На Текстильній частково обмежать рух транспорту — як курсуватимуть тролейбуси
З 6 вересня по 8 вересня буде частково обмежений рух приватного та громадського транспорту на розв’язці вулиць Збаразька – Промислова – Текстильна – Енергетична – Злуки. Тут проводитимуть роботи з поточного ремонту дорожнього покриття.
Про це повідомили в Тернопільській міькій раді.
Обмеження триватимуть з 10.00 6 вересня по 22 годину 8 вересня.
На ділянці виконання робіт встановлятьвідповідні дорожні знаки згідно з тимчасовими схемами організації дорожнього руху.
Змінять рух тролейбусів
На період проведення робіт будуть внесені зміни в рух громадського електротранспорту, зокрема:
- рух тролейбусів буде здійснюватися вулицею Вояків Дивізії Галичина з лівим поворотом на проспект Степана Бандери;
- тимчасово не курсуватимуть тролейбусні маршрути: №5, №9, №11;
- тролейбусний маршрут №8 курсуватиме на ділянці «Газопровід-Центр».
Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли про зміни в графіках відключень електрики у Терополі та області.
Читайте також:
Графік відключення світла в Тернополі та області на 4 вересня зі змінами
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Mike
Sergyi reply Mike
Kostya reply Sergyi
Нові тролейбуси давно треба було купити, особливо в контексті того, що їх не купували в нас 16.5 років, в той час як інші активно скуповують, але в ТМР мабуть вважають інакше.
Щодо колапсу згоден, тролейбуси працюють на доволі популярних маршрутах, на деяких гармошки просто маст-хев. Прибравши тролейбус як один з найбільш провізних видів транспорту, місто зажене себе в колапс. Ну ок, хтось тяпне "можна автобуси і маршрутки туди пустити", але є ряд нюансів, через які здійснити це неможливо: по-перше, маршрутки і автобуси стільки не перевезуть за один раз, скільки перевезуть тролейбуси, по-друге, щоб замінити тролейбуси автобусами, треба їх буде з інших популярних маршрутів спрямувати, по-третє, як ви вже сказали, маршрутки теж перебувають в поганому стані і їм так само недовго лишилося, і їх тримають як тільки можуть.
Тролейбуси треба вчасно ремонтувати і закуповувати при цьому нові, бо ця кількість, що є зараз в місті – ні про що, як і їхній стан. Вже за останні 12 місяців часу стало 3-4 тролейбуси через проблеми з кузовом, які уже не підлягають відновленню, а замінити їх можливості нема. Тому треба і наявні ремонтувати, щоб вони не дійшли до стану не повернення, як би не хотілося адептам тез "не на часі тролейбуси"
Sergyi reply Kostya
Kostya reply Sergyi
Sergyi reply Kostya
Kostya reply Sergyi
Цікаво, які взагалі зарплати в працівників тролдепо у Рівному, раз вони роблять аж десь по 5-6, а може й більше капіталок за рік.
Sergyi reply Kostya
Kostya reply Sergyi
Kostya reply Sergyi
Цікаво, що там з тролейбусним тендером зараз – вже майже 12 місяців минуло з запуску тролейбусного тендеру (12.09.2023), а переможця досі не оголошено, відомо лиш те, що в Франківську будуть 9 одиниць Електронів, так, є деякі чутки щодо переможців в Тернополі та Чернівцях, але вони наразі ще не є офіційною інформацією, оголошеною ЗМІ. Поки оголосять переможця та підпишуть з ним контракт, поки вироблять законтрактовану кількість, поки поставлять на облік, поки запустять на лінію, розвалиться/стане ще з 5-10 тролейбусів (багато з яких і так в критичному стані), для цього необов'язково мати проблеми з кузовом, а замінити нема чим, хіба що на б/у тролейбуси розраховувати.
Інші міста вже раніше оновилися новими з заводу тролейбусами тролпарк (Луцьк в 2022, Львів, Рівне, Кропивницький в 2020, Кременчук, Дніпро в 2020-21, Житомир, Харків, Полтава, Суми, Київ в 2021, Хмельницький, Херсон, Франківськ в 2019 і багато інших міст) або і досі оновлюють (Чернігів, Миколаїв, Вінниця, Чернівці), а ми 16.5 років не оновлювалися, що може вважатися близько до антирекорду, якщо вже не цілковитим антирекордом (не надто в курсі щодо міст на Донеччині та Луганщині)
Sergyi reply Kostya
Kostya reply Mike
Yura
Yura