У Тернополі змінюватимуть маршрутну мережу: обиратимуть перевізників, коригуватимуть сполучення

Впродовж жовтня та листопада тернополяни та мешканці міста надавали свої пропозиції через «е-Тернопіль» щодо вдосконалення маршрутної мережі громадського транспорту Тернополя. Пропозиції розглянули.
Про це повідомляють у Тернопільській міськраді.
— Усі пропозиції опрацьовані у декількох варіантах змін маршрутної мережі, над якими надалі працюватиме робоча група, яка узагальнить ідеї та представить єдині пропозиції для обговорення з мешканцями. Це має на меті покращити транспортну мережу міста, — зазначили у міській раді.
Серед пропозицій — покращення сполучення тролейбусів, автобусів і маршруток, зокрема з новими мікрорайонами, а також додавання нових маршрутів. Обговорюється ідея уніфікації зовнішнього вигляду транспорту через брендування. Також запропоновано змінити деякі сегменти маршрутної мережі, щоб уникнути дублювання та покращити сполучення з районами, де громадський транспорт курсує рідко, а також впровадження наскрізної нумерації громадського транспорту.
За словами начальника транспортних мереж та зв’язку міської ради Олега Вітрука, враховуючи завершення договорів на перевезення пасажирів міським громадським транспортом у Тернополі, проводиться планова підготовка до чергового конкурсу з відбору перевізників. У рамках цієї підготовки необхідно розробити або скоригувати існуючу маршрутну мережу. З цією метою було проведено опитування на порталі мешканця та додатку «Е-Тернопіль» серед мешканців міста, установ і організацій щодо їхнього бачення змін маршрутної мережі. Надійшло 276 електронних повідомлень, з яких понад 150 стосувалися пропозицій до маршрутної мережі, а решта – щодо розкладу руху, якості обслуговування, збільшення кількості стаціонарних валідаторів тощо.
Мешканців громади запрошують долучитися до обговорення та висловити свої пропозиції щодо представлених у відео варіантів маршрутної мережі.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що У Тернополі тепер можна оцінити якість поїздок у громадському транспорті. А як ви можете оцінити вашу крайню поїздку? Голосуйте в опитуванні.
Пригадайте крайню поїздку в громадському транспорті Тернополя. Як ви можете її оцінити
Читайте також:
На ремонт та зниження тротуарів у Тернополі мають витратити майже 3 мільйона
У Парку Шевченка займуться облаштуванням велодоріжок та встановленням клумб без бюджетних грошшей
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Є два однономерні маршрути. Візьмемо до прикладу Тр9 і А9, Тр11 і А11. Є зупинки, на яких вони стають разом, але напрямки курсування в них відрізняються. І проблема стає особливо гострою, коли інших виходів, окрім перевести тролейбусний маршрут на автобуси чи навпаки, немає, як це було під час знеструмлення в 2022 році, коли на Тр11 пустили автобуси, хоча є і А11, що неминуче збиває містян з ліку, особливо новоселів). Містян цікавить номер та маршрут курсування, а не тип транспорту. А якби була наскрізна/діапазонна нумерація, де номери маршрутів не повторюються, зміна типу РС не спровокувала би такі незручності.
Тому однозначно зміна нумерації на наскрізну/діапазонну – це чудова ідея.
Те саме стосується єдиного стандарту оформлення ГТ – це однозначно позитивна ідея, дозволяє відокремити візуально міський громадський транспорт від міжміських рейсів. А якщо він не має єдиного стандарту оформлення, або навіть гірше, в рекламі, це збиває з пантелику містян, тому що ці правила не поширюються і на міжміські перевезення. Багато міст в країнах ЄС давно мають свій єдиний стандарт оформлення, (Люблін, Берлін, Прага, Таллінн, Рига, Вільнюс, Кишинів, Каунас, Катовіце, Зальцбург), навіть деякі міста України мають свій бренд (Луцьк, Львів, Івано-Франківськ, Одеса, Миколаїв, Кременчук, Чернігів, Харків, Запоріжжя, Вінниця, Житомир, Черкаси, Кривий Ріг). Ба більше, Тернопіль брав вживані тролейбуси з міст, де ліврея точно була – більшість гармошок взяв з чеського Зліна, де була жовто-синя схема фарбування, останні 2 тролейбуси взяв з словацького Пряшева, де теж був свій стандарт пофарбування, а ще є Брно, Пардубиці. Ті тролейбуси, де збереглося хоча б частково оригінальне пофарбування, можна на пальцях перерахувати, бо все тупо заклеїли рекламою (іноді можуть і вікна повністю зіпсувати рекламою), не зберігши і не перейнявши схем пофарбування з інших міст, як зробив це Івано-Франківськ.
Буде дуже прикро, якщо до цих пропозицій пана Марчевського не дослухаються
І чому перерва не на кінцевих зупинках, а на середині маршруту( на вул. Острозького