Смертельна ДТП із Теслою: де зараз справа і що зробила влада, аби на Бережанській стало безпечніше

Смертельна ДТП із Теслою: де зараз справа і що зробила влада, аби на Бережанській стало безпечніше
Рік тому у квітні на Бережанській загинула жінка під колесами Tesla, за кермом якої був працівник СБУ

Ця ділянка — місце концентрації ДТП, де гинули і серйозно травмувались люди. Що там змінилось і чи допомогло це припинити низку смертельних аварій?

18 квітня минає рік, як під колесами Tesla, за кермом якої був працівник СБУ, загинула жінка. Проте справа досі не в суді і коли її туди скерують, поки невідомо.

Ділянка, де загинула Ольга Михайлівна, — місце концентрації ДТП. Місцеві мешканці мали власне бачення, як зробити її безпечнішою. А що за рік зробила влада і патрульна поліція для безпеки пішоходів та водіїв і чи допомогло це припинити низку смертей на дорозі, дізнавались «20 хвилин». 


Справа досі не в суді

Лише у 2023 році на вул. Бережанській сталось 13 ДТП, три з яких з постраждалими. Одна людина там загинула, ще троє отримали травми різного ступеню, повідомила речниця управління патрульної поліції в області Ольга Пелих. Від початку 2024 року на цій ділянці вже трапились шість аварій, лише одна з постраждалими. Загиблих немає, одна людина отримала травми.

Відео дня

На Бережанській, нагадаємо, 18 квітня 2023 р. автомобіль Tesla на смерть збив жінку.  Ользі Михайлівні було 65 років. Вона проживала разом із донькою на вул. Бережанській, 20 — буквально за кілька метрів від дому її зранку 18 квітня збила «Тесла», за кермом якої був працівник правління СБУ Тернопільщини. Жінка поспішала на роботу, кажуть сусіди, і потрапила під колеса авто. На жаль, медикам врятувати її життя не вдалось

— Автомобіль, за кермом якого перебував працівник УСБУ в Тернопільській області, наїхав на пішохода, — повідомила тоді речниця ДБР Тетяна Муравель. — 66-річна (66 п. Ользі виповнилося б 18 червня – прим. авт.) жінка перебігала дорогу поза межами пішохідного переходу. Від отриманих травм потерпіла померла у лікарні. За попередніми даними, водій був тверезим. Розпочато кримінальне провадження за фактом порушення правил безпеки дорожнього руху за ч.2 ст.286 КК України. Встановлюються всі обставини ДТП, призначено низку експертиз.

Як повідомила Тетяна Муравель «20 хвилин», наразі розслідування у цій справі триває. В даний час слідчі ДБР очікують на результати експертиз. Тому про завершення розслідування і передачу справи до суду поки говорити завчасно.


Аварія за аварією

Журналістка «20 хвилин» розшукала тоді знайомих пані Ольги. Ось що вони розповіли про загиблу. 

— Це надзвичайна людина була. Про таких, як вона кажуть, — сама доброта, — згадують колеги із «Центру здоров’я», де жінка роками пропрацювала завгоспом, а останнім часом трудилась у КНП «Тернопільський обласний інформаційно-аналітичний центр медичної статистики» облради. — Дуже добра людина, привітна. Для всіх добре слово знаходила. Гірко, дуже гірко за такими людьми.

Ця смертельна аварія на Бережанській не перша. «20 хвилин» писали про трагічні випадки, коли на переході біля АТБ збили студентку, нижче, біля «Трьох богатирів», ще одну. 

Детальніше читайте:

Першокурсницю, яку збили на Бережанській, прооперували. Дівчина в реанімації

Каті було 28, вона хотіла стати лікарем. Що про смертельну ДТП на Бережанській розказав очевидець

— За результатом аналізу аварій, які сталися в минулі роки, вул. Бережанська є місцем концентрації ДТП, — повідомили «20 хвилин» в управлінні патрульної поліції в області. — Адже у 2021 році там сталися 17 аварій, у яких п’ятеро людей постраждали і одна загинула. У 2022 році сталось вісім ДТП, у яких троє постраждали і одна особа загинула. «20 хвилин» після низки смертельних аварій піднімали питання організації дорожнього руху і безпеки на Бережанській.

Дорогу тоді ніби полагодили, знаки встановили. Та й працівники патрульної поліції там регулярно проводили профілактичні заходи як серед водіїв, так і для пішоходів, розповів «20 хвилин» мешканець Бережанської, депутат райради, волонтер Назарій Хамуляк. 

— Від бару «Три богатиря», що поблизу корпусу ЗУНУ, і з іншого боку — від регіонального сервісного центру МВС водії заїжджають на горб і зазвичай прискорюють швидкість. Умовно місце посередині вулиці місцеві називають «біля хреста» — приблизно там, де сталась ДТП, у якій загинула пані Ольга.  

Знак обмеження швидкості на цій ділянці до 40 км/год і наряд патрульних врятував би ситуацію, припускав Назарій Хамуляк.

 

Є схема і розмітка

— Найголовніше тут розмітка, дорога її не бачила мінімум років два, — запевняв рік тому депутат. — Тоді психологічно водії пригальмовували б, аби не обганяти і не перетинати суцільну смугу. За попередні роки я зумів добитись, що дорожні знаки «переодягнули» в зелену підложку і освітили переходи — всі, крім того, що є «біля хреста».

То чи відбулись зміни на рік на Бережанській? Чи нанесли дорожню розмітку і які ще роботи провели задля безпеки пішоходів і водіїв на вул. Бережанській, «20 хвилин» поцікавились у патрульній поліції та міськраді. 

— На вул. Бережанській, де було місце концентрації ДТП, минулого року було облаштовано острівець безпеки та нанесена відповідна розмітка, — повідомила «20 хвилин» речниця міськради Мар’яни Зварич.

Міськрада розробила схему організації дорожнього руху, згідно з якою нанесли дорожню розмітку та встановили дорожні знаки, підтвердили в управлінні патрульної поліції в області.

— Раніше на даній ділянці не було організації дорожнього руху, що, в свою чергу, не дозволяло нанести дорожню розмітку та розділити транспортні потоки, — зазначила речниця управління патрульної поліції в області Ольга Пелих.  

 

Обов’язки і права пішоходів

Нагадаємо також, яких правил пішохід зобов’язаний дотримуватись, визначено розділом 4 правил дорожнього руху «Обов’язки та права пішоходів».

Згідно п.1.10 правил дорожнього руху, пішохід – особа, яка бере участь у дорожньому русі поза транспортними засобами і не виконує на дорозі будь-яку роботу. До пішоходів прирівнюються також особи, які рухаються в інвалідних колясках без двигуна, ведуть велосипед, мопед, мотоцикл, везуть санки, візок, дитячу чи інвалідну коляску.

Обов’язки та права водія механічних транспортних засобів 

 

 

Читайте також: 

Смертельна аварія у Тернополі: за кермом був працівник СБУ 

ТП на Бережанській. Внаслідок удару джип зніс стовп і перекинувся

У Тернополі машина з переселенцями злетіла в кювет

У Тернополі під колеса автівки потрапили літня жінка та школярка

 

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (6)
  • Тарас

    Якби сусідка по пішохідному переходу переходила, а не вискакувала на дорогу то і вона була б живою і в водія проблем не було б
  • Haly

    Чекають поки гроші назбирає на хабарі
  • Олег Лящинський

    Якби дебіли не ганяли і тримали дистанцію, то не було і б ДТП. Але в нас кожне друге на дорозі думає, що воно мудре
  • Анатолій Пасічник

    пояснення - немає дорожньої розмітки (або не поновлена), це постійна проблема Тернополя, ще гірша ситуація з пішохідними переходами, розмітку частково поновляють частіше під осінь. щоб списати кошти..... багато переходів повністю витерто, бо їх поновлюють через рік..... колись я писав про цю проблему. тоді надалофіли-тернополяни хейтили, а як на мене - усі переходи мають бути біло-червоними, поновляти двічі на рік, або економте гроші..... і пишіть про смерті.... обирайте!

keyboard_arrow_up