Як переселенцям отримати медичну допомогу вузькопрофільного спеціаліста: роз'яснення

Як переселенцям отримати медичну допомогу вузькопрофільного спеціаліста: роз'яснення

Внутрішньо переміщенні особи, які потребують консультації профільного спеціаліста, можуть отримати її в будь-якому місті, незалежно від того, де уклала декларацію.

Алгоритм дій

Насамперед пацієнт має отримати направлення. Направлення виписує сімейний лікар або особистий лікар, який вважає за потрібне залучити до лікування фахівця іншої спеціалізації. Якщо пацієнт не може відвідати свого лікаря, він має звернутися до нього за направленням телефоном або через інші засоби зв’язку. Лікар, який має доступ до електронної системи охорони здоров'я, видасть направлення дистанційно.

Пацієнт може отримати направлення в сімейного лікаря, який працює в найближчому закладі первинної медичної допомоги, у якого є договір з НСЗУ. Для цього не потрібно укладати нову декларацію. Пацієнт має записатися на прийом, надати свої дані та дані сімейного лікаря, з яким уклав декларацію, розказати новому лікарю, що турбує.

Варто зазначити, що під час воєнного стану на рівні з електронними направленнями діють й паперові. Якщо в лікарні тимчасово немає доступу до електронної системи охорони здоров'я, лікар може виписати паперове направлення З направленням пацієнт має право звернутися до лікаря в будь-якому регіоні та в будь-якому закладі охорони здоров'я, який уклав договір з НСЗУ на відповідний пакет послуг.

Відео дня

Як знайти лікаря

Знайти потрібного спеціаліста в новому місці можна, зателефонувавши до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77.

Без направлення можна звернутися до таких профільних спеціалістів: гінеколога (зокрема, і дитячого); психіатра; нарколога; стоматолога; фтизіатра; лікаря, у якого під наглядом перебуває пацієнт із хронічними захворюваннями.

До слова, у Центрі первинної медико-санітарної допомоги працює call-центр, де можна отримати інформацію про графік роботи всіх лікарів Центру, як записатися на прийом до сімейного лікаря, про вакцинацію від COVID-19 та інше.

Для зручності громадян організовані нові багатоканальні телефонні лінії:

  • абоненти мобільного зв’язку можуть телефонувати за номером +38 (067) 444-86-88;
  • абоненти фіксованого зв’язку - (0352) 51-98-08.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up