- Коли відкрили фірму? Які особливості товарів (послуг), котрі пропонуєте?
- Тернопільська мережа „Кишеня майстра” почала свою роботу у 2008 році з магазину на ринку „Західний”. Таку назву обрали, щоб найбільш влучно охарактеризувати свій пакет послуг і товарів. Ставили за мету бути найкращою допомогою для майстрів – забезпечити їх усім необхідним для ремонту. Через п’ять років ми відкрили перший у мережі салон на вул. Лучаківського, який є принципово новою формою організації надання послуг. Тут ми можемо запропонувати візуалізацію відремонтованого приміщення - 3D-дизайн ванної у нас у подарунок. Салон – це не територія самообслуговування. Наш менеджер із продажу надає розширену консультацію. Він не дає готову відповідь, а допомагає клієнту самому зробити вибір. Головний наш асортимент - це плитка і товари для догляду за нею, сантехніка, мозаїка, будівельні суміші.
- Хто є вашим клієнтом?
- Це люди, які бажають бачити свою оселю затишною та комфортною, люди з цікавими ідеями, які хочуть втілити у життя.
- Чи важко було знайти кваліфікованих працівників?
- Загалом працівників підібрати важко, оскільки ця сфера потребує освоєння великої кількості інформації, що стосується великого асортименту продукції. У Тернополі мало шкіл з формування спеціаліста, який міг би продавати будь-що – чи сантехніку, чи телевізори. Тут потрібні комунікабельні люди, які вміють слухати і чути потреби клієнта.
- Чи бачите в місті (області) для себе конкурентів?
- Для себе ми виділяємо п’ять основних конкурентів у місті. Від них відрізняємося тим, що стараємося бути більш гнучкими й адаптуватися до змін, потреб і бажань наших клієнтів. Пропонуємо нові колекції, методи, технології.
- Чому вирішили займатися цим бізнесом?
- Коли почали будувати власний будинок, побачили, як організований ринок: у нас покупець має де купити товар, але не має знань, як втілити до кінця свою мрію. Я починав із невеликого магазинчика на ринку. Був і власником, і продавцем. Відчув, наскільки цей ринок у Тернополі неосвоєний і наскільки великі перспективи тут є. Тут багато можна зробити для тернополян і розвинути цей бізнес.
- Розкажіть про рівень розвитку такого бізнесу в Тернополі.
- На жаль, середньостатистичний рівень доходів у Тернопільській області нижчий, ніж загалом в Україні, і це створює додаткові труднощі салонам і компаніям, які взяли на себе ризик вийти на ринок плитки і сантехніки з асортиментом преміум і елітного класу. Але ситуація змінюється: люди по-іншому ставляться до грошей, більше схиляються до європейського досвіду, розуміють, що покупці не настільки багаті, щоб витрачати гроші на дешеві речі. Приємно, що ремонт у квартирі планують так само, як і такі важливі події, як, скажімо, весілля дітей. І кошти акумулюють для того, щоб зробити все раз і якнайкраще.
Зараз ринок орієнтується на кінцевого споживача – чоловіка чи жінку, які мають дітей і яким потрібно зробити ремонт. Вони самі вирішують, як прикрасити своє житло. Коли йдеться про щось технологічно складне, то люди самі цікавляться, вивчають новинки і вибирають самі. Раніше серед покупців були переважно майстри. Вони краще орієнтувалися в характеристиках товару, підбирали ті матеріали, з якими вміли працювати.
Цікаво, що майстри зараз намагаються здобувати додаткову освіту, відвідують тренінги, які організовуємо і ми. На базі нашого салону досить часто проводимо такі навчання.
Щодо насиченості ринку, то можемо зазначити, що він перенасичений дешевими аналогами продукції з Китаю. Насичений ринок продукцією економ-класу, це в основному вітчизняні виробники. Ніша преміум і елітних товарів, на нашу думку, є незаповненою, і тут є великі перспективи.
- Які перспективи такого бізнесу
- Ми спрямовуємо наші зусилля на розвиток ніші преміум і елітної продукції. Прагнемо надавати сервіс і продукцію високого класу та стати в Тернополі осередком, де об’єднуватимуться зусилля дизайнерів, майстрів і архітекторів. Орієнтуємося на київські салони високого класу, які диктують моду в цій сфері в Україні. Складові у зведенні будинку і його ремонту чи ремонту квартири – майстер, продукція, дизайнери, майстри, архітектори. Ми плануємо відкриття нового салону-студії у центрі Тернополя, який буде втричі більший за той, що на Лучаківського. Там буде і новий асортимент, і місце, де можуть зібратися дизайнери, майстри й архітектори як для своєї роботи, так і для роботи з клієнтами. Вони зможуть у нас або своїми силами намалювати дизайн, знайти майстрів і обрати продукцію для ремонту. Таким чином плануємо стати осередком, де потенційний клієнт зможе максимально спростити для себе питання ремонту.
- Чи є у вас власна формула успіху?
- Наполеглива праця, підтримка команди та індивідуальний підхід до клієнта.
- Чи допомагає вам сім’я у веденні справи?
- У цьому бізнесі я, моя дружина та мій швагро. Можливо, саме завдяки цьому наша справа має розвиток. Ми починали бізнес під час кризи 2008-го, пережили і кризу 2013 року. А все тому, що зрозуміли потреби клієнта, втрималися на плаву, продовжуємо працювати далі і розширюватися.
ДОВІДКА “RIA ПЛЮС”
Іван Бучний народився 18 січня 1985 року в Тернополі. Одружений, має сина. В 2006 році закінчив ТНЕУ за спеціальністю „Економіка підприємництва”. Хобі – лижі, тренажерний зал, пінг-понг.
Контактний номер – 096-505-13-12.
№ 27 від 2 липня 2025
Читати номер