«Якість – магніт для клієнтів»: історії трьох бізнесів, які понад 10 років є найкращими у Тернополі

«Якість – магніт для клієнтів»: історії трьох бізнесів, які понад 10 років є найкращими у Тернополі

У рамках проєкту «Народний бренд 2024» знайомимо вас з підприємствами, компаніями та бізнесами Тернопільщини. Розповідаємо про тих, хто попри повномасштабне вторгнення та виклики війни продовжує підтримувати економіку країни, створювати нові робочі місця та розвиватися. 

«Народний бренд» – наймасштабніший проєкт місцевого бізнесу, а ось традиційним організатором є найбільша регіональна медіакорпорація RIA Media. Конкурс серед компаній проводять 23 рік поспіль, а саме у Тернополі – 20 рік поспіль. Це гарна можливість для місцевих підприємців вкотре заявити про себе, популяризувати свій продукт або послугу.

Цього разу розкажемо лише про три компанії, які тривалий час працюютьу  Файному та беруть участь у «Народному бренді». Надалі продовжимо розповіді про інші.  

Пивоварня «Опілля»: цінуємо традиції та справжнє

«Опілля» – найдавніша велика пивоварня Тернополя, яку заснували у 1851 році. З роками виробники розвивали підприємство і лише одне залишається незмінним і досі – дотримання українських традицій. Вони використовують тільки натуральну сировину і природний метод живого бродіння. Наразі пивоварня випускає 24 види продукції. Цього сезону тернопільські броварі потішили новим світлим ячмінним квасом «Білий» і на його основі квасом «Зі смаком яблука». 

Відео дня

– Ми активно модернізуємо виробництво і нарощуємо обсяги випуску якісної вітчизняної продукції. Такий розвиток дав можливість «Опіллю» як одному з найбільших платників податків області лише за минулий 2023 рік сплатили в бюджет 218 000 000 грн. Як вітчизняний виробник ми приєдналися до програми «Національний кешбек», і тепер вся безалкогольна продукція «Опілля» доступна українцям фактично з 10% знижкою, – розповідає заступник директора з маркетингу Василь Мацюк. 

Тернопільська пивоварня – один з небагатьох українських виробників, який під час повномасштабної війни став експортером. Спеціальна експортова лінійка пива, яка продається і в Україні, вперше за кордоном з’явилась у Польщі у квітні 2022 року, а вже в серпні того ж року – в Італії. З 2024 року у банковому форматі напої продають в Грузії, США. Встигає команда не лише розвиватися, а й допомагати захисникам, переселенцям. 

– З 24 лютого 2022 року в будівлях броварні прихистили понад 2 000 переселенців. А з 25 лютого почали безоплатно розливати питну воду, якої з того часу надали понад 

2 000 000 літрів. Працює досі й заснована «Опіллям» допомога ЗСУ, в яких боронять Україну десятки працівників нашого підприємства. Компанія підтримує проєкти з патріотичного, освітнього, спортивного, культурного розвитку української молоді. Ми не чекаємо Перемоги, ми робимо все, аби наблизити її якнайшвидше, – каже Василь Мацюк. 

Всі намагання, проєкти та продукцію оцінюють споживачі. Шість попередніх років поспіль перемогу в конкурсі «Народний бренд» вони впевнено віддали саме їй. А загалом у цьому конкурсі тернопільська пивоварня перемагала вже 12 разів. 

– Надаючи перевагу продукції «Опілля», споживачі підтримують українську традицію і національного виробника та дають нам наснагу створювати все смачніші й корисніші напої, – акцентує Василь Мацюк.

Zaza Print – надійний партнер у друці

Широкий асортимент, якість, особистий підхід – основа поліграфічного дому Zaza Print під час роботи з клієнтами. Фірма працює з 2008 року і за цей час їй вдалося стати одним із лідерів поліграфічного виробництва на західному ринку України.

 – Zaza Print починала свою діяльність з двома працівниками, а зараз вже маємо команду з понад 30 фахівців. У своїй роботі використовуємо великий парк сучасного обладнання та широкий вибір матеріалів. Що більше, за допомогою новітніх технологій та висококваліфікованого персоналу нам вдалося організувати максимальну автоматизацію більшості процесів виробництва. Це дозволяє виконувати замовлення не лише якісно, а й оперативно, – розповідає засновник Артур Карпюк. 

Команда Zaza Print переважно працює з паперовими виробами. А ще має єдину в регіоні  Західноукраїнську книжкову фабрику. 

– Буклети, вітальні листівки, плакати, календарі, каталоги, блокноти, теки та інше – це все до нас. Зробимо у будь-якому кольорі, форматі. Вже понад 16 років ми намагаємося тримати марку першості та завойовувати довіру клієнтів. І нам це вдається, адже щороку база постійних клієнтів збільшується. Так, є фірми-конкуренти, які вимушено зупинили свою роботу через війну. Але ми тримаємось, адже люди потребують роботи, а Україна – економічної підтримки, – каже Артур Карпюк. 

З 2021 року поліграфічний дім бере участь у «Народному бренді» у двох категоріях. Зі слів Артура Карпюка, це можливість вкотре продемонструвати свій бренд і почути думку людей. 

—  Ми беремо участь у категоріях «Поліграфічне підприємство» та «Найкращий роботодавець області». У першій систематично перемагаємо і нам приємно, що люди віддають свої голоси, що вболівають за нас. А ось найліпшим результатом у «Найкращий роботодавець області» було друге місце. Так, це непогано, але знаємо, що треба зростати, масштабуватися, розвиватися. Сподіваємося, що у 2024 році нас також підтримають, – додає пан Артур. 

Створюють оазис комфорту для вашого дому

Чому тернополяни обирають меблі для свого будинку саме у салоні «Три дивани»? Компанія працює понад 17 років на ринку України й зарекомендувала себе як виробника якісних, сучасних меблів за доступними цінами.

У салоні представили величезний вибір м’яких та корпусних меблів у різних стилях та під будь-який інтер’єр. Вони мають власне виробництво, на якому працівники власноруч з любов’ю складають кожну деталь. 

– За роки роботи ми зрозуміли, що саме якість – магніт бренду. Люди обов’язково повернуться, якщо твої дивани, ліжка та крісла слугуватимуть довго. Саме тому ми обираємо найкращі матеріали для виготовлення своїх товарів. Наприклад, бельгійську тканину, німецькі блоки, а також є складники з Туреччини. Також ми змінюємося з часом, з трендами. Всю продукцію продаємо з гарантійним терміном до чотирьох років, – розповідає засновник виробництва Ігор Отрубчак. 

Підтвердженням слів пана Ігоря є перемоги на конкурсі «Народний бренд», до якого виробництво долучається з 2016 року. Люди знають і довіряють салону «Три дивани», тому і віддають найбільшу кількість голосів. 

– Ми беремо участь у категорії «Меблеві салони». Найбільшу кількість голосів отримували з 2021 до 2023 року, сподіваємося, що й у 2024 році будемо переможцями, – каже пан Ігор. – «Народний бренд» – гарна можливість провести аналіз свого підприємства і конкурентів. Зрозуміти, за що голосують люди, що їм до вподоби, в якому напрямку треба рухатися.

Читайте також:

Стартував «Народний бренд 2024» — конкурс для визначення кращих у Тернополі. Як стати учасником?

«Народний бренд 2023»: у Тернополі нагородили кращі бренди

 

Коментарі (2)
  • .....

    Більшість з вас не розуміють, що насправді відбувається у країні, чому так активізувались ТЦК, та чому немає проблем зі світлом, хоча цим лякали усе літо.

    Я розповідаю правду такою, як вона є, навіть якщо вона справді жахлива.  https://t.me/+qkB0FkjUE1tmNDcy

  • Рекрут
    Історія трьох бізнесів:
    Прокуратура
    Мерія
    МСЕК

keyboard_arrow_up