Будемо їздити без кондукторів? Як у КП "Тернопільелектротранс" планують економити

Будемо їздити без кондукторів? Як у КП "Тернопільелектротранс" планують економити
  • 24 березня відбулося чергове засідання виконкому Тернопільської міськради.
  • Одне з питань на порядку денному – погодження фінансового плану КП "Тернопільелектротранс".
  • Розмова була цікавою, керівник підприємства озвучив багато пропозицій, як збирається економити.

Спочатку на засіданні виконкому затвердили рішення про зміну часу електронного зарахування дітей до першого класу.

Тепер електронне зарахування дітей до закладів освіти Тернополя з наступного року здійснюватимуть з першого березня. Раніше електронне зарахування здійснювали з першого квітня.

Обов'язкову реєстрацію дітей в перший клас ввели у 2020 році. Через новий сервіс, що має давати можливість тернополянам прозоро користуватися правом черги на зарахування у школу та  унеможливлює зміни у системі.

Електронна реєстрація відбувається через портал school.isuo.org/

Про збитки КП "Тернопільелектротранс" 

Також на засіданні обговорили діяльність КП "Тернопільелектротранс". Зокрема, зосередили увагу на витратах і доходах. Судячи з озвученого, те, що підприємство збиткове – мало що сказати. 

– У 2021 році дохід має становити 146 мільйонів 216 тисяч гривень, а витрати – 222 мільйони 300 тисяч гривень, – розповів на засіданні начальник управління транспортних мереж та зв'язку міськради Олег Вітрук. – Фінансовим результатом буде збиток в районі 75 мільйонів гривень.

Пан Вітрук пояснив таку різницю між доходами та витратами через ситуацію з поширенням коронавірусу, а також обмеженням на перевезення пасажирів понад кількість сидячих місць. При відсутності вказаних обмежень планова виручка підприємства була би втричі більшою.

Збираються звільняти працівників

– Збільшення витрат пов'язане зі зростанням вартості електроенергії та мінімальної заробітної плати, вартості дизпалива, газу тощо, – підсумував Олег Вітрук.

Зауважимо, що зі 146 мільйонів гривень, які планують заробити в 2021 році, 80 мільйонів, – це компенсація від міськради. 

Такі цифри шокують. Адже при дотації понад 80 млн, ще будуть збитки в 75 млн?

На питання членів виконкому, як підприємство збирається виживати, керівник Андрій Мастюх висловив свої пропозиції. 

Аби зменшити такі колосальні витрати підприємства, тут планують скоротити в 2021 році 20 працівників. Минулого року звільнили 30 осіб.

– Ми розглядаємо можливість відходу від кондукторів, – каже Андрій Мастюх. – Та для цього потрібно потрібно здійснити ряд заходів. По-перше, розрив готівкового та безготівкового проїзду, по-друге, повне забезпечення рухомого складу безконтактними валідаторами. Для відслідковування за тим, чи оплатили пасажири проїзд, у майбутньому лише частина працівників здійснюватиме контроль. Вони працюватимуть контролерами.

На цій ноті засідання виконкому в онлайн-режимі обірвалося. Ми обов'язково поцікавимось, чим закінчилася зустріч та які зміни на нас чекають. Далі буде. 

 

Як думаєте, чи потрібні кондуктори в тролейбусах? Діліться думками в коментарях.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (14)
  • Бодя Олегович
    До Львова нам далеко, а кондуктори-це наша фішка і привичка...., Грошей воно багато не тягне, в нашому селі.То в чому проблема??? Будем Єврошопа, тоді і будем вимахуватись.)) Може і колись тролейбуси будуть автономні).
  • Бодя Олегович
    Не тим херньов си займаєте..., Мало ху..ні в місті відбувається, яке варто уваги і термінового вирішення????
  • Borus Kyznesov
    На нашій пам'яті кондукторів в Тернополі звільняли біля трьох разів, починаючи іще із Союзу. Але з часом їх повертали назад, бо виручка падала в рази! А водіям продавати пасажирам талони це злочин - до першого ДТП. Як відомо наведення порядку проводиться з голови, а не з ніг, які її годують. А тому всі чергові наведені пропозиції керівництва КП це чергова фікція та замилювання очей для відмивання грошей, це очевидно і не потребує доказів - хіба, що для самої "голови"!
  • Nazar Pidperyhora
    Не потрібні, термінали для оплати поставити і всі проблеми вирішено
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
17:40 Білорусь передала Україні 114 цивільних громадян, серед них — українці 17:07 У Польщі «замінували» потяг-інтерсіті, який курсує через Тернопіль 16:00 Тернопільська «Нива» після осінньої серії зайняла восьме місце у турнірній таблиці 15:15 «На щиті» повертається тернопільський пластун, захисник Андрій Буда photo_camera Від читача 19:03 Підтримка для вашого бізнесу від Тернопільського обласного центру зайнятості 14:47 Степана Гігу поховають у Львові 14:00 Нагороди 52 загиблих військовослужбовців із Тернопільщини вручили їх родинам photo_camera 13:00 Синоптики попереджають про посилення вітру в Тернополі та області 12:05 Через ревнощі розсилав інтимні відео колишньої. Як мешканця Шумщини покарав суд? 11:00 Уся родина — бойовий підрозділ: історія артилериста з Тернополя 10:30 Знеструмлення у шести регіонах: що відбувається з енергосистемою України після атаки Росії 10:05 Псевдопрацівник банку ошукав жительку Тернополя на понад 50 тисяч гривень 09:00 Війна забрала життя Героя з Гусятинської громади Івана Кузьмовича 22:00 На Тернопільщині водій підмінив частину добрив водою: відкрито кримінальне провадження 21:02 Співай тепер у Райськім саду… Пам'яті Степана Гіги 21:00 П'ять тонн мальків товстолоба запустили у Серет photo_camera 20:25 Помер відомий співак, Народний артист України Степан Гіга 20:00 У Тернополі вшанували учасників ліквідації аварії на Чорнобильській атомній стації photo_camera 19:10 Графік відключення світла в Тернополі та області 13 грудня 19:01 «Прошу, не робіть з мене героя…» Що розповів військовий, який врятував 10-річну Софійку після ДТП
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up