Захистіть свій велосипед: внесіть дані про нього у велобазу

Зараз у електронній велобазі, яку патрульні оновлюють щодня, є більше 500 велосипедів. В патрульній поліції кажуть, що завдяки цій базі легше знайти вкрадений велосипед. 

Захистіть свій велосипед: внесіть дані про нього у велобазу

Електронну велобазу тернопільські патрульні створили майже рік тому - у травні 2016. Це був пілотний проект і лише в Тернопільському управлінні. Зараз у цій базі більше півтисячі велосипедів. 

- Навесні тернополяни частіше починають їздити на велосипедах, тому ми знову почали поповнювати велобазу, - розповідає заступник начальника управління патрульної поліції Тернополя, лейтенант поліції Олег Сороковий. - Патрулюючи місто патрульні підходять до велосипедистів і пропонують занести їхній транспорт у базу даних, щоб у разі крадіжки його легше було знайти. Зазвичай люди погоджуються.  

Щоб занести велосипед у базу, патрульні фотографують двоколісний транспорт разом з власником. Записують назву і номер рами, а також анкетні дані власника та його контактний телефон. Люди і самі можуть підійти до патрульних та попросити внести їхній велосипед в базу.

- Ця велобаза справді допомагає у розслідуванні крадіжок, - каже Олег Сороковий.  - Минулого року вкрали кілька велосипедів, які були в цій базі. Поліцейські по гарячих слідах знайшли зловмисника, але він спочатку казав, що це його велосипед. А згідно з базою власником була інша людина. Патрульні зателефонували до власника і він підтвердив, що його велосипед викрали. 

База даних допомагає не лише знайти вкрадений велосипед, а й застерегти від крадіжок, кажуть в управлінні. Тобто злодії уже розуміють, що патрульні можуть перевірити той чи інший велосипед та його власника. Звісно, якщо він є у базі даних.

- Хотів би ще нагадати власникам велосипедів, щоб вони пильніше ставились до свого майна, - каже Олег Сороковий. - Блокіратори, які встановлюють на велосипеди, не є перепоною для злочинців. Бажано не залишати свій велосипед на тривалий час без нагляду. Найчастіше велосипеди крадуть з підʼїздів, сходових кліток. 

Щодо відкритих велопарковок у людних місцях, як каже пан Сороковий, то з них крадіжок велосипедів не було. 

- Все-таки там великі скупчення людей, тому злодії бояться, - додає лейтенант. - Але був минулого року такий випадок, коли чоловік біля магазину залишив велосипед. Він його пристебнув, зайшов у магазин, вийшов через кілька хвилин, а зловмисник уже тікав з велосипедом. Ми тоді його затримали. Ще раз наголошу, що власникам не варто випускати свій велосипед з поля зору. 

 

Коментарі (5)

Ви не авторизовані

  • Vlad Vladuk

    Долбоєбімус анонімус
  • Anonymous

    Ви довбойоби? За рік друга стаття про базу велосипедів, і в жодній не написано, як туди свій велосипед внести.Посилання сайт якесь дайте, чи напишіть куди звертатися.

    Люся Інокентіївна reply Anonymous

    Діти колись любили фразу: "Хто обзивається, той сам так називається"

    Ото про Вас.

    Marianna Dokhvat reply Anonymous

    Та ні, Аноніме, ми (не знаю до кого Ви конкретно звертаєтесь) не ті, ким Ви нас обізвали.

    У публікації розписано як занести велосипед в цю базу:

    "- Патрулюючи місто патрульні підходять до велосипедистів і пропонують занести їхній транспорт у базу даних, щоб у разі крадіжки його легше було знайти. Зазвичай люди погоджуються.

    Щоб занести велосипед у базу, патрульні фотографують двоколісний транспорт разом з власником. Записують назву і номер рами, а також анкетні дані власника та його контактний телефон. Люди і самі можуть підійти до патрульних та попросити внести їхній велосипед в базу."

    Володимир reply Anonymous

    Сам ти певно довбойоб . Сліпий до того ж

    Написано в тексті: Щоб занести велосипед у базу, патрульні фотографують двоколісний транспорт разом з власником. Записують назву і номер рами, а також анкетні дані власника та його контактний телефон. Люди і самі можуть підійти до патрульних та попросити внести їхній велосипед в базу.

    Посилання на джерело: https://te.20minut.ua/Podii/zahistit-sviy-velosiped-vnesit-dani-pro-nogo-u-velobazu-10603133.html