б це була дитина? Чому невідремонтовані вагони пускають в дію? Люди, перевіряйте заздалегідь поличку, перед тим як вкладатись спати у вагоні, краще декілька разів! Хай всіх Бог береже!!!" – написала Світлана Полякова.
26 грудня журналістка “20 хвилин” відвідала Надію Полякову у лікарні. Жінка відходить від операції, каже що почувається погано фізично і емоційно. Вона розповіла про події тієї страшної ночі.
- Я спала на бічній полиці на 45 місці, на мене упала 46-та полиця разом з пасажиркою, яка теж спала, - каже пані Надія. - Він удару мені роздробило тазові кістки, я отримала больовий шок. Крутилася голова, тошнило. Болі були пекельні.
Нещасний випадок стався за 30 км від Тернополя. Провідниця викликала швидку. На одній зі станцій пані Надії вкололи анальгін і так вона доїхала у поїзді до Тернополя. Звідки її забрала інша медбригада до обласної університетської лікарні.
У пасажирки, яка впала з верхньою полицею, за словами Надії Полякової, гематома.
- Коли з мене зняли цю дошку, ця жінка вже сіла, - каже пані Надія. – Мені пощастило, що дошка впала під кутом. Удар припав якраз на ноги і бедра. Дякувати Богові, що не на голову, адже наслідки могли бути набагато гірші. До речі, мої друзі, які їхали разом зі мною, викликали начальника поїзда, почали йому говорити, що упала полиця. А він сказав, ні вона справна, кричав, що визве поліцію. Це неприємно.
Надія Полякова також додає, що швидка забрала її не вкритою, адже одіяла в поїзді не дали. А вона була легко одягнула, - тільки в тому, в чому спала.
- Мене винесли з поїзда на сніг з морозом тільки в футболці. Я просила мене вкрити, мене все боліло, було дуже холодно, - пригадує жінка.
Надія Полякова приємно вражена турботливим ставленням медперсоналу обласної університетської лікарні. Вона дякує черговому лікарю Сергію Гданському та анестезіологу Ігорю Федуну.
- Я вдячна їм за допомогу в цю складну хвилину, - каже вона. - Окрема подяка медсестрам і санітаркам, які помагають мені. До нас в лікарні добре поставилися, дали окрему палату.
Біля пані Надії у лікарні перебуває її син Олександр Тронь, який приїхав до Тернополя одразу через день після нещасного випадку. За його словами, на зустріч їм пішла страхова компанія, яка готова заплатити кошти в межах своїх страхових зобов'язань. А от від "Укрзалізниці" наразі звістки не було.
- З "Укрзалізницею" спілкувалася в інтернеті моя сестра. Але тут на місці є я і мама, і з нами ніхто не зв’язувалася, - каже Олександр. - Приїжджали люди, які назвалися представниками "Укрзалізниці", але посвідчень ми не бачили. Взяли пояснення для внутрішнього розслідування і поїхали. На цьому все закінчилося. Зі мною чи з мамою ніхто більше не зв'язувався, так як це зробила страхова компанія. Також у нас були правоохоронці, взяли свідчення, ми написали заяву.
Олександр з мамою дуже вдячні тернопільським лікарям, що вони оперативно приїхали, зробили операцію і допомагають чим можуть.
- Медикаменти, обстеження, - це все я оплачую і збираю чеки, - каже чоловік. - Наразі чекаю реакції від "Залізниці". Наскільки знаю зараз з коментарів у Інтернеті, вони відмовилися визнавати вину.
Чоловік додає, що деякі ЗМІ написали про великі суми, які заплатила його мама за лікування. Але це не так.
- Ми ще не підраховували нічого, а по-друге, - дорогий апарат, який мамі встановили для фіксації перелому - багаторазовий, лікарня надає його безкоштовно, - каже Олександр Тронь.
Коли журналістка була у палаті Надії Полякової, її прийшов відвідати представник страхової компанії "Арсенал". Чоловік приніс фрукти і квіти. Фотографуватися відмовився, мовляв він просто прийшов підтримати жінку, яка потрапила у біду і водночас пояснити їй, які документи потрібно представити страховій компанії для того, щоб отримати виплати.
- У перший робочий день після вихідних, 26 грудня, я переглядав новини і на сайті "20 хвилин" побачив інформацію про це нещастя, - каже керівник Тернопільської дирекції страхової компанії "Арсенал" Святослав Козловський. - Наша компанія страхує пасажирів залізниці, тому потерпіла – наша клієнтка. Я приїхав провідати її і повідомити, що ми страхуємо такі випадки. Є договір і ми готові його виконати, консультуємо, які документи для цього потрібні. Дуже співчуваємо пані Надії.
Читайте також: Медики складали її по шматках. У тернопільській лікарні прооперували пасажирку поїзда, на яку упала верхня полиця
Чи будуть відшкодовувати пасажирці завдані матеріальні та моральні збитки, - з цим питанням журналістка звернулася у прес-центр ПАТ "Укрзалізниця". Очікуємо відповіді на інформаційний запит. Як тільки його отримаємо, - опублікуємо. Нагадаємо, у коментарі до посту Світлани Полякової у "Фейсбук" директор департаменту організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень Укрзалізниці Олександр Красноштан написав:
"Нам дуже прикро через те, за такий випадок мав місце. Після інциденту полиця була комісійно перевірена - вона була і залишається у справному стані. Така подія могла статись через необережність пасажира, що перебував на полиці (такі випадки дуже рідко, але трапляються). Встановлено, що зі свого боку поїздна бригада діяла вірно, всі документи оформила правильно".
Як повідомили у відділі комунікації управління Нацполіції в Тернопільській області, інформацію про нещасний випадок у поїзді правоохоронці отримали від медиків. Виїжджала слідчо-оперативна група, порушене кримінальне провадження за ст. 128 "Кримінального кодексу України" - "Необережне тяжке або середньої тяжкості тілесне ушкодження". Триває розслідування.
Коментар
Сергій Гаріян, завідувач ортопедичного відділення обласної університетської лікарні:
Зі мною зв’язувались представники Укрзалізниці. Сказали, що готові покривати витрати на лікування. Вони провели внутрішнє розслідування, запитували мене про стан пацієнтки і яка допомога потрібна. Лікарня все, що могла зробити, зробила, далі будуть працювати страхова компанія і Укрзалізниця, всі чеки пацієнт зберігає.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 6 від 5 лютого 2025
Читати номер
Dmytro Kochuk
В когось фобій прибавиться.
Сподіваюсь жіночка одужає...
Oksana Dovgan
Oksana Stesyuk
Алла АА reply Oksana Stesyuk
Hanna Vartovnyk