На Текстильній частково обмежать рух транспорту — як курсуватимуть тролейбуси

На Текстильній частково обмежать рух транспорту — як курсуватимуть тролейбуси

З 6 вересня по 8 вересня буде частково обмежений рух приватного та громадського транспорту на розв’язці вулиць Збаразька – Промислова – Текстильна – Енергетична – Злуки. Тут проводитимуть роботи з поточного ремонту дорожнього покриття.

Про це повідомили в Тернопільській міькій раді.

Обмеження триватимуть з 10.00 6 вересня по 22 годину 8 вересня.

На ділянці виконання робіт встановлятьвідповідні дорожні знаки згідно з тимчасовими схемами організації дорожнього руху.

Відео дня

Змінять рух тролейбусів

На період проведення робіт будуть внесені зміни в рух громадського електротранспорту, зокрема:

  • рух тролейбусів буде здійснюватися вулицею Вояків Дивізії Галичина з лівим поворотом на проспект Степана Бандери;
  • тимчасово не курсуватимуть тролейбусні маршрути: №5, №9, №11;
  • тролейбусний маршрут №8 курсуватиме на ділянці «Газопровід-Центр».

Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли про зміни в графіках відключень електрики у Терополі та області.

 

Читайте також:

Графік відключення світла в Тернополі та області на 4 вересня зі змінами

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (14)
  • Mike

    ті тролейбуси треба спалити. страшні як з фільму жахів, де тролейбус ожив і почав вбивати і переслідувати людей, а потім вивозив їх у пустелю, не дававши людям вийти, і там відбувались страшні речі люди добрі

    Sergyi reply Mike

    Так тролейбуси побільшості в критичному стані так як екплотуюця дуже активно а нових посуті мало , а якщо їх взагалі прибрати то вмісті просто буде колапс , бо їх нема чим посуті замінити , маршрутки на 60% посуті не вліпшому стані за ті самі тролейбуси вот і все а таксі на всіх просто не вистачить , не говорячи що тариф в момент підскочить ітак немаленький будемо ходити пішки як при ковідові

    Kostya reply Sergyi

    Про активність експлуатації не погоджуся – Рівне їх експлуатує теж активно, і нічого, їздять, а все завдяки тому, що їх там ремонтують як слід і вчасно, завдяки чому виглядають неначе щойно з заводу, а в нас на все підряд кладуть болт, є толкові ремонти, але їх одиниці і значно менше роблять, ніж треба насправді. Тріщини в стелі, вимащені в мазуті конструкції тролейбуса, корозія несучих конструкцій – це все можна перераховувати годинами. Та і косметичний стан – це ще не все, в них можуть бути і технічні проблеми.

    Нові тролейбуси давно треба було купити, особливо в контексті того, що їх не купували в нас 16.5 років, в той час як інші активно скуповують, але в ТМР мабуть вважають інакше.

    Щодо колапсу згоден, тролейбуси працюють на доволі популярних маршрутах, на деяких гармошки просто маст-хев. Прибравши тролейбус як один з найбільш провізних видів транспорту, місто зажене себе в колапс. Ну ок, хтось тяпне "можна автобуси і маршрутки туди пустити", але є ряд нюансів, через які здійснити це неможливо: по-перше, маршрутки і автобуси стільки не перевезуть за один раз, скільки перевезуть тролейбуси, по-друге, щоб замінити тролейбуси автобусами, треба їх буде з інших популярних маршрутів спрямувати, по-третє, як ви вже сказали, маршрутки теж перебувають в поганому стані і їм так само недовго лишилося, і їх тримають як тільки можуть.

    Тролейбуси треба вчасно ремонтувати і закуповувати при цьому нові, бо ця кількість, що є зараз в місті – ні про що, як і їхній стан. Вже за останні 12 місяців часу стало 3-4 тролейбуси через проблеми з кузовом, які уже не підлягають відновленню, а замінити їх можливості нема. Тому треба і наявні ремонтувати, щоб вони не дійшли до стану не повернення, як би не хотілося адептам тез "не на часі тролейбуси"

    Sergyi reply Kostya

    Чого не начасі якраз наразі бо можна через Європейських партнерів випросити навіть в кредит тролейбуси або навіть наші Українські такі як (Л) або Електрон досить сучасний і не біотуалет , хоча ціна трохи завищена но і ремонт то вразі чогось можна проводити в Україні , на рахунок цих Шкоди ТР-14 і ТР-15 так там окрім самого кузова який посуті гнилий так як вже вся антикорозійна покраска відпала а нову нанести то тре його розібрати до самого шкилету , так вони доточують деякі запчастини і да шивають  цю тканину що на гармошці , на рахунок гнелих деяких частин кузова так посуті латають но посуті немає людей щас риально катастрофа як з водіями так і з обслуговуючим персоналом тобто слюсарями так як більшість позабирали ремроти до себе , а нові люди нехочать за мізерну заробітну плату працювати бо це навіть жахає низькою оплатою праці , тому внас такий плачевний стан комунального транспорту а держава яка вина уйму гр за перевезення пільговиків платить обіцянками а ті гроші що вони приносять покриває лишень 3/4 всього і тенденція не іде на краще , щоб покращити ситуацію хочаб на якийсь + ане на - , тре не тільки піднімати ціну проїзду ноі покращувати стан доріг і не тримати їх на вулиці а хотяби під накриттям тоді кузова не будуть так зношуватися , і ремонтувати завчасно ане нарізати протектори а купувати нормальну гуму для коліс .

    Kostya reply Sergyi

    Отут дійсно проблема, брати досвід звертатися за допомогою до інших міст, що теж капіталили гармошки, бо Рівне, як я пригадую, не має партійних гармошок.

    Sergyi reply Kostya

    В загаліто має 5 тролейбусів які їздять лишень на одному маршрутові попри військовий госпіталь але там немає ліній тому вони їздять на спареному дизельному двигуні , і саме цікаво таксамо Українського виробництва

    Kostya reply Sergyi

    Було десь нещодавно фото з Рівного, як на КР загнали тролейбус, стан його жахнув, не думав, що можуть капіталити і настільки згнилі тролейбуси.

    Цікаво, які взагалі зарплати в працівників тролдепо у Рівному, раз вони роблять аж десь по 5-6, а може й більше капіталок за рік.

    Sergyi reply Kostya

    Ну тут цікаво як нам ще говорили в 20 році Українські тролейбуси дорощі тобто 1 новий коштує як 5 б/у шкоди , але щас 14,15 не актуальні так маємо 5 соляріса не пам'ятаю модель шкоди , але посуті вони погоди нероблять , а тут була фото тролейбуса 112 , але то ще таке а вот 106 жаба це щось щимось , керувати ним то ще та була морока особливо на двох мостах які проходять один до Епіцентра другий на Білу особливо якраз та сторона де стара Ватра була

    Kostya reply Sergyi

    Пробачте, маються на увазі 5 одиниць Skoda 24Tr, що прибули в 2021-22 роках

    Kostya reply Sergyi

    Спробувати ще це довести деяким прибічникам популістів, які не будуть розбиратися в певних нюансах

    Цікаво, що там з тролейбусним тендером зараз – вже майже 12 місяців минуло з запуску тролейбусного тендеру (12.09.2023), а переможця досі не оголошено, відомо лиш те, що в Франківську будуть 9 одиниць Електронів, так, є деякі чутки щодо переможців в Тернополі та Чернівцях, але вони наразі ще не є офіційною інформацією, оголошеною ЗМІ. Поки оголосять переможця та підпишуть з ним контракт, поки вироблять законтрактовану кількість, поки поставлять на облік, поки запустять на лінію, розвалиться/стане ще з 5-10 тролейбусів (багато з яких і так в критичному стані), для цього необов'язково мати проблеми з кузовом, а замінити нема чим, хіба що на б/у тролейбуси розраховувати.

    Інші міста вже раніше оновилися новими з заводу тролейбусами тролпарк (Луцьк в 2022, Львів, Рівне, Кропивницький в 2020, Кременчук, Дніпро в 2020-21, Житомир, Харків, Полтава, Суми, Київ в 2021, Хмельницький, Херсон, Франківськ в 2019 і багато інших міст) або і досі оновлюють (Чернігів, Миколаїв, Вінниця, Чернівці), а ми 16.5 років не оновлювалися, що може вважатися близько до антирекорду, якщо вже не цілковитим антирекордом (не надто в курсі щодо міст на Донеччині та Луганщині)

    Sergyi reply Kostya

    Тут один нюанс міська наша рада яка має виділяти кошти на закупівлю тролейбусів і яку так красиво пилять , тому поки не прийде нормальний мер який дійсно наведе порядок ане буде наводити лад в своїй кишені вот тоді можна побачити і вулиці файні і громадський транспорт в відмінному стані і можна казати що місто европейсько стилю , це навіть для туризму досить вигідно

    Kostya reply Mike

    Спершу хай нові прийдуть
  • Yura

    Щоб потім в Тернополі не було так як  у Львові сьогодні,начорта вам ті дороги???ви про безпеку людей краще подумайте,реально Українців нічорта не вчить ніхто не робить ніякі висновки,вгатила русня по Полтаві а сьогодні і по Львову а ті далі дорогу будуть робити,в  мене просто немає слів !!!
  • Yura

    А що не так там із дорожнім покриттям?

keyboard_arrow_up