Кільця на перехресті Біла-Чистилів, де останнім часом трапилось чи не найбільше аварій з потерпілими і загиблими, не буде. Про це повідомив головний дорожник області.
Тернополяни вже охрестили дану дорожню розв’язку «перехрестям смерті» та називають його найнебезпечнішим поблизу Тернополя. Тільки за минулий рік в ДТП на цій ділянці дороги загинули і покалічилися десятки людей.
Читайте також ДТП Загибла в аварії Ольга з дня на день чекала на народження першого онучатка
Лише за кілька днів нового року там вже сталось дві ДТП, у т.ч. і з потерпілими.
Детальніше - На перехресті Біла-Чистилів знову ДТП. Є потерпілі
У соцмережах та коментарях під кожним повідомленням про ДТП на перехресті Біла-Чистилів городяни вимагали у влади та поліції негайно навести лад та облаштувати там кільце. Такі плани були й наприкінці минулого року у дорожників. Лише чекали коштів та затвердження Урядом. Натомість «головний слідчий по ДТП», відділ якого і розслідує всі аварії з потерпілими в області, наголошував: ситуацію на перехресті врятує встановлення світлофорного об'єкта.
Чому неможливо облаштувати кільце і як рятуватимуть людей від смерті та каліцтва на перехресті Біла-Чистилів, пояснили експерти.
Міністерство інфраструктури України розробило Державну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, розповів керівник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Ігор Раїнчук. Остання передбачає влаштування низки кільцевих розв’язок на дорогах державного значення в усіх областях. Серед них - і розв’язка на перетині автомобільних доріг Р-41 Обхід Тернополя та Р-39 Броди-Тернопіль.
У процесі роботи над проєктом виникла необхідність розширення смуги відведення. Проєктант з’ясував, що земля поруч із майбутньою розв’язкою перебуває у приватній власності, а власник передати її на потреби будівництва розв’язки не забажав, каже головний дорожник області.
Як альтернативу будівництву кільцевої розв’язки, Служба автомобільних доріг у Тернопільській області запропонувала на перетині автошляхів Р-41 і Р-39 встановити світлофорний об’єкт.
Доцільно не «кільце», а світлофорний об’єкт – про це ще кілька місяців тому чи не єдиний говорив Богдан Шуляр, начальник відділу розслідування злочинів у сфері транспорту слідчого управління ГУНП в області.
Тому і на даному перехресті допоможе встановлення світлофорного об'єкта. «Кільце» не дуже доречне, адже з боку Івачева і Бродів дорога має підйом. І може не проглядатись на відстані. Водії можуть завчасно його не побачити, тому наслідки також можуть бути трагічними, каже Богдан Шуляр.
У поліції констатують, що не так давно на цій ділянці було змінено схему організації дорожнього руху. Про це на кожній з доріг перед перехрестям заздалегідь попереджають таблиці. (Раніше головною була дорога з Білої на Івачів, зараз – від «Подолян» – на Глибочок – прим. ред.). Однак, водії грубо порушують вимоги дорожніх знаків, часто просто ігноруючи їх. Не зупиняються, хоча на другорядній, окрім сповіщення про рядність дороги, є знак «Stop». Не зменшують швидкість, хоча, знову таки, цього вимагають дорожні знаки на ділянках перед перехрестям. Враховуючи ці чинники, маємо чималу кількість ДТП, в тому числі і з травмованими та загиблими.
Що потрібно зробити на на перехресті Біла-Чистилів, аби там не було ДТП?
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 46 від 13 листопада 2024
Читати номер
Ігор Буда
у Польщі при підїздах до головного кола в багатьох місцях лише по одній вузькій смузі для руху в кожному напрямку.
некомпетентність чи корупція?
Богдан Данилюк
Mihail Klymko
Mihail Klymko