Через скасування нових тарифів на проїзд, водії автобусів можуть завтра не виїхати на маршрут. Про це заявив міський голова Сергій Надал під час зустрічі з тернополянами 5 листопада.
Нагадаємо, що з 1 листопада встановили ціну на проїзд у маршрутках – 6,7,9 грн, а в тролейбусах – 5,6,8 грн. Невдоволені таким рішенням тернополяни влаштували справжній "транспортний" майдан: у неділю, 4 листопада зібралися на Театралці, а 5 листопада пікетували міську раду.
Міський голова, який прийшов на зустріч, не знайшов спільної думки з городянами. Через посилену соціальну напругу в міськраді вирішили скасувати нові тарифи. Однак Сергій Надал наголосив, що місто залишиться без маршруток .
Чи готують перевізники зустрічний бойкот? Чи виїдуть атобуси на свій маршрут завтра, 6 листопада? Чіткої відповіді на це питання журналісти "20 хвилин" так і не почули. Перевізник А., підприємство якого налічує 20 одиниць транспорту, розповів, що буде дивитися на економічну ситуацію ввечері. Потім прийматиме рішення. Але пресі його озвучувати не збирається. І загалом чоловік впевнений, що акцію протесту влаштували не тернополяни, а "разові" пасажири.
- Ми подавали в міську раду розрахунки на тариф – 9 грн. Міська рада фактично встановила ціну – 6,7 грн. Найбільше б мали платити лише гості міста, які не мають ні "картки тернополянина", ні проїзного. Якщо сьогодні ми мали, за що заправити машини, то завтра – не знаю. Якщо тернополян не влашовує, що маршруток не буде, хай ідуть під міську раду і пояснюють тим активістам, котрі зчинили галас, що вони хочуть їхати, - кажке він.
На думку перевізника, мітинг влаштували люди, які мають багато вільного часу.
- Чому ці активісти не виступали проти підвищення цін на пальне? Тільки вчепилися у маршрутчиків, бо то найпростіше. Подивіться, хто там був на площі – пенсіонери і з районів… - наголошує пан А.
Нагадаємо, що між міськрадою і перевізниками підписані угоди. Отож, останні повинні забезпечувати безперебійне перевезення пасажирів по затвердженому графіку. Яка відповідальність передбачена за невиконання цих умов? Співрозмовник коментувати це зі свого боку не береться, проте наголошує, що і міська рада, згідно з угодою, повинна забезпечити тариф, який відповідає умовам перевезення, а також відшкодовувати кошти за пільговиків.
- Я, як підприємець, націлений на те, аби здійснювати перевезення та отримувати від того дивіденди, а не стояти і щось чудити. Інше питання, що я вже замучився з хати виносити, та вже і не маю, за що заправляти машини, - говорить він.
Ще один перевізник Юрій Лагіш додав, що практично кожен, хто займається перевезеннями, має борги по дизпаливу. Особисто його підприємство має відшкодувати майже 300 тис. грн. Тепер, повернувшись до старих тарифів, він навіть не знає, як бути.
- Побачимо увечері, чи дадуть нам знову пальне в борг на заправці. Коли встановили нову ціну на проїзд, ми вже почали повертати частину коштів, а тепер..., - каже він.
За словами пана Юрія, його підприємство подало розрахунок на тариф - 10 грн, і це без врахування амортизації тощо. Тому навіть зі скасованими розцінками вони працювали в мінус. Далі все дійде до того, що громадський транспорт просто зникне з вулиць міста.
А от керівник КП "Міськавтотранс" Роман Торожнюк зауважив, що про ситуацію з бойкотом маршруток нічого не знає. Підприємство здає в оренду 42 автобуси. Про те, що вони не виїдуть на свій маршрут, від жодного підприємця не чув.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 19 від 8 травня 2024
Читати номер
Искра
Анонім reply Искра
Искра reply Анонім
Составьте из них правильные предложения!
Саша
Анонім
Саша reply Анонім
Искра
И сердцу тревожно в груди!
И Ленин — такой молодой!
И юный Октябрь впереди.