У Тернополі змінюватимуть маршрутну мережу: обиратимуть перевізників, коригуватимуть сполучення

У Тернополі змінюватимуть маршрутну мережу: обиратимуть перевізників, коригуватимуть сполучення

Впродовж жовтня та листопада тернополяни та мешканці міста надавали свої пропозиції через «е-Тернопіль» щодо вдосконалення маршрутної мережі громадського транспорту Тернополя. Пропозиції розглянули.

Про це повідомляють у Тернопільській міськраді.

—  Усі пропозиції опрацьовані у декількох варіантах змін маршрутної мережі, над якими надалі працюватиме робоча група, яка узагальнить ідеї та представить єдині пропозиції для обговорення з мешканцями. Це має на меті покращити транспортну мережу міста, — зазначили у міській раді.

Серед пропозицій — покращення сполучення тролейбусів, автобусів і маршруток, зокрема з новими мікрорайонами, а також додавання нових маршрутів. Обговорюється ідея уніфікації зовнішнього вигляду транспорту через брендування. Також запропоновано змінити деякі сегменти маршрутної мережі, щоб уникнути дублювання та покращити сполучення з районами, де громадський транспорт курсує рідко, а також впровадження наскрізної нумерації громадського транспорту.

Відео дня

За словами начальника транспортних мереж та зв’язку міської ради Олега Вітрука, враховуючи завершення договорів на перевезення пасажирів міським громадським транспортом у Тернополі, проводиться планова підготовка до чергового конкурсу з відбору перевізників. У рамках цієї підготовки необхідно розробити або скоригувати існуючу маршрутну мережу. З цією метою було проведено опитування на порталі мешканця та додатку «Е-Тернопіль» серед мешканців міста, установ і організацій щодо їхнього бачення змін маршрутної мережі. Надійшло 276 електронних повідомлень, з яких понад 150 стосувалися пропозицій до маршрутної мережі, а решта – щодо розкладу руху, якості обслуговування, збільшення кількості стаціонарних валідаторів тощо.

Мешканців громади запрошують долучитися до обговорення та висловити свої пропозиції щодо представлених у відео варіантів маршрутної мережі. 

Нагадаємо, раніше ми розповідали, що У Тернополі тепер можна оцінити якість поїздок у громадському транспорті. А як ви можете оцінити вашу крайню поїздку? Голосуйте в опитуванні.

Опитування

Пригадайте крайню поїздку в громадському транспорті Тернополя. Як ви можете її оцінити

Читайте також: 

На ремонт та зниження тротуарів у Тернополі мають витратити майже 3 мільйона 

У Парку Шевченка займуться облаштуванням велодоріжок та встановленням клумб без бюджетних грошшей

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (10)
  • Iruna Berehulya
    Поверніть, будь ласка, нам автобуси маршрут 29, які їздили раніше, наш масив ,,Канада є великий,більше не має ніяких проходящих маршруток. Ті маршрутки, що зараз їздять, то не для нас.
  • Марина
    Розгляньте маршрут 17  тут взагалі біда 20 година закінчення робочого дня доїхати додому нема чим ніхто не звертає увагу на те що пасажиро потік збільшився за рахунок побудованих нових будинків
  • Kostya
    Для тих, хто скаже, мол, "нащо міняти номери маршрутів, нема чим зайнятися зараз?", нагадую: це спричинить лише тимчасові незручності, до яких можна звикнути, і це геть ніщо в порівнянні з тими незручностями, які поточна нумерація завдає містянам на постійній основі.

    Є два однономерні маршрути. Візьмемо до прикладу Тр9 і А9, Тр11 і А11. Є зупинки, на яких вони стають разом, але напрямки курсування в них відрізняються. І проблема стає особливо гострою, коли інших виходів, окрім перевести тролейбусний маршрут на автобуси чи навпаки, немає, як це було під час знеструмлення в 2022 році, коли на Тр11 пустили автобуси, хоча є і А11, що неминуче збиває містян з ліку, особливо новоселів). Містян цікавить номер та маршрут курсування, а не тип транспорту. А якби була наскрізна/діапазонна нумерація, де номери маршрутів не повторюються, зміна типу РС не спровокувала би такі незручності.
    Тому однозначно зміна нумерації на наскрізну/діапазонну – це чудова ідея.

    Те саме стосується єдиного стандарту оформлення ГТ – це однозначно позитивна ідея, дозволяє відокремити візуально міський громадський транспорт від міжміських рейсів. А якщо він не має єдиного стандарту оформлення, або навіть гірше, в рекламі, це збиває з пантелику містян, тому що ці правила не поширюються і на міжміські перевезення. Багато міст в країнах ЄС давно мають свій єдиний стандарт оформлення, (Люблін, Берлін, Прага, Таллінн, Рига, Вільнюс, Кишинів, Каунас, Катовіце, Зальцбург), навіть деякі міста України мають свій бренд (Луцьк, Львів, Івано-Франківськ, Одеса, Миколаїв, Кременчук, Чернігів, Харків, Запоріжжя, Вінниця, Житомир, Черкаси, Кривий Ріг). Ба більше, Тернопіль брав вживані тролейбуси з міст, де ліврея точно була – більшість гармошок взяв з чеського Зліна, де була жовто-синя схема фарбування, останні 2 тролейбуси взяв з словацького Пряшева, де теж був свій стандарт пофарбування, а ще є Брно, Пардубиці. Ті тролейбуси, де збереглося хоча б частково оригінальне пофарбування, можна на пальцях перерахувати, бо все тупо заклеїли рекламою (іноді можуть і вікна повністю зіпсувати рекламою), не зберігши і не перейнявши схем пофарбування з інших міст, як зробив це Івано-Франківськ.

    Буде дуже прикро, якщо до цих пропозицій пана Марчевського не дослухаються
  • Lesia
    Чому 18 маршрут робить перерву в годину пік( приблизно з 18 год до 19 год. доїхати в Березовицю неможливо. А потім люди як оселедець в бочці. Кому це вигідно???
    І чому перерва не на кінцевих зупинках, а на середині маршруту( на вул. Острозького

keyboard_arrow_up