У громадському транспорті Тернополя тривають рейди контролерів з муніципалами

У громадському транспорті Тернополя тривають рейди контролерів з муніципалами

Контролери спільно з муніципальними інспекторами шукають «зайців» в громадському транспорті Тернополя і перевіряють водіїв. За день інспектують 35-40 автобусів та тролейбусів. 

Працівники управління муніципальної інспекції спільно з контролерами «Тернопільелектротрансу» проводять перевірки оплати за проїзд пасажирами та дотримання порядку розрахунків за проїзд водіями комунального та приватного громадського транспорту.

Про це повідомили в Тернопільській міській раді.

У середньому, за день, під час спільних обстежень, працівники перевіряють 35-40 одиниць громадського транспорту – автобусів та тролейбусів. 

Відео дня

Пасажирів, в яких відсутні проїзні документи, притягують до відповідальності за ст. 135 КУпАП. Водії, які отримують готівкові кошти за проїзд, притягуються до дисциплінарної відповідальності. 

В управлінні муніципальної інспекції нагадують, що відповідальність за безквитковий проїзд у громадському транспорті, відповідно до ст.135 КУпАП, несе пасажир. Тому після карткового розрахунку громадянин має обов’язково отримати та зберігати квиток до завершення поїздки. За безквитковий проїзд у громадському транспорті передбачано штраф в  20-кратному розмірі від вартості проїзду.

Також проїзний квиток — це страховий поліс на будь-який випадок  і особливо у разі дорожньо-транспорних пригод.

Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли, що під час перевірки водіїв громадського транспорту виявили ряд порушень: деякі водії отримували від пасажирів готівку, не пропонували розрахунок банківськими картками, також розмовляли по мобільному телефону під час руху транспорту, створюючи додатковий ризик для безпеки пасажирів.

 

Читайте також:

Беруть готівку і розмовляють по телефону: у Тернополі перевірили роботу водіїв громадського транспорту

Тролейбуси – без кондукторів. Ми перевірили, чи їздять «зайцями» і як працюють зміни

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (32)
  • Ростислав Гарасимчук

    "тривають рейди дармоїдів"
  • Оля Паніна

    Дивують люди котрі в коментарях бідкаються що їх бідна бабуся з села отримує пенсію на почті та не має банк карт. І не має як проїхати тягнучи до таких добрих внуків торби з прод з автовокзалу.  А купити бабусі пооїздний квиток за 20 гривень і час від часу закидати туди 100 гривень онлайн таким внукам віра не дозволяє

    Юрій Самуляк reply Оля Паніна

    Стопудово.
  • 666

    давно пора,і чим більше будуть шманати тим краще права всі знають а обовязки забули,часто бачу зайців в транспорті і таких самих водіїв

    Марія reply 666

    Обовязки є в держави перед людьми а не навпаки!Або Народ по КУ-влада ,або раби

    Юрій Самуляк reply Марія

    Це виправдовує зайців ??? Оригінальні ідеї)))

    666 reply Марія

    ахха в держави,а що таке держава по твоєму,?це і є ті самі люди,громадяни також мають обовязки і не треба лала,запослуги плати,законів дотримуйся
  • Nadiia

    Падлюки, у мене інвалідне посвідчення, маю соціальну карту тернополянина, вчора забігла у 10 тролейбус, сіла ззаді, як правило є кондуктори, на київській зайшли ці контролери, я спамяталась, що не пробила , а вони давайте платіть 200 грн...мусіла заплатити, голова зараз і так не думає, забуваєш все на світі...

    Юрій Самуляк reply Nadiia

    Самі винні. Звинувачення на адресу контролю некоректні. Ви ж дитина

    Марія reply Nadiia

    Маєте посвідчення то для чого Вам картка?????.Ви напевно забули що ваша категорія не потребує крім посвідчення більше ніяких документів.Ви і так безкоштовно мали їхати.

    Юрій Самуляк reply Марія

    Якщо пасажир має право на безкоштовний проїзд то все рівно повинен брати квиток. Так вираховується компенсації перевізникам. Все чесно і зрозуміло

    Nadiia reply Марія

    Ні, в тернополі так не діє, в мене родичка має інвалідність, але проживає у селі, то мусить оплачувати проїзд

keyboard_arrow_up