400 балів з двох предметів на іспиті: випускник Остап Мних розповів про досвід та секрети

- 17-річний Остап Мних з Тернополя цьогоріч склав два предмети з мультитесту на максимальні бали. До всіх предметів готувався з репетиторами. Також відвідував додаткові заняття, які проводили у школі.
- Хлопець планує пов’язати своє життя з комп’ютерними технологіями, а ось для навчання обирає заклади Львова та Тернополя
Наполегливість, витривалість та вміння розставляти пріоритети – саме ці якості стали у пригоді випускнику школи №19, аби бути відмінником та закінчити навчальний заклад із золотою медаллю. Свої результати називає не випадковістю, а наслідком систематичної роботи протягом 11 років навчання.
«20 хвилин» Остап Мних розповів секрети, які допомогли йому краще підготуватися та залишив кілька порад для майбутніх випускників.
Завжди прагни більшого
Про іспити, підготовку та майбутню професію Остап Мних роздумував від початку навчання у старшій школі. Хлопець розумів, що має підтвердити свій рівень знань і хоче отримати найвищі 200 балів хоча б з одного предмета.
Щодо предметів, то особливого вибору Остап не мав, адже на міністерському рівні затверджені три обов’язкові: математика, українська мова та історія України, а ось четвертим вирішив складати англійську.
— В 11 класі почав додатково займатися з репетиторами. Ми пройшли всі теми, навіть найлегші, бо ніколи не можеш знати, де з’явиться той підводний камінець. Опрацювавши теорію, переходили на тести і практикувались, — розповідає Остап Мних. — Наприклад, ти добре вивчив матеріал з історії, але питання у тестах сформулюють так, що ти не знатимеш як правильно відповісти. Тобто, є неоднозначні питання і легко помилитися. Також і з української мови.
Щодо математики, то хлопець радить приділяти більше часу обчисленню, а ось в англійській мові – поповнювати свій словниковий запас.
— В англійській мові тексти не повторюються. Тут важливо знати якомога більше слів та їх значення. Тому вже два роки я спеціально перейшов на англомовний контент. Дивився мовою оригіналу фільми, слухав музику, читав книжки. Також намагайтесь одразу думати англійською мовою, не перекладайте на українську. Наразі маю рівень англійської В1-В2. Дякую ще вчительці, яка завжди допомагала, пояснювала, вона заклала міцну базу, — каже випускник школи №19.
Під час підготовки до мультитесту хлопець зіштовхнувся і з прокрастинацією, особливо у другому семестрі 11 класу. Він радить знаходити мотивацію і не зупинятися у роботі, адже від цього залежить майбутнє.
— Для підготовки до НМТ варто виділити більше часу, щоб мати запас на детальне вивчення, повторення якоїсь теми. Не треба сідати і від ночі до ранку зубрити один предмет, від цього не буде великого ефекту. Краще зробити план, за яким будете поступово просуватися. Я готувався за таким принципом, але розумію, що не кожному підійде, — рекомендує Остап. — Також знаходьте мотивацію, аби побороти прокрастинацію. Це дуже важко зробити у другому семестрі 11 класу, бо відчуваєш втому, маєш купу завдань від вчителів, ще підготовка до випускного. Але задайте собі мету і рухайтеся вперед.
Крім навчання хлопець захоплюється українським видом спорту «Рукопаш гопак». Проте, щоб краще підготуватися до вирішальних іспитів та мати високі результати, Остап тимчасово відмовився від будь-яких хобі та захоплень.
Не дозволяй стресу опанувати тобою
Двохсотбальні результати тернополянин отримав з історії України та англійської мови. До речі, саме у цих предметах мав найбільше сумнівів. Зі слів випускника, довго розв’язував тести з історії, вчитувався у текст та завдання з англійської.

Під час іспиту з математики та української мови Остап Мних допустив лише кілька помилок. Зі слів хлопця, помилки більш механічні, тож йому трохи прикро за це
— За помилку на математиці і смішно, і дуже шкода. Я переплутав дужки під час розрахунку параметрів і вийшло так, що написав у відповіді шість, а правильно було п’ять. Тому офіційно маю результати 189 балів. А ось в українській мові зробив помилку десь у тесті №20, там щось з культурою мовлення. Тому маю 195 балів. Варто було розділити тестування по-іншому: українську з англійською, а математику з історією України. Бо дві години на найскладніші предмети – замало. Варто було розділити тестування по-іншому: українську з англійською, а математику з історією України. Бо дві години на найскладніші предмети – замало, — каже хлопець.
Захоплення ІТ переросло у майбутню професію
Остап Мних має навички програмування, адже у підлітковому віці ІТ було його хобі. Коли настав час обирати майбутню професію, то навіть не мав сумнівів, а ось з вищим навчальним закладом трохи складніше.
— За кордон виїжджати не планую, навіть не розглядав іноземні університети. У пріоритеті – Український католицький університет, також роздумую щодо Національного університету «Львівська політехніка», Львівського національного університету, Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя або ЗУНУ. Буду бачити, які запропонують умови. Я маю гарні результати і можу претендувати на бюджет, — каже випускник школи №19.
Нагадаємо, Остап Мних – не єдиний учень у класі, якому вдалося отримати найвищі бали. Його однокласник Роман Лещук має по 200 балів з української мови, математики та фізики. А однокласниця Наталія Безпалько – 200 балів з англійської мови. Адміністрація школи та вчителі вітають своїх учнів та бажають їм щасливого майбутнього.
Читайте також:
Опубліковано рейтинг вишів України 2024 року: на якому місці тернопільські університети
Діти біженців у Польщі обов'язково вчитимуться у закордонних школах: зміни в законі
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
Наталя ДідилівськаМолодець. Удачі
-
Надія ЗубВідмінний результат наполегливої нелегкої праці. Молодець! Здійснення мрій і планів!!!
-
Наталя ВасильєваМолодець!
-
Наталія МидзаМолодець