"Класний керівник" Голосуй за найкращого!
  • access_time 6 квітня 2018

Соціальний проект "Класний керівник" -  це можливість для вчителів розповісти про себе та свою діяльність, продемонструвати позитивний вплив на школярів та вихід за звичні рамки навчального процесу. Адже метою конкурсу є сприяння зростанню престижності звання класного керівника, його ролі і статусу, як компетентного педагога.

ПРО ПРОЕКТ

Конкурс пройде в 2 етапи:

1-ий етап - інтернет голосування, де усі бажаючі зможуть ознайомитись з конкурсантами, та проголосувати за свого фаворита до 10 травня включно.

У  2-му етапі- ТОП3 вчителі, обрані голосуванням, мають представити по 1 ідеї позакласного заходу. Переможця обиратимусь не судді, а найбільш незалежна комісія - діти. Класний керівник року отримає приз - поїздку для 2-ох в тур Будапешт - Відень  від туристичного партнера "Рід-тур", а також LCD телевізор для класу, який дозволить проводити більш наочні уроки та заходи. Нагородження відбудеться на святі останнього дзвоника.

Правила участі:

  • У конкурсі беруть участь класні керівники від 5 по 11 клас
  • Від однієї школи подають заявки до 3-ох претендентів
  • Участь можуть брати лише вчителі Тернополя
  • ...
    remove_red_eye 14090
    thumb_up 1045
    chat_bubble_outline 71
    share 50
    Ірина Миколаївна Павловська-Суїнова
    42 роки, вчитель англійської мови ТСШ №3 з поглибленим вивчення іноземних мов, педагогічний стаж – 20 років, вчитель вищої категорії, звання – старший вчитель, класний керівник 6-Б класу, в класі навчається 33 учні.  За посиланням можете переглянути візитку класу: https://www.youtube.com/watch?v=0NdAKw3HfNE У викладанні свого предмета застосовую: індивідуальний підхід та розвиток критичного мислення; для закріплення теми найкращим методом вважаю створення учнями власних проектів, де вони можуть творчо проявити себе, по-особливому представити вивчений матеріал. У дітей прагну виховувати: скромність, витримку, рішучість, старанність, чесність, вміння співчувати, доброту у ставленні до себе й тих, хто оточує, допитливість і вміння дивуватись, оптимізм і позитивне мислення. Позаурочний час: вважаю невід’ємною частиною роботи педагога, класного керівника, а до шляхів пізнання нового, розширення меж спілкування та згуртованості школярів, здобуття цікавих знань про рідний край та людей відносить екскурсії та пошукові роботи. За два роки, впродовж яких є класним керівником 6-Б класу, діти неодноразово відзначались на шкільних та загальноміських заходах, де ставали переможцями і призерами.Також про навчання, життя, події та здобутки учнів 6-Б та їх класного керівника можна довідатись з Інтернет-сторінки класу у Facebook. Захід, яким пишаюся: це відкритий захід «As Good As New», який поєднав у собі і урок англійської мови, і конкурс творчих робіт, і цікавий та пізнавальний тренінг для глядачів. Основним завданням, яке ставилось перед дітьми, було із вторинних матеріалів, що здавалися непотрібними, виготовити цікаві, а найголовніше – потрібні речі, які б, при цьому, виглядали, як нові. Тому і назва його – «As Good As New». Але найголовніше – процес виготовлення із докладними інструкціями англійською мовою потрібно було зняти на відео. Ці відеоролики потім були представлені на заході «As Good As New», де діти демонстрували виготовлені речі та коментували процес роботи, а усі присутні потім відзначали найкращі та найцікавіші з них. Над кожним із виробів працювало по двоє-троє учасників. Мета: Залучити учнів до позакласної роботи з англійської мови. Вдосконалювати мовленнєві, граматичні й лексичні навички учнів. Розвивати пізнавальні інтереси школярів, пам’ять, культуру спілкування, вміння працювати в команді. Підтримувати та стимулювати інтерес учнів до вивчення англійської мови. Виховувати бережливе ставлення до природи, розвивати творчу уяву дітей, пам’ять, увагу, логічне мислення. Хід заходу: Учні заздалегідь створювали та монтували відеоролики про те, як з непотрібних, на перший погляд, речей можна виготовити необхідний в побуті предмет або оригінальний подарунок для батьків, друзів. Представлені відео, які дозволили поглибити знання учнів у різних сферах нашого життя, взяли участь у конкурсі, під час якого учасники продемонстрували свої вироби, а глядачі вибрали найбільш цікаві та змістовні з них, і тоді вирішили поділитись ними з усіма учнями нашої школи. Відтак ці ролики демонструвались на перервах на екранах телевізорів, розміщених у класах та коридорах школи, а потім – на святі для усіх шестикласників. Долучилась до нього, представивши презентацію свого виробу із вторинних матеріалів (сумку з пластикових пляшок) та майстер-клас з його виготовлення, працівник школи Тетяна Іванівна Ковальчук. Детальніше про захід можете переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=355SoJPFg28 https://www.youtube.com/watch?v=j0yTyyVYUns https://www.youtube.com/watch?v=qxu-elmr0LU Висновки: Роботами дітей, які були визнані найкращими, стали настільна лампа (Pineapple Lamp), іграшковий будинок (DIY Dog Toy-House) та мило з воску та хвої (Christmas-Tree Soap) (ознайомитись із відеороликами можна за посиланнями, а також переглянути на фото). Такі заходи є надзвичайно необхідними, оскільки вони згуртовують учнів, дають їм можливість розвивати власну креативність, вдосконалювати вміння робити щось своїми руками, а також спробувати себе у ролі режисера, відео-оператора, ведучого та відчути себе справжнім блогером. Відтак, головною метою заходу «As Good As New» було залучити учнів до позакласної роботи в процесі оволодіння англійською мовою, вдосконалювати їх мовленнєві, граматичні й лексичні навички, розвивати пізнавальні інтереси, пам’ять, культуру спілкування, вдосконалювати вміння працювати в команді, поглибити знання учнів у різних сферах життя, розвивати творчу уяву, пам’ять, увагу, логічне мислення, виховувати бережливе ставлення до природи. Трьома роботами дітей, які були визнані найкращими, та, відповідно, – відеороликами про їх виготовлення, стали настільна лампа-ананас (Pineapple Lamp), будиночок для іграшкового собаки (DIY Dog Toy-House) та мило з бджолиного воску та старої ялинкової хвої (Christmas-Tree Soap). Особисті пріоритети: книга завжди була і буде поживою для мозку, вона формує свідомість громадянина, і як би далеко не зайшов прогрес, скільки б цікавинок не пропонували нам, читати завжди буде модним захопленням; хобі, що триває уже двадцять років, – колекція черепашок, у якій понад 300 експонатів. Перспективи та плани на майбутнє: дружня співпраця з учнями з інших шкіл, видання наступного авторського посібника із серії «Read and Write with Friends». Життєве кредо: «Together Everyone Achieves More» (або «До успіху – разом!», адже перші літери кредо складають слово TEAM - команда)  
  • ...
    remove_red_eye 13257
    thumb_up 635
    chat_bubble_outline 72
    share 29
    Ірина Ярославівна Савельєва(Борис)
    34 роки, вчитель англійської мови та літератури Тернопільської  спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов. Класний керівник 9-А класу, у якому навчається 29 учнів. Педагогічний стаж: 13 років, вчитель вищої категорії, старший вчитель .  НАГОРОДИ та ВІДЗНАКИ: 1) Диплом за перемогу у номінації « Солісти – вокалісти» та   « Театральні колективи»  огляду художньої самодіяльності серед працівників освіти міста Тернополя; 2) Подяка за активну участь у підготовці шкільного та міського свята «Козацькі забави»; 3) Подяка за плідну співпрацю у реалізації проекту Європейської волонтерської служби програми ЄС «Молодь в дії»; 4) Грамота за участь у І турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року –2012»; 5) Грамота за сумлінну працю, успіхи у навчанні і вихованні учнівської молоді та з нагоди 30-річчя від дня створення навчального закладу. Педагогічне кредо: «У серце увійде тільки те, що йде від серця…». В. Сухомлинський. Усім відомо, що виховання - складний і багаторічний процес. На виховання особистості впливають родина, оточення, школа. Одначе, провідну роль у цьому відіграє саме школа, класний колектив, педагоги. Мудрий педагог уміє організувати виховну роль в учнівському колективі так, щоб спрямувати розвиток дитини у правильне русло, допомогти їй повірити у свої можливості, у свою винятковість та неповторність, щоб сформувалася цілеспрямована, високоорганізована, висококультурна особистість, спроможна реалізувати свій інтелектуальний потенціал, свої творчі здібності в умовах розвитку сучасного суспільства. Кожне дитя – це окреме глибоке море, у яке необхідно добре пірнути, аби пізнать весь цей світ, тому особистісно-орієнтований підхід у навчально-виховній діяльності мені близький до душі, а тема,над якою я працюю –“Розвиток індивідуальних здібностей і талантів дітей, забезпечення умов їх реалізації”. Основний акцент у своїй діяльності роблю на партнерські відносини вчителя та учня. У своїх вихованцях виховую толерантність, самодисципліну, організованість, доброзичливість, співчутливість, милосердя, згуртованість, креативність та почуття гідності. Як вчитель англійської, вважаю, що без високої мотивації, що являється рушійною силою будь-якої людської діяльності, навчати іноземної мови не можливо. Тож як пробуджувати внутрішні потреби людини, її інтереси і цілі, наявність мотивів, спрямованих на активізацію діяльності? Як правильно створити умови для оптимального засвоєння учнями навчального матеріалу? На мою думку, це цілком можливо, і вихід один: перетворити рутину в гру, повівши учнів стежками ігрової діяльності.  Тому, уже впродовж багатьох років я працюю над розробкою  ігор, які є інструментом викладання,що активізує розумову діяльність дітей, які навчаються, дозволяє зробити учбовий процес привабливішим і цікавішим, примушує хвилюватися і переживати. Усе це формує могутній стимул до оволодіння мовою. Я твердо переконана, що "Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку. Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живлющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, що запалює вогник допитливості" (В.Сухомлинський). Наше майбутнє завжди стоїть на пів дорозі з теперішнім та минулим. Тому, “Хто ми?”, “Ким були наші діди-прадіди?”, “Звідки беруть початок корені походження нашої нації?”, - на усі ці та інші питання не можливо відповісти, не знаючи історії рідного краю. Ось чому, одному з елементів  виховання класного колективу, а саме – патріотичному вихованню, я приділяю особливу увагу. Під час екскурсів крізь століття мої діти знайомляться з історичними віхами нашої країни та державності, набувають соціального досвіду, високої культури міжнаціональних взаємин, формують потреби та уміння жити в громадському суспільстві, духовності та фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної культури, виховуючи у собі свідомого громадянина та патріота. Але, саме поїздка за маршрутом Чернівці – Кам’янець Подільський – Хотин з чітко розробленим сценарієм та квестом у фортифікаційних спорудах справила неабияке враження на моїх учнів, яке до нинішнього дня супроводжується шквалом позитивних емоцій.  
  • ...
    remove_red_eye 10504
    thumb_up 475
    chat_bubble_outline 62
    share 30
    Інна Вільямівна Чернецька
    Вчитель історії та суспільствознавчих дисциплін, ТЗОШ № 11 Педагогічний стаж – 25 років, вища категорія, вчитель- методист Нагороди – Грамоти міського та обласного управління освіти, грамота Інституту інноваційних технологій, Подяка мера, відзнака Тернопільської міської ради Візитка вчителя: Класний керівник 8-А класу, 29 учнів Як класний керівник, вважаю найважливішим бути для учнів одночасно добрим другом і розумним наставником, вважаю себе толерантною і уважною до потреб учнів, вважаю, що можу власним прикладом навчати важливих для сучасного суспільства речей. В учнях намагаюся виховувати вміння співіснувати в соціумі, залишаючись при цьому собою , виховую активну громадянську позицію, сприяю розвитку дитячих талантів, даючи змогу самореалізуватись в межах шкільного життя. Як вчитель, надаю перевагу педагогіці співробітництва, не даю учням готової інформації, а шукаємо відповіді і реалізовуємо навчальні цілі разом. Вчу дітей критично та логічно мислити, розвиваю вміння і компетентності, а не завалюю фактами. Використовую інтерактивні технології та різноманітні онлайн-сервіси для навчання учнів, створюю освітнє середовище для досягнення основних навчально-виховних цілей. Намагаюсь допомогти учням бути гнучкими, мобільними, конкурентноздатними, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці; − критично мислити; − використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем; − генерувати нові ідеї, ухвалювати нестандартні рішення й нести за них відповідальність; − володіти комунікативною культурою, уміти працювати в команді; − уміти запобігати та виходити з будь-яких конфліктних ситуацій; − цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації у професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави; − уміти здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку й самовдосконалення; − бережливо ставитись до свого здоров’я та здоров’я інших як найвищої цінності;   В позаурочний час з учнями ми робимо те, що цікаво їм: узгоджуємо, щоб було цікаво, але і не забуваємо про навчальну, виховну та розвиваючу мету заходу. А інколи просто гарно проводимо час: тематичні вечірки, похід на ковзанку, поїздки і спортивні змагання. З дітьми і батьками стосунки прекрасні! Рідкісні непорозуміння розв’язуємо швидко, роблячи взаємні висновки. Батьки, як і діти, в моєму класі дуже відповідальні, розуміючі і готові підтримати будь-який хороший почин. Батьки і діти – мої хороші друзі. Всі справи ми робимо разом. Есе: Люблю подорожувати! Люблю досліджувати рідну країну і світ, в якому живу. Чим більше країн , міст і сіл відвідуєш, тим толерантнішим стаєш, бо розумієш, що світ різноманітний, але всі люди прагнуть бути щасливими, лиш уявлення про щастя в усіх різне. Люблю мистецтво, особливо живопис та архітектуру, залюбки вивчаю їх і просто милуюся. Люблю природу, людей і взагалі красу в усіх її проявах. Плани на майбутнє не будую , бо вважаю , що «варто робити те, що можеш там, де ти зараз є» (Т.Рузвельт) , а життя зараз динамічне і хтозна, що буде незабаром… А зараз мені подобається разом з учнями , батьками та колегами творити нове покоління молоді: креативне, впевнене в собі і водночас патріотичне і громадянсько активне. Це прекрасний процес насправді! Життєве та професійне кредо: « Говори, що думаєш і думай, що говориш»!  
  • ...
    remove_red_eye 10500
    thumb_up 470
    chat_bubble_outline 34
    share 58
    Роман Васильович Крих
    - 28 років, вчитель образотворчого мистецтва, класний керівник 7-Б класу ТЗОШ  І-ІІІ ст. №24 - педагогічний стаж – 4 роки, нагороди: власні (диплом учасника Всеукраїнського пленеру молодих художників «Вернісаж тернового поля 2016», диплом І –го ступеня «Всеукраїнського пленеру молодих художників Вернісаж тернового поля 2017: ЗБЕРЕЖЕНЕ … ЗБЕРЕГТИ» ); шкільні (Диплом ХVІ всеукраїнського дитячо-юнацького фестивалю мистецтв «СУРМИ ЗВИТЯГИ»  - 2015р., І - місце у міській і ІІІ - місце обласній олімпіаді з образотворчого мистецтва 2016-2017 н.р., подяка міського голови за оригінальність та творчий підхід у представленні різдвяних традицій українського народу та І – місце у міському конкурсі на кращий макет різдвяної шопки «Різдвяне диво»,  І – місце у міському конкурсі малюнка на асфальті на тему «Безпека дорожнього руху» -2017»,  два призових І- місця у міській і ІІ – місце в обласній олімпіаді з образотворчого мистецтва 2017- 2018н.р.   Позакласний захід – творчий проект «На Різдво» Мета: виховувати духовно-моральні загальнолюдські цінності засобами образотворчого мистецтва; поглибити знання з історії України, образотворчого мистецтва; розвивати фантазію, творчі здібності, художньо-творчу уяву, сенсорні здібності. Почалося все з ідеї створити різдвяне селище. Під час створення проекту застосовувався метод міжпредметних зав’язків (трудове навчання, історія, образотворче мистецтво). Спершу роботою зацікавилося декілька учнів, згодом їх кількість збільшувалася. Над проектом працювали учні 6-го класу, тепер вже 7-го. Робота тривала 3,5 місяці. Протягом цього часу у дітей виник інтерес детальніше вивчити українську культуру, народні традиції. Також навчилися працювати у команді, здружилися, цікаво та весело провели час. У роботі ми використали такі матеріали: ДСП, картон, пляшки, гілочки дерев, вату, клей, фарби, гірлянди, пластилін, папір. Даний проект не готувався на конкурс, але був допрацьований скульптурними фігурками (вертепом) і відправлений на виставку. Велике щастя було у дітей, коли вони дізнались про перемогу у конкурсі та ще й грошову винагороду. Отримані кошти ми віддали одній із учениць на лікування. На фото учні милуються своєю роботою. Візитка вчителя: - Я є класним керівником 7-Б класу. У мене 32 учні. - Перше, чим я відрізняюся від інших кандидатів - це те, що я – чоловік. Для мене кожна дитина – особистість. А моє основне завдання – допомогти їй самореалізовуватись. - Використовую методики: малювання з натури, тематичне малювання, різноманітні форми та принципи. У своїх учнів виховую такі риси: доброту,  чуйність, справедливість,  повагу до старших та один до одного, працелюбність наполегливість, взаємодопомогу… До уроку я підходжу відповідально. Завжди приношу на уроки ілюстративний матеріал, педагогічні малюнки, приклади власних робіт. Використовую технічні засоби навчання (проектор, ноутбук), працюю із різноманітними підручними матеріалами: трубочками з-під соку, пляшками, серветками, ватою, бісером, зубочистками, стрічками тощо. Вже два роки разом із дітьми створюємо творчі роботи на конкурс «Різдвяна шопка». Одна з них отримала перемогу (І – місце у 2017 н.р.). Зараз працюємо над створенням проекту «Запорізька Січ». Кожного року на Великодні свята зі своїми учнями займаємося писанкарством. Протягом трьох років я зі своїми учнями відвідав багато цікавих місць: кінотеатр «Сінема –Сіті», аквапарк «Алігатор», дельфінарій у м. Трускавець, м. Кам’янець-Подільськ, с. Кривче, м. Хотин, с. Гутисько. Завжди відвідую виставки пов’язані з мистецтвом: Художній музей, Арт-галерею. Організовую персональні зустрічі з відомими художниками (Удіним Є., Поворозник В.), екскурсії у Центр науки. Протягом двох років відвідую з дітьми шкільний тир, у якому тренуються у майстерності хлопці і дівчата, полюбляємо ігри у пейнтбол. Проводжу підготовку до різноманітних шкільних змагань (Малі олімпійські ігри, Козацькі забави). В кінці кожного навчального року традиційно організовую велопоїздки, на яких діти разом із батьками весело проводять час не тільки подорожуючи на велосипеді, а й граються у різноманітні ігри на спритність. Закінчується все пікніком. Відносини з дітьми та батьками доброзичливі та щирі. Завжди стараюся їм допомогти, підтримати, зрозуміти. Зі свого боку батьки допомагають в організації поїздок, екскурсій, активного відпочинку, беруть участь у заходах класу. Моє хобі – малювати, створювати речі своїми руками. Мрію придбати (за підтримки адміністрації школи) документ-камеру, щоб краще пояснювати учням предмет, заохотити до навчання, викликати творчий інтерес. Планую змайструвати стіл для піскотерапії. Кредо: «Навчаючи – учись, навчаючи – твори, у процесі творчості –навчай!» «Не зупинятися на досягнутому – прагни більшого!»
  • ...
    remove_red_eye 10108
    thumb_up 357
    chat_bubble_outline 62
    share 24
    Оксана Стефанівна Столярова
    Вчитель англійської мови ТЗОШ №20 Педагогічний стаж: 19 років Нагороди: грамота управління  освіти і науки Тернопільської міської ради (2009 р.); грамота управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації (2013 р.); грамота управління  освіти і науки Тернопільської міської ради за перемогу в рамках РУМ в номінації «Посади калину» (2015 р.) ; грамоти та подяка Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ст.№20 (2010, 2014, 2016 р. р.) ; диплом управління  освіти і науки Тернопільської міської ради за перемогу в огляді-конкурсі авторських відеоматеріалів за кращу організацію та проведення фізкультурних заходів в режимі навчального дня (номінація «Руханка»).(2018р.) Візитка вчителя. Лише той Учитель, хто живе так, як навчає.                                                               Г. Сковорода Я – класний керівник 7-Б класу,в якому навчається 28 учнів. Бути класним керівником нелегко, але дуже цікаво. Намагаюсь виховувати дітей так, щоб їхні думки були добрими. Як? Особистим прикладом! Прагну сприяти гармонійному розвитку особистості, щоб як у Чехова: «У людині  все має бути прекрасним: і обличчя, і одяг, і душа, і думки ...» . Для того , щоб дізнатися щось нове, розширити свій кругозір, ми з дітьми багато подорожуємо. Запорукою щасливого життя є здоров’я людини. Тому організовую заняття з фітнесу і сама залюбки займаюсь. разом з дітьми.            Одним із основних напрямків у  виховній роботі є також естетичне виховання. Складаю та розучую з дітьми танцювально-хореографічні композиції. Вважаю, що танець впливає на фізичний та емоційний стан людини. Це мистецтво, яке здатне передати думки і почуття. Набір жестів та рухів часом може сказати навіть більше, ніж слова. Починаючи з п’ятого класу, вивчаємо з дітьми безліч танців, з якими вони виступають як на наших святах, так і на концертах, що організовуються в школі. Без наших виступів не обходяться йі урочисті лінійки. Однією з улюблених розваг для моїх учнів стала популярна та цікава гра КВЕСТ. Діти із задоволенням розгадують загадки, використовуючи підказки, за допомогою яких вони переходять від однієї точки заданого маршруту до наступної, отримуючи за це приємні сюрпризи. Теми для квестів обираю різноманітні, але, як правило, завдання звучать англійською мовою. Це  мої найулюбленіші види позаурочної діяльності. Вони досить цікаві, емоційні та в легкій невимушеній формі сприяють досягненню поставленої мети. Вважаю, що ніколи не потрібно зупинятись на досягнутому. Завжди варто прагнути відкривати для себе щось нове. Спочатку ми навчаємо своїх дітей, потім вчимось у них. Хто цього не хоче, той відстає від свого часу. Я намагаюсь іти з ним(з часом) у ногу.      Знання без виховання – меч в руках божевільного.                                                                                                      В. Сухомлинський Звісно, в школі велика увага приділяється виховному процесу: благодійні акції, зустрічі з видатними людьми, години спілкування, екскурсії, театралізовані свята, конкурси, вікторини, квести, флешмоби та багато іншого. В усі ці види діяльності ми, вчителі, вкладаємо душу й серце. Кожен захід є особливим і пам’ятним для нас по-своєму. Згадую з радістю чудові свята: «Королівство Двох Сердець», «Іронія долі, або легкої посадки», «Казкова феєрія»… Як вчитель англійської мови у своїй позакласній роботі я особливу увагу приділяю заохоченню дітей до вивчення іноземної мови. Але, як не дивно, одним із моїх улюблених заходів є свято, приурочене до 202-ої річниці від Дня народження Т. Г. Шевченка «Поговоримо крізь віки…». Про захід.      Ми захотіли провести яскраве цікаве свято, яке б надовго запам’яталося і учням, і вчителям, і батькам. Ідеєю задуму була віртуальна подорож у часі. Так як сучасних дітей дуже важко відірвати від улюблених ґаджетів , наші герої саме з їхньою допомогою потрапляють у минуле, де зустрічають малого Тараса і разом з ним подорожують стежками його дитинства. Впродовж цієї подорожі відбуваються цікаві пригоди, діти пригадують історію рідного краю, цитуючи улюблені рядки з віршів Кобзаря і відчувають себе гайдамаками , споглядаючи на запальний танок козаків із шаблями. Ліричний настрій навіюють пісні на вірші поета і хоровод дівчат.  Глядачі знайомляться зі звичаями та традиціями українського народу тих часів, переглядаючи сценки з життя малого Шевченка. А під кінець наші герої запрошують улюбленого поета у сьогодення , щоб показати, як змінилось життя в Україні, і своїм сучасним патріотичним танцем закликають усіх  любити свій рідний край, мову, поважати традиції та звичаї свого народу і пам’ятати геніального Кобзаря. Мої хобі, захоплення. Думаю, що кожна людина має якесь улюблене заняття для душі. Для мене  це спорт. Я кандидат у майстри спорту зі спортивної гімнастики. У вільний від роботи час займаюсь фітнесом, йогою, влітку катаюсь на роликах, взимку- на лижах. Надаю перевагу активному відпочинку. Не тільки працюю над   собою , а й навчаю цьому дітей. Особистим прикладом стараюсь залучити моїх вихованців  до занять фізичною культурою. Нещодавно відвідала семінар «Спортивний рух Олександра Педана «Junior Z». А тепер планую зацікавити своїх дітей  чирлідингом  і фрізбі. Свою виховну та навчальну діяльність і надалі проводитиму таким чином, щоб вона була направлена на розвиток гармонійної особистості, адаптованої до активної життєдіяльності. Мрію, щоб школа стала таким місцем для людини, до якого хотілося б повертатись знову і знову! І вчителям, і учням! «Навчання найефективніше тоді, коли приносить радість.» - це моє кредо як учителя. А життєвим девізом є вислів: « What’s done is done. Never give up. » (Що зроблено - те зроблено. Ніколи не здавайся.)
  • ...
    remove_red_eye 10999
    thumb_up 295
    chat_bubble_outline 62
    share 20
    Ірина Романівна Бідочко
    Класний керівник 5-Б класу. Вчитель англійської мови ТЗОШ № 14 ім.Б. Лепкого. Освіта – вища. Кваліфікаційна категорія “Спеціаліст вищої категорії ”, педагогічний стаж -11 років.  Моє педагогічне кредо: “ Візьми своє серце, Запали його сміло, Віддай його дітям, Щоб вічно горіло ”  
  • ...
    remove_red_eye 8277
    thumb_up 286
    chat_bubble_outline 16
    share 18
    Альона Богданівна Шимків
    31 рік, соціальний педагог ТЗОШ №16 ім. Володимира Левицького Педагогічний стаж – 8 років, класний керівник 2,5 роки. Виховна година: «Друг – це найкраще, що в тебе може бути, і найкраще, чим можеш бути ти». Мета: формувати поняття «дружби», виробляти в собі якості, що сприяють дружбі; виховувати бажання бути справжнім другом; розвивати почуття відповідальності перед товаришами. Про виховну годину: Під час проведення виховної години ми отримали відповіді на поставлені питання: що таке дружба? Який має бути справжній друг? Які риси характеру притаманні другові? Яка різниця понять між другом, товаришем, знайомим?  Школярі виконали вправу «Відомі вислови», під час якої  було застосовано інтерактивну технологію (робота в групах). Кожній групі був запропонований конверт із прислів’ями про дружбу.  Учням слід було встановити відповідність між частинами вислову. Також виконали вправу «Портрет друга». Кожен учень визначав ті риси характеру, які, на його думку, притаманні справжньому другові Написи ми розмістили на ватмані для загального обговорення. Таким чином це сприяло підвищенню рівня комунікації, уміння висловити свою думку та обґрунтувати її. На завершення виховної години виконали цікаву вправу «Учень», мета якої – формування згуртованості дітей у класі та встановлення нових дружніх стосунків між однокласниками.  Кожен учень отримав 3 листочки, на яких виконував завдання. І форма - квіточка – наші думки та мрії. ІІ форма - листочок – наша зайнятість (хобі, відвідування гуртків), ІІІ форма - прямокутник – наші дії та вчинки. Усі листочки ми виклали у формі людини. Таким чином діти краще пізнали один одного, знайшли нових друзів за спільними інтересами. Учні завжди із задоволенням виконують різноманітні вправи, які сприяють налагодженню міжособистісних стосунків. Візитка вчителя: Шимків Альона Богданівна – класний керівник 7-А класу, у якому навчається 31 учень. Наш клас особливий, тому що класний керівник не читає жодного предмета, а проводить виховні години, розвивальні  та профілактичні заходи, дискотеки, організовує поїздки. Тому наші стосунки вчитель-учень переходять у призму: кожен учень – мені друг. Виховую у своїх учнів почуття взаємодопомоги, співпереживання, коли це необхідно, та працелюбність. Клас – це велика дружня сім’я. На виховних годинах разом обговорюємо різноманітні цікаві теми, які стануть необхідними для подальшого індивідуального розвитку особистості. Після уроків та на перервах спілкуємося з учнями на різноманітні теми: взаємини в сім’ї, дружні стосунки, проведення вільного часу та інше. Особливість роботи з батьками полягає в тому, що до батьківських зборів готується не тільки класний керівник, а й діти, які виготовляють вітальні листівки власноруч, пишуть привітання, побажання батькам. Відбувається і зворотній зв’язок  батьки-дітям: «Я тобі, а ти мені». Батьки беруть активну участь у навчанні та вихованні дітей, завжди долучаються до проведення свят, зборів, подорожей. Есе:  Існує думка, що кожна людина талановита. І я повністю погоджуюсь з цим твердженням. Кожен із нас є неповторною особистістю, має безліч талантів – явних та прихованих, тому необхідно працювати над собою, розвиватись різнобічно, вивчати себе,  пробувати в різних напрямках. От і в мене виникало питання: чим себе зайняти у вільний час. Пробувала я вишивати бісером, в'язати гачком, але захоплення моє зупинилось на виготовленні  дитячих бантиків-прикрас  з стрічок для волосся. Саме таке творче захоплення дає можливість побути на самоті з думками, знайти новий шлях для вирішення проблем. І тоді з’являються нові ідеї, які надалі втілюю в життя. Бажаю і Вам знайти себе та розкрити  нові цікаві сторони. Ще одне моє захоплення – подорожі. Це допомагає мені знаходити нових друзів та однодумців і надихає мене на нові творчі проекти. Зокрема, плануємо з учнями подорож мальовничими місцями України. Життєве кредо: «Усе, що нас не ламає, робить нас сильнішими».
  • ...
    remove_red_eye 5309
    thumb_up 271
    chat_bubble_outline 6
    share 11
    Наталія Дмитрівна Горбач
    ТНВК «Школа-ліцей №6 ім. Н. Яремчука» Вчитель образотворчого мистецтва, мистецтва та художньої культури Педагогічний стаж – 22 роки Моє педагогічне кредо: «Той, хто в житті красиве зробив хоча б раз, зробити що – небудь погане вже не захоче.» Візитка вчителя Я – класний керівник 9-В класу, в якому навчається 30 цікавих, допитливих, веселих, ініціативних дітей. Дивіз нашого класу: «Кожна дитина талановита, потрібно лише їй допомогти розкрити свій талант.» Прагну, щоб у школі діти навчились здобувати знання, торкнулись прекрасного, пережили високі почуття. Намагаюсь впливати на дитячі душі тонкими інструментами: чистою совістю і «золотими» руками. Даю дітям можливість займатись творчістю, налаштовую, показую, навчаю, щоб вони бачили результат, відчули, що вони успішні. Переконана, що успіх у моєму житті залежить тільки від мене. Вірю в себе та в моїх учнів, намагаюсь бути оптимісткою.
  • ...
    remove_red_eye 8776
    thumb_up 226
    chat_bubble_outline 28
    share 19
    Віта Миколаївна Кузь
    - дата народження: 8 серпня 1969. - місце роботи: Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням іноземних мов. - освіта: ТДПІ ім. Я. Галана. - фахова спеціальність: вчитель географії та біології - стаж роботи:  32 роки (19 років класний керівник) - 7-Б клас, 22 учні; - педагогічне кредо: «Безумство  - діяти по-старому і чекати на нові результати»  - А. Енштейн. - проблема над якою працює вчитель: «Формування класного колективу шляхом розвитку ціннісного ставлення до свого соціального «Я»». - форма та результати підвищення кваліфікації: 2015 – ТОКІППО, випускна робота «Мій шлях професійного розвитку». - участь у конкурсах: міський етап Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник 2012», 3 місце; міський етап туристсько-краєзнавчого екологічного конкурсу «Посади калину», 1 місце; Всеукраїнська експедиція учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна», напрямок «Географія рідного краю» - 2 місце; «Парадигма освітніх інновацій – 2016 »; обласний конкурс серед педагогічних працівників «Конспект уроку з базових дисциплін у загальноосвітньому закладі І-ІІІ ступенів» - ІІІ місце; міський етап конкурсу серед педагогічних працівників навчальних закладів на кращу розробку народознавчої розвідки національно-патріотичної тематики «Слава України» - автор кращої роботи. - нагороди: Подяка Тернопільської обласної державної адміністрації 2015; Грамота управління освіти й науки Тернопільської міської ради 2014; Грамота управління освіти й науки Тернопільської міської ради 28.11.2014; Грамота профспілки працівників освіти й науки Тернополя 01.04.2015; Грамота профспілки працівників освіти й науки Тернополя 01.07.2014; Грамота Управління освіти й науки Тернопільської міської ради 01.10.2012;Диплом третього ступеня управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації, 20 лютого 2017р. «Безумство  - діяти по-старому і чекати на нові результати» А. Ейнштейн Сучасний учитель повинен бути як на мене, людиною творчою, спроможною на нестандартні, непередбачувані, стихійні рішення чи ходи. Усе, що він робить, має бути цікавим, дещо незвичним, інтригуючим, щоб зацікавити, полонити учнів. А, ще я бачу його харизматичним. Харизма – це те, чого не надбаєш, що дається як дар. Але без нього, вважаю, нічого робити у педагогіці. Існування вчителя і підлітка схоже на парний танець зі зміною ролей. Ви виступаєте то в ролі ведучого, то в ролі підлеглого, то в ролі авторитета, то в ролі «чайника», котрий нічого не тямить у даному питанні. Що значить бути сучасною дитиною? Вони хочуть все сьогодні і відразу, скорочуючи власний кредит терпіння до мінімуму. Інтерактивність і відсутність меж для спілкування зробили дітей більш відкритими й вільними у самовираженні. Дорослішають наші діти швидше, ніж це вийшло в батьків. Схоплюють все на льоту й активні 7 днів на тиждень. Інформаційне перевантаження, що відрізняє сучасне суспільство, їх явно не турбує, оскільки наші діти готові сприймати все нове нескінченно. У них ніколи не буде стресу при першому контакті з Інтернетом, а мишка, здається, стала їх улюбленою іграшкою з пелюшок. Імітація дорослого життя властива дитині в будь-якому віці й може проявлятися у різних вчинках: від використання маминої косметики, до бажання сісти за кермо й уявити себе татом-водієм. Дитина оточує себе тими цінностями, які для неї справді властиві. Як, у такому випадку, зробити школу комфортною? Найбезпечнішим місцем для людини, як правило, є дім. Ми говоримо: «Будьте як удома», «Не почувайте себе як у гостях». Чим відрізняється наш дім від будь-якого іншого місця? Це той простір, де людина може максимально виявити свою індивідуальність. Вдома кожного з нас є звичаї  і традиції, які зближують родину. У сім’ї є своя історія, яка передається її членам і дає відчуття приналежності саме до цього дому. Для того, щоб клас, школа стали тим місцем, де діти почувають себе як удома, вчитель  має відповідати вимогам сучасності. Вам доведеться визнати, що період «незаперечного авторитету» більше ніколи не повернеться. Дитина не вірить абстрактним словам і деклараціям, вона аналізує ваші дії, ваш статус. Розуміння сучасних дітей – активних, мінливих і товариських – визначають риси сучасного вчителя. Благородство праці педагога найбільше втілене в роботі класного керівника, сила впливу якого на вихованців, їхніх батьків і на життєдіяльність усього коллективу учнів є досить вагомою. Класний керівник - це особистість, індивідуальність; це любов і повага; це вдумливість психолога; це організаторські, комунікативні професійні здібності; це оптимізм життєвої мудрості; це нелегка праця розуму і серця. Хороший  сучасний класний керівник  надає учням реальну допомогу. Він є відкритим і доступним для будь-якого учня, дає їм можливість висловлювати свої думки і почуття без остраху бути непочутим, а також вміє «постояти в чужих черевиках», як говорить народна мудрість. Відчуваючи внутрішній світ дитини, щиро цікавиться життям учнів, викликає довіру. Як кажуть: «Не навчайте дітей так, як навчали нас. Вони народились в інший час».  Відомий польський педагог Януш Корчак писав: «Ви втомлюєтесь від дітей? І пояснюєте: «потрібно опускатися до їх рівня, до їх понять та суджень.» Ви помиляєтесь,. Не від цього ви втомлюєтесь, а від того, що потрібно підніматись до їхнього сприйняття світу. Підніматись, ставати навшпиньки, тягнутися…, щоб не образити…» Я люблю свою професію. Я розумію, щоб бути в ній успішною (не кар’єра, а робота з дітьми), необхідно постійно працювати над собою, ніби підійматись по сходинках. Я готова трудитись й удосконалювати свою професійну діяльність. Кожен вчитель будує свої власні професійні сходинки. Перша сходинка – любов до дітей. Я заміняю дітям маму у її відсутність – і цим все сказано. Друга сходинка – професійна майстерність (це інноваційне мислення, потреба у самоосвіті, застосовувати нові сучасні технології). На третю сходинку я поставлю  творчий пошук. В.А. Сухомлинський писав: «В своїй основі праця педагога – це справжня творчість і подібна до наукового дослідження». Наступна, уже четверта сходинка – соціально-психологічна готовність до співпраці з іншими педагогами. П’ята сходинка – емоційна виразність. Шоста – емоційна стійкість, стриманість, терпіння. Далі ще: тактовність, почуття гумору, оптимізм.  …а останньої сходинки ще немає, що буде спонукати вчителя до пошуку інновацій у вихованні школярів.  В роботі класного керівника важко дотримуватися планів (хоч як би від нас цього не вимагали). Цього потребує життя класного колективу. Необхідно діяти гнучко, іноді рішуче. Цілеспрямовано до доскалості. Класний керівник – це вождь племені. Чи пам'ятаєте ви свою першу вчительку? Багете хто, почувши це запитання, одразу пригадає її ім'я та по-батькові. Дехто, посміхнувшись, пригадає перший дзвінок, а дехто - жах і розпач, викликані першою двійкою. Двійкою зараз нікого не налякаєш, а от відношення вчителя до себе, до батьків, закарбовується на все життя і підсвідомо являється прикладом. Тому, у шкільному житті нічого не треба робити для «галочки». Формалізм роз’їдає, обезцінює: починаєш кривити душею, втрачаєш саму себе і в своїх очах, і в очах дітей. У дітей немає таких недоліків, з  якими нам потрібно «героїчно» боротися, витрачаючи свої і дитячі нерви. А що, якщо прийняти за аксіому : «недолік дитини – це її  перевага, якій  ще не знайшли застосування». Від кожного факту тягнеться ниточка і в минуле, і в майбутнє. Потрібно навчитися визначати, чим зумовлена ця подія, цей факт і в що виллється в  майбутньому. Дрібниць в цій справі не буває. Найменша дрібниця – це прояв великої якості, риси характеру. Головний екзаменатор наших учнів – життя. Наскільки вони будуть адаптованими до соціального середовища, здатними оперативно приймати правильне рішення в нестандартних ситуаціях, вмітимуть аналізувати та контролювати власну діяльність – залежить, насамперед, від школи. Шедевр  — головний, довершений у своєму жанрі твір, що отримав захоплені відгуки від критиків за надзвичайну майстерність. В початковому сенсі «шедевр» був доказом майстерності, який ремісник повинен був подати на розгляд  цеху в вигляді свого витвору для того, аби набути статусу майстра.  Так і вчитель набуваючи статусу майстра, випускає свій шедевр. Пропоную Вам ознайомитись із позакласним заходом "Андріївські вечорниці" 15 грудня у Тернопільській спеціалізованій школі І-ІІІ ст. №7 з поглибленим вивченням іноземних мов відбулося театралізоване дійство «Андріївські вечорниці» у 7-Б класі. Позаду репетиції, підбір пісень, музичного супроводу, відшліфовування сценічного мистецтва (рухів, танців), підбір костюмів, декорацій. Затамувавши подих, ми взявшись за руки, помолились й побажали один одному успіху і вийшли на сцену. З давніх-давен, линули по світу слова про Україну, про щирий і  працьовитий народ, про її гаї зелені, про тихі ріки та озера. Наша земля славиться великими традиційними святами та обрядами. Кожен, хто не черствіє душею, хто сповнений любові, доброти  до української спадщини повертається до традицій свого народу. Метою заходу є відтворення обряду проведення вечорниць, сприяння виховувати бажання відроджувати  і оберігати народні звичаї, формувати почуття любові до рідного краю.  Серед головних персонажів вечорниць була господиня. В гості до неї завітали дівчата та парубки.  Перші, слухаючи розпорядження господині, поєднали дозвілля з роботою: готували калиту, ліпили пироги, а разом з хлопцями  співали, танцювали та жартували. Це було свято народної мудрості та свято української народної пісні, бо які ж вечорниці без неї – милої, веселої, дорогої нам з дитинства – української народної пісні. Під час вечорниць наші дівчатка ходили по дрова і рахували їх: парна кількість – бути в парі, а як ні – потрібно почекати; перекладали полінця від порога до столу і говорили «Удівець-молодець». Шукали перстень, аби дізнатись чи знайдуть вони цього року свою долю чи продовжать пошуки. А як цікаво було ворожити на чоботи (перекладати взуття до порогу). І діти, і батьки завмерли в очікуванні: хто ж перший вийде заміж? За бабусиними переказами підкидали віночок: на кого віночок впаде, той заміж перший піде. Для хлопців також були свої забави – на святі був обраний Пан Калитинський, який просив Пана Коцюбинського кусати Калиту – обрядовий корж на свято Андрія. Вони вміло розказували небилиці і про рай, і про пекло. А комусь вдалось отримати гарбуза від дівчини. Дзвінко розливались голоси наших талановитих учнів у піснях, з радістю кружляли вони в українському танці. Завершальним етапом свята стало виконання колядок разом з родинами Петрейко Христинки та Хорош Софійки.
  • ...
    remove_red_eye 8087
    thumb_up 193
    chat_bubble_outline 46
    share 39
    Олена Федорівна Катрук
    30 березня 1982 р. Вища освіта, Київський Національний Лінгвістичний Університет. Стаж роботи – 15 років. Вчитель англійської мови, категорія - вища, Тернопільська ЗОСШ №14 ім. Б. Лепкого  
  • ...
    remove_red_eye 8134
    thumb_up 189
    chat_bubble_outline 24
    share 30
    Олеся Степанівна Мандзій
    Учитель англійської мови Тернопільської загальноосвітнтої школи  І-ІІІ ступенів № 23, класний керівник 6-Г класу.  Наш девіз:    Ми  веселі, креативні,                        Сто відсотків позитивні,                        Витривалі і спортивні,                        А до того ж ми активні! Наміри класного керівника: Виховувати  та розвивати вільну, талановиту, фізично-здорову особистість, збагачену науковими знаннями, яка готова до творчої праці та морально-етичної поведінки у суспільстві.  Розуміючи важливість виховної діяльності класного керівника та дотримуючись принципу “дитиноцентризму”,  відповідально виконую свої обов’язки , докладаю усіх зусиль, щоб виховання підлітків відбувалося в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, доброзичливості і толерантності. Для справжнього вчителя його робота попри всі перешкоди є джерелом натхнення та задоволення.  А класне керівництво – це не робота, це спосіб життя. І якою б важкою ця діяльність не була, вона,  безсумнівно,  потрібна дітям, адже у класному колективі зароджується інтерес до навчання, формуються соціальні відносини між учнями.    
  • ...
    remove_red_eye 4067
    thumb_up 173
    chat_bubble_outline 19
    share 6
    Леся Василівна Царик
    Учитель географії та економіки ТНВК ШЕЛ №9 ім. І. Блажкевич, класний керівник 8-Б класу. Педагогічне кредо – «Лиш той спосіб викладання правильний яким задоволені діти» Стаж роботи – 15 років. Девіз класу Ми різні – в цьому наше багатство Ми разом – у цьому наша сила! Основним завданням класного керівника: "Формування в учнів почуття колективізму, виховання гуманної творчої, соціально активної особистості, здатної екологічно мислити, дбайливо ставитися до природи, розуміти значення життя, як найважливішої і найвищої цінності, а також формування гідного патріота своєї країни, виховувати патріотичні почуття, бажання стати корисним для інших, виховувати любов до школи, бажання досягти поставленої перед собою мети". Візитка вчителя: Царик Леся Василівна – класний керівник 8-Б класу. У нашому класі навчається 26 учнів. Діти цікаві та креативні, люблять приймати участь у різноманітних шкільних та позашкільних заходах, екскурсіях. Виховувати патріотичне почуття та свідомість в учнів, на сьогодні є досить важливим, тому протягом року було проведено ряд заходів присвячених народним звичаям та державним подіям. Зокрема: крок «Щоб у серці жила Україна!», круглий стіл- «Горде ім’я - українець», виховна година «Святкування Дня народження І. Блажкевич», «Як тебе не любити рідне місто моє», інформаційна хвилинка – «День захисника України», участь у шкільних заходах «Поспішайте робити добро», «День Гідності та Свободи», участь у шкільній акції «Запали свічку» до Дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій, Свято до Дня матері «Матусю, сонечко моє»; до Дня Землі «Нас зібрала одна природа»;  «Земля наш спільний дім не забруднюй її»; до дня пам’яті Чорнобильської трагедії  «Мужність і біль Чорнобиля»; до дня пам’яті про майдан «Україна починається з тебе»; виховна година «Мій рідний край»; збереження народних традицій- виховний захід «Ворожіння та вечорниці на Андрія», «Україна починається з тебе». Учні класу активну участь брали і у новорічних ранках. Була проведена виховна година до «108- річниці від Дня народження С. Бандери», участь в обрядовому дійстві освяченні джерельної води та приміщенні школи, провели хвилини пам’яті «День Соборності України. Пам’ятаймо про Крути». Учні активно відгукнулися на допомогу бійцям АТО у зборі необхідних матеріалів та пластикових корочків для протезування інвалідів, які отримали поранення під час бойових дій «Дні пам’яті Героїв Небесної Сотні». Провели бесіду на тему: «Формування зрілої особистості в стратегії національно-патріотичного виховання», святкування Дня весни Дня 8- Березня, виховна година «Завжди пам’ятаймо Т.Г. Шевченка». Взяли активну участь у проведенні тижня духовності Благодійні Великодні акції «Великодній кошик для воїнів АТО» і заходи у яких учні класу теж взяли участь. Дня пам’яті жертв Чорнобильської трагедії. У Великодній акції «Від серця до серці» учні зібрали іграшки, різні канцтовари, книжки для дітей сиріт. В період травневих свят провели виховну годину «Ніхто не забутий, ніщо не забуто». Учні брали участь у патріотичному заході «Посвята у козачата»; у шкільному конкурсі «Патріотичної пісні»; участь у міському етапі конкурсу Історико-географічної експедиції учнівської молоді «Історія міст і сіл України»; участь у міському фестивалі-конкурсі «Від Катерини до Водохреща»; «Бібліотечний тренд файного міста»; участь у природничій інтелектуальній грі «КОЛОСОК»; участь в акції «Посади дерево»; благодійній акції «Почни робити добро». Участь у міському конкурсі «Бібліотечний тренд файного міста». Враховуючи вікову категорію дітей класу, для їхнього правильного саморозвитку було проведено ряд бесід та цікавих повчальних зустрічей. Разом із шкільним медичним працівником провели бесіду для дітей  «Життя людини – найважливіша цінність», бесіди на теми «Проблеми травматизму на вулиці, школі», «Особиста гігієна учнів», «Самолікування шкідливе для життя», «Правила дотримання режиму харчування», «Проблема профілактики шкідливих звичок», «Як запобігти захворюванню на СНІД», «Проблема інтернет - сайтів». Цікаві зустрічі з молодими працівниками поліції на теми: «Правила поведінки на вулиці», «Пішоходи - пам’ятаймо правила дорожнього руху», «Ми відповідаємо за свої вчинки». Враховуючи, що наша школа економічний ліцей, в процесі виховання привчаю дітей до правильних економічних рішень. Зокрема у нашому класі було проведено бесіди на теми: «Споживчий кошик нашої сім’ї», «Безмежність потреб і обмеженість ресурсів», «Як навчитись цінувати і розраховувати час», «Обиремо свою майбутню професію», «Самоосвіта в економіці». Виховання екологічного напрямку дає можливість виховувати у дітей любов до навколишнього середовища. Розвивати любов до тварин, рослин, бережливе ставлення до об’єктів історичного значення, а також до збереження червонокнижних представників. Саме тому було проведено виховні години та екскурсії пов’язані із природою. Провели фоторепортаж «Зазирни в природу нашого краю», провели конкурс на кращих знавців історичних місць України «День пам’ятників та історичних місць», та «Краса мого краю», фоторепортаж «Сім чудес України», в період проведення екологічних днів було проведено бесіди «Дні зустрічі птахів», «День Землі» - прибирання класного приміщення та прибирання шкільної території. Провели шкільний радіовісник – «Природа не майстерня, а храм – шляхи подолання екологічної кризи». За період роботи з учнями було розроблено низку екскурсійних маршрутів та проведено велику кількість різноманітних екскурсій з метою ознайомлення дітей з природою,  історичними цінностями, промисловими об’єктами та музеями рідного краю. Зокрема: екскурсія у Тернопільський краєзнавчий музей; у геологічний музей ТНПУ ім. В. Гнатюка, географічного факультету; зоологічний музей ТНПУ ім. В. Гнатюка, біологічного факультету; музей грошей ТНЕУ; ПРАТ «Молокія»; екскурсія у планетарій; музей «Відлуння Чорнобиля»; екскурсія у відділення ПриватБанку; екскурсія у пожежно-рятувальне відділення м.Тернополя; музей музичних інструментів «Камертон» с. Ішків; Тернопільську філармонію; екскурсія у Збаражський замок; Марійський духовний центр у Зарваниці; екскурсія у Свято-Успенській Почаєвській Лаврі; Почаєвському історико-художньому музеї; екскурсія у Вишнівецький палац; Кременецький замок на горі Бона; екскурсія «Золотою підковою Львівщини» Олеський, Підгорецький, Золочівський замки  та Монастир походження дерева Хреста Господнього у Підкамені; екскурсія у Дубенський замок, Тараканівський форт, Рівненський зоопарк та музей бурштину, екскурсія до могутніх мурів Хотинської фортеці, та Кам’янець-Подільського історико-архітектурного заповідника; відвідали таємничі ходи печери «Кришталева»; фортецю у с. Кривче; цікава екскурсія була у мальовничі Карпати, пройшлися славетними стежками Олекси Довбуша, милувалися водоспадом «Гук», та здійснили сходження на найвищу вершину українських Карпат – Говерлу. Протягом року учні які займаються у різних гуртках, секціях, конкурсах та олімпіадах, зайняли призові місця та були нагородженні грамотами, дипломами. Пропоную Вам ознайомитися із позакласним заходом «Матусю - сонечко моє» , захід приурочений до Дня матері.                         Основною метою заходу: Розширити знання учнів про походження, значення Дня Матері; виховувати в учнів почуття вдячності, любові, поваги до своїх матусь; сприяти розкриттю здібностей учнів, творчості, вихованню смаку. Діти радо вітали своїх матусь, співали пісень, зачитували слова вітання, танцювали запальні танці та підготували у подарунки пахучі квіти і прикраси виготовлені власноруч. Радісна атмосфера панувала у актовій залі нашої школи. В кінці свята було зроблено світлину на згадку. Про роботу вчителя можна переглянути на сайті ТНВКШЕЛ №9 ім. І. Блажкевич http://9.school-info.te.ua (категорія педагогічний колектив); та http://9.school-info.te.ua/videogalereja#video62 відео-презентація
  • ...
    remove_red_eye 4904
    thumb_up 147
    chat_bubble_outline 37
    share 21
    Галина Петрівна Ромасишин
    Вчитель географії, класний керівник 5-А2 класу Тернопільського навчально-виховного комплексу «школи правового ліцею №2»,педагогічний стаж – 30 років Педагогічне кредо: ЩАСТЯ БАЧУ В ТОМУ, ЩОБ ДИТЯЧА ДУША РОЗВИВАЛАСЯ ВІЛЬНО, ПРИРОДНО, ТОБТО НЕ ПРИГНІЧУВАЛАСЬ ЇЇ ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ
  • ...
    remove_red_eye 4354
    thumb_up 143
    chat_bubble_outline 9
    share 7
    Світлана Володимирівна Банах
    Педагогічний стаж 29 років, класний керівник 13 років. Вчитель біології і основ здоров’я гімназії «Гармонія» Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола . Виховна проблема: Формування в учнів компетентнісного ставлення до власного здоров’я . Перед собою, як класним керівником ставлю  завдання  формувати морально-духовну життєвокомпетентну особистість, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.  А саме: Сприяти згуртуванню класного колективу. Залучати учнів до активної участі у життєдіяльності класного й шкільного колективу через соціальнозначимі види діяльності, прищеплення учням загальноприйнятих етичних норм в поведінці та спілкуванні. Формувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров'я як найвищої цінності, формування  навичок здорового способу життя, збереження та зміцнення фізич­ного та психічного здоров'я. Підвищувати рівень зацікавленості гімназією, яка сприятиме покращенню навчання і ставлення дітей до гімназії, розвитку їх здібностей на основі цієї зацікавленості. Формувати правову свідомість на основі правових знань, що склалися у нашому суспільстві; попереджувати асоціальні прояви поведінки серед учнів; підвищувати правову культуру учасників навчально-виховного процесу. Корегувати вади особистісного розвитку через виховання в  учнів  принципів самоконтролю, підвищення їх самооцінки, створення ситуацій успіху, залучення до різних видів діяльності тощо.      Створити атмосферу співробітництва між батьками і вчителями з метою конструктивного впливу на особистість дитини.
  • ...
    remove_red_eye 5042
    thumb_up 119
    chat_bubble_outline 17
    share 32
    Галина Євгенівна Гніда
    36 років, вчитель англійської мови, класний керівник 6 класу ТНВК “ДНЗ-ЗОШ І-ІІ ступенів №30” Загальний педагогічний стаж - 10 років, як класного керівника - 2 роки. Візитка Вже другий рік поспіль я маю нагоду працювати класним керівником у веселому та позитивному 6-му класі, девіз якого: “Усміхнись усім навколо: небу, сонцю, квітам, людям, і тоді обов’язково день тобі веселим буде!» У мене їх 17 - креативних, талановитих і надзвичайно добродушних дітей. Разом, дружньою родиною, з учнями і батьками ми намагаємось робити добрі вчинки практично щодня, починаючи з привітної усмішки вранці з класного порогу, компліменту, зробленого під час уроку – до дружніх обіймів після занять. Як класний керівник я намагаюся проводити позакласні заходи, які вчать дітей працювати в команді, толерантно ставитись один до одного і підбирати правильні слова для того, щоб у класному колективі панувала дружня, доброзичлива і позитивна атмосфера. Батьки завжди підтримують нас у всіх починання, з задоволенням беруть участь у заходах та ініціюють свої ідеї. Найбільш за все наш клас любить подорожувати, вивчати історію рідного краю. За два роки ми здійснили поїздку Львівськими замками, відвідали зоопарк в Рівному, замок в Дубно та ін. Особисто я приділяю велику увагу здоровому харчуванню і веденню здорового способу життя до чого і привчаю своїх учнів. У цьому нас надихає чемпіонка світу з пауерліфтингу, тренер і просто хороша людина Лілія Проць, яка проводила для учнів і батьків урок здорового харчування, спортивні естафети та розповідала про свої успіхи і досягнення. Есе: Ви запитаєте, звідки я беру натхнення і силу, щоб вести клас за собою? Все дуже просто: позитивне ставлення до оточення і світу. А ще - подорожі. Під час них я відновлюю душевну рівновагу, отримую приємні враження та черпаю нові ідеї. Люблю читати, слухати музику, співати. Люблю мистецтво загалом. Мене приваблюють картинні галереї та наче магнітом притягує театр. Життєвим кредо для мене є рядки Ліни Костенко: “Віддай людині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом”. В найближчому майбутньому планую вдосконалювати свої професійні навички, впроваджувати нові проекти і, звичайно, подорожувати! Хочу дарувати позитив своїм учням, допомогти їм стати креативними, активними, щасливими у дорослому житті. Родинне свято: “Все починається з добра” Мета. Формувати моральні основи дитячої особистості, сприяти вихованню доброї, чуйної, лагідної людини; виховувати потребу в самовдосконаленні та самовихованні; сприяти створенню дружнього дитячого колективу. Про захід: Добрим бути – зовсім це непросто, Не залежить доброта від зросту. Тільки треба добрим, добрим бути І в біді нікого не забути! Таким чудовими рядками розпочиналося родинне свято «Все починається з добра!», яке відбулося за участі батьків, молодших братиків і сестричок моїх шестикласників. Діти виконували пісні про добро, танцювали, батьки утворювали прислів’я, розшифровували народні приказки, виконували цікаві завдання, пов’язані з поняттям добра і просто весело проводили час у родинному колі. Разом із батьками ми створили дерево доброти, на листочках і плодах якого писали про добрі справи, які зробили. Несподіванкою для дітей було завдання, коли вони наосліп вибирали імена однокласників, для яких повинні були протягом місяця зробити будь яку добру справу.             
  • ...
    remove_red_eye 4210
    thumb_up 102
    chat_bubble_outline 8
    share 4
    Михайло Степанович Атаманчук
    41 рік, вчитель основ здоров’я та трудового навчання Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів №25. Педагогічний стаж 20 років. Вища кваліфікаційна категорія, звання старший вчитель, нагороджений грамотами міського та обласного управліннь освіти і науки, «Вчитель року – 2016» (серед педагогічних працівників школи) Під час весняних канікул,  29 березня, одинадцятикласники школи №25 разом із класним керівником Атаманчуком Михайлом Степановичем їздили в Київ. Ця поїздка була дуже насичена позитивними емоціями, корисною інформацією і незабутніми враженнями. Адже учні відвідали Київський Національний університет культури і мистецтв, поспілкувалися з ректором Поплавським Михайлом Михайловичем, заглянули у закулісся усіх факультетів, що для майбутніх абітурієнтів є дуже важливим. Побували майже у всіх визначних місцях столиці: Михайлівський та Софіївський собори, Андріївський узвіз,  набережна Дніпра, Золоті Ворота, музей «Води», Маріїнський палац, Майдан Незалежності. Ну і звичайно, окреме фото біля Верховної Ради України, можливо, хтось із школярів незабаром «приміряє депутатське крісло». Незважаючи на сніжну погоду, діти пройшли 15 кілометрів вулицями Києва та щасливі і задоволені повернулися у рідний Тернопіль. Михайло Степанович класний керівник 11 класу. У класі 16 активних і творчих учнів: 8 хлопчиків та 8 дівчаток, (що для випускного вальсу  - це супер).Зараз у школах мало мужчин, а особливо класних керівників. Впродовж семи років Михайло Степанович вчить учнів бути перш за все витривалими, поважати старших. Інколи він буває і строгий, але як люблячий батько завжди захищає і підтримує своїх дітей, допомагає вирішити усі проблеми. Хлопці завжди беруть приклад з Михайла Степановича і наслідують його вчинки, а дівчатка обожнюють свого « шкільного таточка», бо він для них – надійна опора. Класний керівник ще з 5 класу привчав дітей до подорожей, адже сам захоплюється туризмом. І як кажуть в народі, яблуко від яблуні падає недалеко. Тому одинадцятикласники за роки, проведені з Михайлом Степановичем, з’їздили на десятки екскурсій у різні області України, відвідали  замки, храми та інші архітекрурні і природні пам’ятки нашого мальовничого краю; подолали більше сотні кілометрів пішки, від час туристичних походів., та експедицій.  Сам педагог 5-ти разовий призер обласних змагань з вчительського туризму .На сьогодні уже суддя у тих же змаганнях. Девіз: Життя - як змагання, у якому потрібно перемогти. Плани на майбутнє – не зупинятися на досягнутому, вдосконалюватися, змінюватися разом із освітньою реформою. А також працювати на благо своєї рідної школи, випускником якої він колись був. І передати свій життєвий досвід ще не одному поколінню учнів.
  • ...
    remove_red_eye 2958
    thumb_up 91
    chat_bubble_outline 13
    share 7
    Тетяна Богданівна Шенюк
    Вчитель біології та хімії в Тернопільській Українській гімназії ім. І.Франка. Класний керівник 4(8)-В класу. Педагогічний стаж - 10 років. Моє кредо: "Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими". У нас один дім – клас, одна країна – Україна і одна мета – прагнення до найкращого! Від класного керівника залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей – великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ – неоціненний скарб справжнього педагога  Навчаються у тих , кого люблять. Щоб змінювати  дітей їх  потрібно любити.   Тому як вчитель біології  хочу сказати ,якщо сухе дерево поливати щодня то воно зацвіте. Мабуть, кожен, хто коли-небудь у своєму житті перегортав сторінки «Кобзаря», назавжди закарбував у своєму серці творчість Тараса Григоровича Шевченка. Аби вшанувати пам’ять генія та його видатні діяння, українці щороку відзначають Шевченківські дні , які співпадають з роковинами народження і смерті поета. До святкування долучилися і учні 4 (8)-В класу. Автентична музика, барвисті костюми, почуття щирого кохання, казкова атмосфера різдвяної ночі —усе це вдалося вдало поєднати у п’єсі «Назар Стодоля». Аби кожен глядач мав змогу відчути справжній дух українського народу, його запальну вдачу та вкотре переконатися у невмирущості творів всесвітньо відомого письменника, зусиль доклали усі учні 4-В  у тісній співпраці з класним керівником — Шенюк Тетяною Богданівною, яка була режисером вистави. Головні ролі майстерно виконали Михайло Голуб, Олег Іванкевич, Анастасія Василевська та Антоніна Бичок. У центрі подій опиняється кохання козака Назара Стодолі та молодої панночки Галі,  на перешкоді якому стає жадібність та зажерливість батька дівчини. Гідно подолавши всі випробування та незгоди, закоханим вдається знайти з ним спільну мову та отримати благословення на одруження, а глядачам — ще раз доторкнутися до прекрасного та побувати в неповторній атмосфері завжди живого, невмирущого слова великого Тараса.
  • ...
    remove_red_eye 3605
    thumb_up 78
    chat_bubble_outline 4
    share 10
    Олександра Мирославівна Мельник
     
  • ...
    remove_red_eye 4050
    thumb_up 53
    chat_bubble_outline 8
    share 4
    Лілія Володимирівна Похила
    - 49 років, учитель української мови і літератури Тернопільської спеціалізованої школи 1-111 ступенів №29 із поглибленим вивченням іноземних мов - 24 роки, спеціаліст вищої категорії - Класний керівник  6-А класу ТСШ №29.  Навчаю і виховую 28 учнів, яскравих промінчиків. Намагаюся запалити у вихованців вогники добра, щирості і чуйності. Тому кожен наш захід – це салют емоцій і позитиву. Я пишаюся своїми дітьми, адже вони проявляють цікавість до всього, і пропоную їм на заходах пройти незвідану подорож від землі до неба і назад, відкриваючи галактики  українських звичаїв і народних традицій, мудрого слова і доброго вчинку. Я впевнена, що цікаві екскурсії, віртуальні історичні подорожі, народознавчі вікторини, захопливі зустрічі, доброчинні акції, спортивні естафети, музичні композиції, родинні свята – це ті іскорки, які роздмухають багаття  у вихованні сучасного школяра, громадянина України. Я вдячна батькам своїх дітей за розуміння, велику підтримку і допомогу.  Тільки разом ми досягнемо певного результату й успіху. Допомагай нам, Боже! - Я людина творча. Захоплююсь художнім мистецтвом. У вільний час люблю малювати фарбами, олівцем, читати поезії Ліни Костенко і рубаї Омара Хайяма. Колекціоную марки, календарики і монети. Люблю подорожувати і фотографувати. Хочу донести своїм вихованцям, що окрім комп’ютера, є ще багато цікавих занять. У майбутньому мрію  зрежисерувати такі незабутні миті, щоб пробудити у дітей любов до казки, в якій вони не боялися б  на крилах дитинства полетіти у дорослий вир життя. - Життєве кредо:  Життя - це казка! Просто кожен вибирає свій жанр! Пропоную ознайомитись з відкритим заходом до Міжнародного дня чаю «Запрошуємо на чай». Мета: сформувати в учнів знання про найцінніший серед напоїв, які виготовляють люди, – чай. Ознайомити з історією походження чаю, чайними  церемоніями Китаю й Японії, виникнення чаювання в Європі, зокрема  в Англії та Україні,  а також зберіганням чаю та правильним його приготуванням. Дізнатися про лікувальні властивості чаю. Форма проведення: чайна церемонія. Про захід:“Чай підсилює дух, пом΄якшує серце, знищує втому, пробуджує думку, не дозволяє поселитися ліні, освіжає тіло…” З метою вивчення корисних властивостей чаю в  6-А класі була проведена виховна година на тему «Запрошуємо на чай». Щорічно 15 грудня у всіх країнах, які мають статус провідних світових виробників чаю, відзначається Міжнародний день чаю . До речі, це досить молоде свято, йому лише вісім років. Чай п’ють майже всі: хто помалу, хто побільше, хто кожен день, хто хоч раз на тиждень. Але – на всіх континентах земної кулі і не одне тисячоліття. Хто п’є чай чорний, хто зелений, хто червоний, хто трав’яний, а хтось любить змішувати букети … Чай п’ють, щоб зігрітися, щоб підбадьоритися, щоб заспокоїтися, щоб поспілкуватися.    Учні та запрошені гості заходу   дізналися багато цікавого про цей чудовий напій і взяли участь у приготуванні та дегустації чаю по-англійськи з молоком, по-українськи на травах з варенням, по-російськи з лимоном і бубликами. Саме за чашкою чаю бувають різні довірчі бесіди.  Діти весело і активно провели час, за участь у конкурсах отримали подарунки. Плануємо такі заходи проводити й надалі, адже всі залишилися задоволені.
  • ...
    remove_red_eye 3943
    thumb_up 51
    chat_bubble_outline 1
    share 5
    Тетяна Іванівна Кропельницька
    45 років, учитель української мови та літератури Тернопільської СШ І-ІІІ ступенів №29 з поглибленим вивченням іноземних мов. Педагогічний стаж: 22 роки, спеціаліст вищої  категорії, звання «Старший учитель». Візитка: класний керівник 8-Б класу, у колективі 26 вихованців. Своїм завданням вважаю виховання свідомого громадянина нашої держави, розвиток вольової поведінки учнів, навчання умінню володіти своїми емоціями, усвідомлювати їх тощо.  Спрямовую виховну діяльність учнів  на формування їхнього вміння оцінювати власні можливості, ставити мету, навчатися розробляти власні програми самовдосконалення. Форми виховної роботи: відверта розмова, тренінг, гра-експрес, рольова гра, вікторина, колективна творча справа , проект, колективне ігрове спілкування, похід, турнір, гра-анкета, колаж, пошукова гра, екологічна стежка, художня галерея, конкурс-ярмарок, трудовий десант тощо. В позаурочний час багато подорожуємо, відвідуємо драмтеатр, робимо різні майстер-класи… Захоплення: вишиття, бісер. Життєве кредо: «Удосконалюватися – значить мінятися, бути досконалим – означає змінюватися часто». Уїнстон Черчілль Театралізоване свято «Ходіння з Маланкою» Мета: викликати в учнів інтерес до історичного минулого, вивчати та розповсюджувати традиції проведення народних свят; розвивати національну самосвідомість, інтерес до культурної спадщини українського народу, виховувати любов та повагу до своєї Батьківщини, її традицій та звичаїв. Про захід: «Маланка» – народне дійство, що прийшло до нас з глибокої давнини, і покликане виконувати магічно – заклинальну функцію – відганяти злих духів і забезпечити людям врожай та здоров’я. При підготовці до свята учні опрацювали додаткову літературу про Щедрий вечір та традиції, які з ним повʾязані, обряд ходіння Маланки. Діти весело провели час, батьки приготували для них подарунки . Плануємо і далі проводити такі заходи. На фото учні 8-Б класу під час свята «Ходіння з Маланкою».
  • ...
    remove_red_eye 3820
    thumb_up 43
    chat_bubble_outline 2
    share 5
    Ірина Любомирівна Гуменна
    Працюю вчителем історії та правознавства у Тернопільській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов від 2013 року (5 років), атестована на ІІ категорію.  Стосовно нагород, то їх ще доволі небагато: Грамота Управління освіти і науки Тернопільської міської ради «За сумлінну працю в галузі освіти, високий професіоналізм у роботі, вагомий внесок у справу навчання та виховання підростаючого покоління та з нагоди Дня працівника освіти». – Тернопіль, 2015 р. Грамота Управління освіти і науки Тернопільської міської ради «Педагогу-організатору за організацію системної роботи органів учнівського самоврядування, участь у підготовці та проведенні загальноміських заходів». – Тернопіль, 2016 р. Захід, яким я пишаюсь тривав декілька тижнів, він являв собою різноярусний виховний комплекс «З Україною у серці» та складався із цілісних заходів, які ми об’єднали у один цикл, варто зазначити, що у цьому комплексі брали участь не лише вчитель та учні, а і батьки, які стали активними учасниками нашого дійства. Отож, захід мав на меті відродити традиції та звичаї рідного народу через історичну реконструкцію минувшини. Тема заходу: «З Україною у серці» Мета: поглибити знання про звичаї та традиції українського народу та Тернопільщини, зокрема; розвивати вміння комунікації, роботи із історичними та фольклорними даними, творчі, креативні, пошукові здібності учнів; прищеплювати почуття гордості рідним народом, його колоритними традиціями та звичаями, виховувати підростаюче покоління у дусі патріотизму, толерантності, пошани до сім’я та довкілля. Реалізовуючи свій виховний задум, ми об’єднали такі форми роботи: Відвідали музей під відкритим небом «Шевченківський Гай», де оглянули як жили наші предки, проаналізували їх побут та одяг; На основі побаченого провели аналіз та за тиждень весняних канікул зібрали відомості про фольклор із різних куточків Тернопільщини та сусідніх областей, дітям було надзвичайно цікаво дізнаватись про те, як святкували наші українці різноманітні свята, по завершенні проекту ми виготовили саморобні мальовані книжечки «Звичаї моєї сім’ї та родини». На основі зібраних відомостей ми вирішили виокремити риси, які були спільними для побуту та фольклору українців минулих століть і з допомогою батьків зібрали саморобний макет українського села. Доволі трудомістка праця принесла велике задоволення, адже цей макет є не лише однією з прикрас історичного кабінету, а і вираженням бачення учнями минулого; І для завершення цілої картини, ми вирішили проникнути у повсякденне життя українців, тому уявивши себе в українському селі ХІХ ст. учні намагалися відтворити звичаї Малої Батьківщини зимового та літнього циклів, підібрати найбільш схожий одяг до притаманного тому часу та скуштувати різні українські страви та навіть вчились виконувати бойовий гопак. Захід виявився дуже позитивним, цікавим та веселим, учням настільки сподобалося таке заняття, що вони вже спланували, що будуть досліджувати далі. Початок нашого виховного проекту – екскурсія у Шевченківський Гай ІІ етап – виготовлення фольклорних збірочок ІІІ етап – виготовлення макету українського села та подвір’я IV етап – відтворення українських улюблених звичаїв та вивчання бойового гопака Візитка вчителя. Є класним керівником 7-А класу, де навчається 35 учнів. Мені подобається використовувати нові ідеї, відвідувати цікаві місця та знайомити учнів із відомими людьми, які зуміли різними шляхами досягти успіху. Мені доволі легко знайти спільну мову із класом, оскільки, ми віддаємо перевагу дружнім стосункам, і все робимо разом – починаючи від походу на перегляд фільму, разом прибираємо, разом весело проводимо час, бігаємо квести, і навіть інколи разом намагаємось розв’язати завдання із домашньої роботи.  Звичайно, не все вдається за першим разом, але якщо цікавитись всім, чим цікавляться діти, це – зближує. Я намагаюся застосувати у роботі принципи ноосферної освіту – «Людина – частина великої Природи», прищепити бачити не тільки причини, події чи наслідки, а розуміти явище у цілому, розвивати індивідуальні якості при роботі у колективі та не втрачати свій духовний світ, проте все ж найчастіше звертаюся до інтегрованих методів навчання, тобто поєдную для досягнення мети декілька різних предметів та навичок, наприклад, щоб виконати мету нашого заходу потрібно було навички та знання не лише з історії, а і української мови та л-ри, малювання, обслуговуючої праці, риторики, географії та народознавства. Під час роботи із учнями намагаюся виховати повагу до оточуючих людей та навколишнього світу, чесність та порядність, вміння виносити із минулого не лише уроки, а і можливості для творчості у майбутньому, бо кожному вчителю імпонує, коли учні проявляють креативний підхід до будь яких життєвих ситуацій. Для того, щоб учні краще засвоїли матеріал, на уроках намагаюсь використовувати різноманітні методи, зокрема, виготовляти проекти, інсценізувати події історичного минулого, влаштовувати дискусії, ігри, квести, проблемні ситуації, а також вишукувати цікаві факти стосовно теми уроку. Звичайно, ніхто не уникає пояснення матеріалу чи академічного уроку, але все ж його можна урізноманітнити різними методами, наприклад, для кращого засвоєння подій військового характеру, ми на уроці «готуємо бутерброд», де нижньою частиною бутерброду є причини до військового явища, начинка – найважливіші події, а верхня частина – наслідки. Будні з класом та позаурочний час у нас насичений та активний, зокрема, їздимо на екскурсії, ходимо у кіно, беремо участь у шкільному вертепі, проводимо флешмоби, тематичні виховні заходи, виготовляємо писанки перед Великоднем, малюємо, танцюємо і загалом, мені надзвичайно приємно, що я можу проводити свій час із учнями. Звичайно, шкільні будні – не завжди свято, але все ж у класі панує дружня атмосфера, взаємопідтримка та висока як навчальна, так й ініціативна активність, батьки звичайно допомагають підтримувати таку позитивну атмосферу, такі відносини стимулюють виникнення довіри та поваги один до одного. Стосовно себе, то я люблю активно проводити час, тому часто подорожую, займаюся танцями, полюбляю малювати та читати, а також здобуваю науковий ступінь. Своє майбутнє, як напевне і кожен вчитель, я пов’язую із дітьми, бо вони є тою стимулюючою силою, що надихає на зміни, пошуки та вдосконалення. Саме тому своїм життєвим кредо я обрала: «У наших руках — найбільша з цінностей світу — Людина», тому своє майбутнє ми творимо власними руками.
Новини за сьогодні

Новини Тернополя за сьогодні

14:37 У Тернополі 26-27 квітня ремонтують дороги: перелік адрес 14:03 На Київській зіштовхнулися автівки: постраждала жінка 13:35 Мешканці ОСББ закупили за власні кошти дрони для тернопільських військових 12:51 Близько 500 жителів Тернопільщини отримали щеплення у рамках Всесвітнього тижня імунізації Від читача 11:33 Присвоєння почесного звання - «Герой України» (посмертно). 11:52 У Тернополі запалили свічки пам'яті про жертв Чорнобильської катастрофи 11:35 ДТП на дорозі Тернопіль-Ланівці: травмовані водій та дитина 11:03 «На щиті» повертається до рідного дому солдат Володимир Огородник 10:10 У графік зупинки котелень у Тернополі внесли зміни 09:50 Святковий гастрономічний рай на Великодні свята від мережі магазинів «Смаколик» (новини компаній) 09:30 У Тернополі відбудеться марафон з писанкарства 09:01 26 квітня відключать газ в центрі Тернополя 08:05 Якою буде ціна на газ з 1 травня: є рішення «Нафтогазу» 22:03 Історичні будівлі та карти старого міста: які бронзові мініатюри є у Тернополі photo_camera 21:03 Що тернополяни покладуть до великоднього кошика та скільки готові витратити (ОПИТУВАННЯ) photo_camera 20:01 Жінка з Тернопільщини втратила 32 000 гривень, повіривши шахраям 19:00 У Кременецькому районі в результаті займання авто загинув 36-річний чоловік 18:42 У Тернополі збили 17-річного мотоцикліста: хлопця госпіталізували 18:00 Відбудеться зустріч з бойовим командиром із відомого батальйону «Вовки Да Вінчі» Олександром Ябчанкою 17:15 Не стало воїна з Тернопільщини Володимира Леськіва
Дивитись ще keyboard_arrow_right
keyboard_arrow_up