«Народна любов – найкраща нагорода»: бізнес Тернополя працює для людей, попри виклики війни

«Народна любов – найкраща нагорода»: бізнес Тернополя працює для людей, попри виклики війни

Триває голосування «Народний бренд 2024». А ми продовжуємо знайомити вас з компаніями та підприємцями Тернополя, які протягом багатьох років працюють для клієнтів та доводять, що вони – найкращі з кращих.

Стоматологічні клініки, автосалони, заклади харчування, весільні студії та багато іншого щороку відкривають у Тернополі. І це, попри всі виклики повномасштабного вторгнення. На власному прикладі підприємці Файного міста доводять, що народне визнання – найкраща підтримка та мотивація у найтемніші часи. 

«Автопорт»: їжте смачно та будьте щасливими

Ось вже 15 років поспіль мережа закладів «Автопорт» годує тернополян та гостей міста смачними та різноманітними стравами. Салати та закуски, піца та соковиті бургери, апетитні нарізки – щоразу команда дивує своїм меню. 

Відео дня

– Ми відштовхуємося від вподобань наших гостей. Аналізуємо, що найчастіше вони замовляють, які побажання нам залишають, чого їм не вистачає. Наприклад, маємо домашню, європейську кухні, нещодавно додали суші. Візитівкою наших закладів є тандирне меню: шашлики, ребра, ковбаса, люля-кебаб, риба та овочі. Маємо запит на шаурму, тож пропрацьовуємо рецепти і незабаром додамо в меню. Завдяки широкому асортименту страв тернополяни можуть разом з нами святкувати весілля, новорічні корпоративи, дні народження, хрестини, а також просто прийти під час робочої перерви і скуштувати смачні комплексні обіди, – розповідає засновник Василь Олексій. 

Для зручності гостей пропонують кілька зон на вибір: піцерію, кафе-бар, колиба. Також є альтанки з обігрівом, телевізором та всіма необхідними зручностями. Подбала команда і про малечу. Для неї створили велику дитячу кімнату з аніматорами, іграшками, мультфільмами та цікавою програмою. 

– У нас грає жива музика, є великий танцмайданчик. І поки ви відпочиватимете, то з вашими дітьми гратимуться аніматори. Вони мають цікаві програми, ігри, конкурси. Тож, вам не доведеться постійно чергувати біля дитини, аби їй не було нудно. Також є меню для діток. Впевнені, що наші страви їм також сподобаються, – каже пан Василь. 

Василь Олексій впевнений, мережа закладів на правильному шляху розвитку, адже щороку містяни віддають найбільшу кількість голосів за «Автопорт» під час проведення «Народного бренду». 

– У 2023 році ми взагалі забрали одразу три нагороди: кращий ресторан Тернополя, кращий паб-бар міста, піцерія року. Мені, як засновнику закладів, було дійсно приємно, що серед чималої кількості закладів, люди обрали саме нас. Дякуємо усім, хто віддавав за нас свій голос. Це мотивує нас ставати ще кращими та працювати ще наполегливіше, щоб гості могли насолоджуватися смачною їжею та затишною атмосферою і надалі, – додав пан Василь.

Задоволені клієнти – наш пріоритет: Estetica 

Estetica — це молода та прогресивна команда лікарів-стоматологів. Вже понад шість років вони допомагають тисячам дорослим та діткам підтримувати здоров’я ротової порожнини, а також білосніжну усмішку. 

Зі слів головного лікаря Тараса Ребенчука, команда фахівців надає широкий спектр стоматологічних послуг. Йдеться як про професійний огляд, лікування карієсу, очищення, так і про протезування, реставрацію, виготовлення індивідуальних пластинок. 

– Ми маємо три клініки у різних мікрорайонах Тернополя, де працюють досвідчені фахівці. Третє відділення, що на вулиці Лесі Українки, відкрили у 2023 році. Так, ми розуміли, що в Україні війна, що є проблеми зі світлом, але ризикнули, – розповідає пан Тарас. – У своїй практиці впроваджуємо найсучасніші стандарти та стоматологічні протоколи. Дотримуємося високого рівня безпеки та стерилізації медичного устаткування. Лікування, очищення, протезування виконуємо на сучасному обладнанні, що дозволяє досягти максимально комфортного та безболісного результату.

Гордість клініки Estetica – дитяча стоматологія. Команда пропонує лікування дітей в «медикаментозному сні» та з седацією. 

– Вважаю, що у Тернополі ми займаємо передове місце по дитячій стоматології. У клініках на провулку Тарнавського та вулиці Лесі Українки маємо всі додаткові апарати для лікування зубів дітям, а також палати для відпочинку після процедури, дитячі кімнати. Для нас важливо, аби маленькі пацієнти не боялися лікувати зуби, не отримували психологічних травм. Робимо все можливе, аби завоювати їхню довіру, – каже Тарас Ребенчук.

Пріоритет для стоматологічної клініки – задоволені клієнти. А ось найкраща їхня подяка – позитивні відгуки та віддані голоси під час проєкту «Народний бренд», в якому команда бере участь з 2018 року. 

– Для нас важливо все: від чистоти у приміщенні до роботи адміністратора. Адже навіть такі дрібнички формують враження у клієнтів про Estetica. Ми працюємо і вдосконалюємося, аби клієнтам було комфортно. Аби вони знали, що тут вони отримають тільки якісні послуги не за всі гроші світу, – додає пан Тарас. – Приємно бачити, коли люди віддають свої голоси для нас на «Народному бренді». Це своєрідне підтвердження, що ми на правильному шляху, що наша команда працює недаремно, що люди обирають нас. Сподіваємося та віримо у нашу перемогу. 

«Автопростір» – ідеальні зміни для вашого авто

Понад 20 років професійного досвіду, бажання розвиватися та любов до автомобілів – основа компанії «Автопростір». Кваліфіковані майстри салону знають, як зробити ваше авто максимально комфортним та гарним. 

– У Тернополі салон працює два роки. За цей час нам вдалося завоювати довіру та любов клієнтів. І все це виключно через послуги, які надаємо оперативно та якісно. У нашій команді працюють лише професіонали. Тому тернополяни можуть спокійно привезти свою автівку до нас і не перейматися, адже ми подбаємо про її ремонт та зовнішній вигляд, – розповідає засновник Тарас Флисник. 

Основний напрямок роботи «Автопростору» – тонування, бронювання (антигравійний захист) автомобілів, наклеювання декоративною, вініловою або ж поліуретановою плівками. Також є послуги ремонту та покращення світла фар, встановлення магнітоли, камер заднього виду та парктроніків, шумо- чи віброізоляції. 

– В «Автопростір» пропонуємо лише сертифіковану продукцію із надійним якісним сервісним обслуговуванням клієнтів надалі.  У своїй роботі використовуємо матеріали як європейського, так і вітчизняного виробників. Але обов’язково орієнтуємося на побажання клієнтів, їхній бюджет, – додає пан Тарас. 

Вже два роки поспіль «Автопростір» долучається до проєкту «Народний бренд». Зі слів засновника, це гарна можливість заявити про свій бізнес, послуги, а також мотивація – бути кращими у Тернополі. 

– Для мене головне – участь, але перемога – теж приємно. Під час проведення «Народного бренду» відчуваю особливий командний дух, конкуренцію, азарт до перемоги. Починаю більше аналізувати конкурентів з Тернополя, інших міст. Розумію, чого нам не вистачає або в чому ми кращі. Участь у «Народного бренді» додає впізнаваності, більше людей звертаються для отримання послуг, а згодом рекомендують нас своїм друзям, знайомим, колегам. Так, ще не перемагали, але впевнені, що все попереду, – каже пан Тарас. 

Зі слів Тараса Флисника, на одній локації зупинятися не збираються. У майбутньому планують відкривати мережу салонів.

Нагадаємо, «Народний бренд» – наймасштабніший проєкт місцевого бізнесу, а ось традиційним організатором є найбільша регіональна медіакорпорація RIA Media. Конкурс серед компаній проводять 23 рік поспіль, а саме у Тернополі – 20 рік поспіль. Це гарна можливість для місцевих підприємців вкотре заявити про себе, популяризувати свій продукт або послугу.

Традиційно за результатами голосів тернополян на сайті top20.ua визначатимуться переможцями. Відбудеться це на початку грудня. Система голосування прозора та проста. Слідкувати за ходом голосування кожен може на сторінці результатів. Вони оновлюються щодня, починаючи з третього жовтня. 

Читайте також:

Стартував «Народний бренд 2024» — конкурс для визначення кращих у Тернополі. Як стати учасником?

«Якість – магніт для клієнтів»: історії трьох бізнесів, які понад 10 років є найкращими у Тернополі


 

Коментарі

keyboard_arrow_up