- У наступному році на лінію ми плануємо випустити 52 тролейбуси та 18 автобусів, які зроблять пробіг 2,5 мільйони кілометрів та 817 тисяч кілометрів, - зазначив під час розгляду плану директор КП "Електротранс" Андрій Мастюх. - Усіх пасажирів, разом з пільговиками, у тролейбусах маємо перевести - 15,7 млн та автобусами - 5 млн. Серед тих, хто платять гроші за проїзд, протягом наступного року плануємо перевезти 8,1 млн осіб - у тролейбусах та автобусами - 2,9 млн чол.
Дохід від виручки платних пасажирів та компенсації за пільговиків для підприємства, за словами Андрія Мастюха, складатиме 90 млн грн. за перевезення тролейбусами та 26 млн грн за перевезення автобусами.
- Собівартість перевезення практично незмінна практично впродовж двох років за рахунок того, що збільшується кількість пасажирів, - продовжує пан Мастюх. - Для тролейбусів вона становить 7,96 грн та для автобусів - 8.70 грн. Розрахунковий тариф. Якщо враховувати рентабельність (прибутковість), то він становить 8.76 грн - за проїзд у тролейбусі та 9.57 грн - у автобусі. Затверджений чинний тариф на даний час у тролейбусах - 5 грн для власників "Карти тернополянина", 6 гривень - для тих, хто платить готівкою. В автобусах діючі тарифи - 6 гривень за "Картою тернополянина" та 7 грн - за разовий проїзд.
Міський голова Сергій Надал запитав у Андрія Мастюха, чому собівартість перевезень така висока та коли вона зросла.
- Така собівартість була ще при розрахунках, які проводили два роки тому, - відповів Андрій Мастюх. - Вона не зросла через те, що збільшилась кількість пасажирів, через оптимізацію мережі. Але на той час затверджені тарифи були 5-6 гривень, і компенсація була за рахунок фінансової підтримки підприємства.
У бюджеті міста на наступний рік заклали кошти на компенсацію за проїзд пільгових категорій населення в цілому. А різницю, яка є у тарифах, вирішили відшкодовувати окремими переведеннями на фінансову підтримку комунального підприємства. Тому вартість проїзду, ймовірно, зростати поки що не будуть.
Фінансовий план члени виконкому взяли до відома.
А що думаєте ви про озвучені тарифи? Відповіді залишайте у коментарях.
Чи задоволені ви тарифами на проїзд у Тернополі?
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер