Будемо їздити без кондукторів? Як у КП "Тернопільелектротранс" планують економити

Будемо їздити без кондукторів? Як у КП "Тернопільелектротранс" планують економити
  • 24 березня відбулося чергове засідання виконкому Тернопільської міськради.
  • Одне з питань на порядку денному – погодження фінансового плану КП "Тернопільелектротранс".
  • Розмова була цікавою, керівник підприємства озвучив багато пропозицій, як збирається економити.

Спочатку на засіданні виконкому затвердили рішення про зміну часу електронного зарахування дітей до першого класу.

Тепер електронне зарахування дітей до закладів освіти Тернополя з наступного року здійснюватимуть з першого березня. Раніше електронне зарахування здійснювали з першого квітня.

Обов'язкову реєстрацію дітей в перший клас ввели у 2020 році. Через новий сервіс, що має давати можливість тернополянам прозоро користуватися правом черги на зарахування у школу та  унеможливлює зміни у системі.

Відео дня

Електронна реєстрація відбувається через портал school.isuo.org/

Про збитки КП "Тернопільелектротранс" 

Також на засіданні обговорили діяльність КП "Тернопільелектротранс". Зокрема, зосередили увагу на витратах і доходах. Судячи з озвученого, те, що підприємство збиткове – мало що сказати. 

– У 2021 році дохід має становити 146 мільйонів 216 тисяч гривень, а витрати – 222 мільйони 300 тисяч гривень, – розповів на засіданні начальник управління транспортних мереж та зв'язку міськради Олег Вітрук. – Фінансовим результатом буде збиток в районі 75 мільйонів гривень.

Пан Вітрук пояснив таку різницю між доходами та витратами через ситуацію з поширенням коронавірусу, а також обмеженням на перевезення пасажирів понад кількість сидячих місць. При відсутності вказаних обмежень планова виручка підприємства була би втричі більшою.

Збираються звільняти працівників

– Збільшення витрат пов'язане зі зростанням вартості електроенергії та мінімальної заробітної плати, вартості дизпалива, газу тощо, – підсумував Олег Вітрук.

Зауважимо, що зі 146 мільйонів гривень, які планують заробити в 2021 році, 80 мільйонів, – це компенсація від міськради. 

Такі цифри шокують. Адже при дотації понад 80 млн, ще будуть збитки в 75 млн?

На питання членів виконкому, як підприємство збирається виживати, керівник Андрій Мастюх висловив свої пропозиції. 

Аби зменшити такі колосальні витрати підприємства, тут планують скоротити в 2021 році 20 працівників. Минулого року звільнили 30 осіб.

– Ми розглядаємо можливість відходу від кондукторів, – каже Андрій Мастюх. – Та для цього потрібно потрібно здійснити ряд заходів. По-перше, розрив готівкового та безготівкового проїзду, по-друге, повне забезпечення рухомого складу безконтактними валідаторами. Для відслідковування за тим, чи оплатили пасажири проїзд, у майбутньому лише частина працівників здійснюватиме контроль. Вони працюватимуть контролерами.

На цій ноті засідання виконкому в онлайн-режимі обірвалося. Ми обов'язково поцікавимось, чим закінчилася зустріч та які зміни на нас чекають. Далі буде. 

 

Як думаєте, чи потрібні кондуктори в тролейбусах? Діліться думками в коментарях.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (14)
  • Бодя Олегович

    До Львова нам далеко, а кондуктори-це наша фішка і привичка...., Грошей воно багато не тягне, в нашому селі.То в чому проблема??? Будем Єврошопа, тоді і будем вимахуватись.)) Може і колись тролейбуси будуть автономні).
  • Бодя Олегович

    Не тим херньов си займаєте..., Мало ху..ні в місті відбувається, яке варто уваги і термінового вирішення????
  • Borus Kyznesov

    На нашій пам'яті кондукторів в Тернополі звільняли біля трьох разів, починаючи іще із Союзу. Але з часом їх повертали назад, бо виручка падала в рази! А водіям продавати пасажирам талони це злочин - до першого ДТП. Як відомо наведення порядку проводиться з голови, а не з ніг, які її годують. А тому всі чергові наведені пропозиції керівництва КП це чергова фікція та замилювання очей для відмивання грошей, це очевидно і не потребує доказів - хіба, що для самої "голови"!
  • Nazar Pidperyhora

    Не потрібні, термінали для оплати поставити і всі проблеми вирішено
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
22:01 Прикрашає тарілки тернопільською вишивкою та архітектурою: історія майстрині Софії Демків 21:00 У ДТП на Тернопільщині постраждали п'ятеро людей 20:01 Поранений, але незламний: історія воїна-лісівника з Тернопільщини, який готується до протезування photo_camera 19:00 Жінки на керівних і бойових посадах в армії: що про це думають тернополяни? (ОПИТУВАННЯ) play_circle_filled Від читача 22:30 В новому мікрорайоні "Північний" жителі кількох будинків можуть залишитись без під'їзної дороги 18:00 У Тернополі має запрацювати креативний простір OPEN SPACE 17:01 У центрі Тернополя квітне магнолія (ФОТО ДНЯ) photo_camera 16:23 Бучацькі поліцейські затримали 16-річного студента, який прийшов в навчальний заклад з наркотиками 15:40 Оприлюднили відео конфлікту судді і поліції play_circle_filled 14:50 У Тернополі інспектор отримав майже сто тисяч за «правильне розмитнення»: що йому загрожує 14:10 У Тернополі 19 квітня падав сніг. Яку погоду чекати найближчими днями photo_camera 13:37 На Тернопільщині 19 квітня діятимуть графіки відключення світла для підприємств 13:05 «На щиті» повернувся захисник Сергій Михалко з Почаївської громади. Вічна пам'ять Герою! 12:18 Посмертно шестеро захисників отримали звання «Почесний громадянин міста Тернополя» 11:36 Волонтерка Христина Феціца пояснила, чому вирішила відмовитися від депутатства 11:03 Мобілізація автомобілів: що варто знати про новий закон. Для «20 хвилин» коментує юрист 10:18 Найнижчі пенсії в Україні отримують мешканці Тернопільської області (РЕЙТИНГ) 09:40 Що з реабілітаційним центром на Чумацькій, на який виділяли 8 мільйонів 09:02 Ранкові обстріли Дніпропетровщини. Є загиблі та постраждалі, серед яких — діти 08:01 Чи варто в найближчі дні чекати потепління в Тернополі та області
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up