Про життя і справи розповідає cпівзасновник тернопільської фотостудії MONRO Photography Віталій Шпеник
– Коли відкрили фірму? Чому вирішили зайнятися цим бізнесом?
– Наше з братом захоплення фотографією почалося з дитинства, коли ще вибір фототехніки був значно вужчий. Батьки підтримували наше захоплення, і водили нас в різноманітні фотогуртки. Спочатку кожен рухався у своєму напрямку, і це було лише підробітком та хобі. Згодом зрозуміли, що фотографією можна непогано заробляти, якщо займатись цим серйозно. Тому 10 років тому ми вирішили створити щось своє, і ми з братом об’єднались у фотостудію „ MONRO Photography ”. Тепер це спосіб життя.
– Яка специфіка вашої роботи?
– До будь якої справи потрібно підходити професійно. Це завжди несе за собою витрати, а у фотосправі це можуть бути і тисячі доларів. Ми з братом вкладаємо гроші у власний саморозвиток: відвідуємо тренінги, семінари, конференції тощо. А також проводили власні майстер-класи для фотографів з України. Найбільше мені подобається працювати з людьми. Фотограф – це людина, яка бачить світло, і одночасно це психолог, який вказує клієнтам, як важливо бути собою. Часто люди хочуть бачити на фото щось протилежне, що для них невластиво. Наша справа знайти справжні емоції, тому наш девіз - в пошуках емоцій.
– Розкажіть про ваш колектив.
– Наша мета – об'єднати багатьох талановитих фотографів в одній студії. Наразі в команді крім нас з братом працює ще один фотограф та монтажник. Також з нами співпрацюють чимало фрілансерів, які вміють виконати замовленя згідно наших стандартів.
– Які перспективи такого бізнесу в Тернополі?
– Цей ринок поділяється на три сегменти: фотографи-початківці, середній рівень та ті, які роблять якісний фотопродукт. Ці напрями майже не пересікаються, тому на конкуренцію на рівні Тернополя ми майже не звертаємо уваги. Є масовий продукт, а є фотографія для цінителів.
– Хто є вашими клієнтами?
– Минулого року ми поставили собі за мету вийти не лише на український, а й європейський ринок. Беремо участь у закордонних конкурсах, завдяки цьому нас почали помічати, почало працювати так зване «сарафане радіо». Зараз багато працюємо по Європі. Ми вже фотографували в Італії, Франції, Великобританії, Німеччині та навіть в Китаї.
– Які плани команди на наступний рік?
– Ми продовжуємо „підкорювати” закордонний ринок. Хочемо створити класне портфоліо, щоб мати можливість показати клієнтам, що ми тут Були і можемо повернутися для вас ще - багато клієнтів переживають чи ми зможемо доїхати. Наша наступна ціль – США.
– Чи є у вас власна формула успіху?
– Займатися тим, що подобається і ставитись до цього відповідально. Успішний бізнес будується лише на основі хорошої репутації, коли люди довірятимуть бренду на слово.
ДОВІДКА “RIA ПЛЮС”
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 38 від 18 вересня 2024
Читати номер