Спочатку на засіданні виконкому затвердили рішення про зміну часу електронного зарахування дітей до першого класу.
Тепер електронне зарахування дітей до закладів освіти Тернополя з наступного року здійснюватимуть з першого березня. Раніше електронне зарахування здійснювали з першого квітня.
Обов'язкову реєстрацію дітей в перший клас ввели у 2020 році. Через новий сервіс, що має давати можливість тернополянам прозоро користуватися правом черги на зарахування у школу та унеможливлює зміни у системі.
Електронна реєстрація відбувається через портал school.isuo.org/.
Також на засіданні обговорили діяльність КП "Тернопільелектротранс". Зокрема, зосередили увагу на витратах і доходах. Судячи з озвученого, те, що підприємство збиткове – мало що сказати.
– У 2021 році дохід має становити 146 мільйонів 216 тисяч гривень, а витрати – 222 мільйони 300 тисяч гривень, – розповів на засіданні начальник управління транспортних мереж та зв'язку міськради Олег Вітрук. – Фінансовим результатом буде збиток в районі 75 мільйонів гривень.
Пан Вітрук пояснив таку різницю між доходами та витратами через ситуацію з поширенням коронавірусу, а також обмеженням на перевезення пасажирів понад кількість сидячих місць. При відсутності вказаних обмежень планова виручка підприємства була би втричі більшою.
– Збільшення витрат пов'язане зі зростанням вартості електроенергії та мінімальної заробітної плати, вартості дизпалива, газу тощо, – підсумував Олег Вітрук.
Зауважимо, що зі 146 мільйонів гривень, які планують заробити в 2021 році, 80 мільйонів, – це компенсація від міськради.
Такі цифри шокують. Адже при дотації понад 80 млн, ще будуть збитки в 75 млн?
На питання членів виконкому, як підприємство збирається виживати, керівник Андрій Мастюх висловив свої пропозиції.
Аби зменшити такі колосальні витрати підприємства, тут планують скоротити в 2021 році 20 працівників. Минулого року звільнили 30 осіб.
– Ми розглядаємо можливість відходу від кондукторів, – каже Андрій Мастюх. – Та для цього потрібно потрібно здійснити ряд заходів. По-перше, розрив готівкового та безготівкового проїзду, по-друге, повне забезпечення рухомого складу безконтактними валідаторами. Для відслідковування за тим, чи оплатили пасажири проїзд, у майбутньому лише частина працівників здійснюватиме контроль. Вони працюватимуть контролерами.
На цій ноті засідання виконкому в онлайн-режимі обірвалося. Ми обов'язково поцікавимось, чим закінчилася зустріч та які зміни на нас чекають. Далі буде.
Як думаєте, чи потрібні кондуктори в тролейбусах? Діліться думками в коментарях.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер