Зарплата 20 тисяч, а працювати нікому. Тернопільські перевізники шукають водіїв: які умови (ГРАФІКА)

Зарплата 20 тисяч, а працювати нікому. Тернопільські перевізники шукають водіїв: які умови (ГРАФІКА)
  • У Тернополі не можна заробити, скажете ви? Робіт немає, а зарплати просто мізерні. 
  • Тернопільські перевізники розвінчують цей міф і шукають працівників на маршрути. 
  • Журналісти «20 хвилин» зібрали актуальні вакансії від комунальних і приватних перевізників міста. 
  • Які зарплати, що входить у соцпакет і чи є кар'єрний ріст?
  • Щоб прочитати публікацію повністю, варто авторизуватися. Якщо сподобається, оформіть підписку на преміум-матеріали. Цим ви допоможете нам робити більше цікавих матеріалів і бути незалежними!

 

Професія водія — одна з найзатребуваніших, зокрема, у Тернополі. Щодня тернополян возять десятки кваліфікованих водіїв автобусів і тролейбусів. Перевізники все ж шукають працівників. Брак кадрів у цій професії відчутний, кажуть вони. Наші журналісти вирішили дізнатися про актуальні вакансії водіїв у місті, умови їхньої праці і виявити причину, чому робочі місця все ж пустують? Про це та інше читайте далі. 

Водій — особа, яка керує транспортним засобом і має посвідчення водія (посвідчення тракториста-машиніста, тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом, тимчасовий талон на право керування транспортним засобом) відповідної категорії. Таке визначення знаходимо у Правилах дорожнього руху. 

Отримавши водійське посвідчення категорії D, водій має право керувати будь-яким автобусом. Для керування тролейбусами потрібно отримати посвідчення водія категорії T.

Журналістка «20 хвилин» звернулася з інформаційним запитом до КП «Тернопільелектротранс», аби дізнатися чи шукають водіїв на підприємство зараз, що пропонують і вимагають.

Відео дня

25 вакансій і середня зарплата 20 тисяч гривень

Директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх поінформував «20 хвилин», що наразі на підприємстві є 15 вакансій на водія тролейбуса, а на водія  автобусів MAN і МАЗ – 10 вакансій.

Після завершення навчання працевлаштування гарантоване, запевняють у КП «Тернопільелектротранс».

Приймаються на роботу особи, які досягли 21-річного віку. 

Ми також запитали, яка освіта потрібна для заняття цих вакансій і з'ясували, що потрібно мати середню освіту та курси водія тролейбуса або водія автотранспортних засобів. 

До слова,  КП «Тернопільелектротранс» перед прийняттям на роботу не проводить специфічних чи інших внутрішніх перевірок водіїв.

При прийнятті на роботу проводиться лише навчання водіїв тролейбуса III класу, які по нових стандартах тривають три місяці, на безоплатній основі. 

Скільки ж получають водії тролейбусів і автобусів КП «Тернопільелектротранс»?

Андрій Мастюх повідомив, що середня зарплата водіїв на підприємстві становить 20 000 гривень. Також гарантують 100% оплату лікарняних, відпусток (основна та додаткова), обіцяють виплачувати премії.

Можливий і кар'єрний ріст у Тернопільелектротрансі: з III класу через рік на II клас. А також з II класу через два роки на I клас. 

Зарплата від 15 тисяч гривень

Для порівняння умов праці водіїв міста, журналістка «20 хвилин» зв'язалася із приватними перевізниками. Що ті пропонують своїм працівникам? 

Приватний перевізник Іван Миськів шукає водіїв для 27-го маршруту. 

Яка зарплата? Іван Миськів запевняє, що зарплату водіям платитиме у залежності від відпрацьованого часу. Точної суми перевізник сказати не міг. Як ми зрозуміли із розмови, зарплата напряму залежить від виробітку на маршруті та кількості відпрацьованого часу. 

Пропонує перевізник і соцпакет для свого працівника, оплачує лікарняні і відпустку, відповідно до закону.

Режим роботи, за словами Івана Миськів, ненормований. Адже виїжджає водій на зміну орієнтовно о 07:00 годині. Впродовж дня можуть бути перерви та підміни іншим водієм. В основному свій робочий день водій закінчує о 18:30 або ж о 19:30 год. 

Цікаво, чому на такі умови праці водіїв бракує у місті, ми запитали у перевізника.  

 — Ми Європу вже по всьому обігнали, крім зарплат, пенсій і квитка на автобус, — відповів пан Миськів.

Перевізник бере на роботу водіїв обов'язково з досвідом роботи і відповідною категорію посвідчення, на автобус — D. Якщо водій не практикував їзду по Тернополю, то пройде стажування кілька днів по місту, після чого приступить до роботи по маршруту. 

Контакт: 067 752 74 38 — Іван.

Шукають водіїв також у ПП «Тернвояж» на маршрут №14 по Тернополю.

Представник фірми пан Олег каже, що умови праці хороші. Графік двозмінний.

За словами пана Олега,  на маршрути беруть водіїв лише з досвідом, хоча би від двох років. 

Платитимуть водієві, в середньому, від 15 тисяч гривень, каже чоловік. 

Чому місця водіїв в Тернополі все ж пустують, ми запитали у пана Олега. 

—  Їздити по місту — це завжди важка робота. Водій міського автобуса, я вважаю, — це кваліфікований працівник. А на такого працівника завжди чекають інші роботи. До прикладу, у Польщі працівник такого класу заробляє вже від 25 000 грн, а у Німеччині — ще більше. Тому дуже багато людей на таку ж роботу виїжджають за кордон. 

Контакт: 067 711 88 15 — Олег.

Водіїв катастрофічно бракує

Брак водіїв відчувають і в ТзОВ «Мега-сервіс». Шукають водіїв маршрутів №13 і №17 по місту. 

Представник товариства пан Василь каже, що умови праці і вимоги до водіїв досить нормальні.

Середня зарплата водіїв — 15 000 грн. 

Про режим роботи потрібно домовлятися безпосередньо із водієм, каже пан Василь. Здебільшого водії цих маршрутів працюють через день.

Вимагають від водіїв, як і всі, досвід роботи і категорію посвідчення водія, на автобус — D. 

Пан Олег каже, що водіїв тепер важко знайти. Як і слюсарів, до слова. 

— Повиїжджали за кордон, взагалі водіїв немає, хоча і оголошення давали, але вільні місця ще є, — розповідає чоловік. 

Контакт: 067 800 52 40 — Василь.

Коментарі (39)
  • Юра Дробиняк

    22 маршрут хто обслуговує?
  • myvova83

    Німеччина вводить євро 6, біля нуля викидів.. а одна тернопільська жовта будка за день викидає в повітря сажі, як всі фури Німеччини разом взяті. І дихають цим лайном ваші діти, не надалівські, а ваші. Голосуйте дальше, раби.
  • Читач67

    Я, коли прийшов в депо влаштовуватися водієм на автобус Маз, мені в відділі кадрів сказали, що потрібна обов'язкова вакцинація. Ось я і передумав йти до них на роботу
  • Bouanga Ivanka

    Часто їжу з каляскою на такому автобусі,але 18 теж такого не бачила🤔.

    Victor Pigiu reply Bouanga Ivanka

    Bouanga IvankaBouanga Ivanka Я бачив колись

keyboard_arrow_up