На Текстильній частково обмежать рух транспорту — як курсуватимуть тролейбуси

З 6 вересня по 8 вересня буде частково обмежений рух приватного та громадського транспорту на розв’язці вулиць Збаразька – Промислова – Текстильна – Енергетична – Злуки. Тут проводитимуть роботи з поточного ремонту дорожнього покриття.
Про це повідомили в Тернопільській міькій раді.
Обмеження триватимуть з 10.00 6 вересня по 22 годину 8 вересня.
На ділянці виконання робіт встановлятьвідповідні дорожні знаки згідно з тимчасовими схемами організації дорожнього руху.
Змінять рух тролейбусів
На період проведення робіт будуть внесені зміни в рух громадського електротранспорту, зокрема:
- рух тролейбусів буде здійснюватися вулицею Вояків Дивізії Галичина з лівим поворотом на проспект Степана Бандери;
- тимчасово не курсуватимуть тролейбусні маршрути: №5, №9, №11;
- тролейбусний маршрут №8 курсуватиме на ділянці «Газопровід-Центр».
Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли про зміни в графіках відключень електрики у Терополі та області.
Читайте також:
Графік відключення світла в Тернополі та області на 4 вересня зі змінами
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Нові тролейбуси давно треба було купити, особливо в контексті того, що їх не купували в нас 16.5 років, в той час як інші активно скуповують, але в ТМР мабуть вважають інакше.
Щодо колапсу згоден, тролейбуси працюють на доволі популярних маршрутах, на деяких гармошки просто маст-хев. Прибравши тролейбус як один з найбільш провізних видів транспорту, місто зажене себе в колапс. Ну ок, хтось тяпне "можна автобуси і маршрутки туди пустити", але є ряд нюансів, через які здійснити це неможливо: по-перше, маршрутки і автобуси стільки не перевезуть за один раз, скільки перевезуть тролейбуси, по-друге, щоб замінити тролейбуси автобусами, треба їх буде з інших популярних маршрутів спрямувати, по-третє, як ви вже сказали, маршрутки теж перебувають в поганому стані і їм так само недовго лишилося, і їх тримають як тільки можуть.
Тролейбуси треба вчасно ремонтувати і закуповувати при цьому нові, бо ця кількість, що є зараз в місті – ні про що, як і їхній стан. Вже за останні 12 місяців часу стало 3-4 тролейбуси через проблеми з кузовом, які уже не підлягають відновленню, а замінити їх можливості нема. Тому треба і наявні ремонтувати, щоб вони не дійшли до стану не повернення, як би не хотілося адептам тез "не на часі тролейбуси"
Цікаво, які взагалі зарплати в працівників тролдепо у Рівному, раз вони роблять аж десь по 5-6, а може й більше капіталок за рік.
Цікаво, що там з тролейбусним тендером зараз – вже майже 12 місяців минуло з запуску тролейбусного тендеру (12.09.2023), а переможця досі не оголошено, відомо лиш те, що в Франківську будуть 9 одиниць Електронів, так, є деякі чутки щодо переможців в Тернополі та Чернівцях, але вони наразі ще не є офіційною інформацією, оголошеною ЗМІ. Поки оголосять переможця та підпишуть з ним контракт, поки вироблять законтрактовану кількість, поки поставлять на облік, поки запустять на лінію, розвалиться/стане ще з 5-10 тролейбусів (багато з яких і так в критичному стані), для цього необов'язково мати проблеми з кузовом, а замінити нема чим, хіба що на б/у тролейбуси розраховувати.
Інші міста вже раніше оновилися новими з заводу тролейбусами тролпарк (Луцьк в 2022, Львів, Рівне, Кропивницький в 2020, Кременчук, Дніпро в 2020-21, Житомир, Харків, Полтава, Суми, Київ в 2021, Хмельницький, Херсон, Франківськ в 2019 і багато інших міст) або і досі оновлюють (Чернігів, Миколаїв, Вінниця, Чернівці), а ми 16.5 років не оновлювалися, що може вважатися близько до антирекорду, якщо вже не цілковитим антирекордом (не надто в курсі щодо міст на Донеччині та Луганщині)