У Тернопіль прибули десять нових автобусів МАЗ, які придбали у лізинг. ВІДЕО

У Тернопіль прибули десять нових автобусів МАЗ, які придбали у лізинг. ВІДЕО

Сьогодні, в останній день зими, 29 лютого у Тернопіль прибув перший десяток автобусів, які закупила міська рада.

До Тернополя прибув перший десяток МАЗ - 206086, які закупила Тернопільська міськрада для КП «Тернопільелектротрансу», написав Віктор Мадрі на своїй сторінці у Фейсбук та додав фото і відео, як новенькі автобуси проїхались містом.

У Тернопіль прибули десять нових автобусів МАЗ, які придбали у лізинг. ВІДЕО, фото №1 на сайті 20minut.ua

Нагадаємо, 20 нових низькопідлогових автобусів МАЗ "206" Тернопіль придбав у кредит за 2 млн євро, 10 з яких уже прибули у Файне місто. Віддаватимуть кошти банкові в строк до 13-ти років.

Відео дня

У Тернопіль прибули десять нових автобусів МАЗ, які придбали у лізинг. ВІДЕО, фото №2 на сайті 20minut.ua

Придбання цих автобусів є черговим кроком до створення єдиної транспортної компанії у Тернополі.

У Тернопіль прибули десять нових автобусів МАЗ, які придбали у лізинг. ВІДЕО, фото №3 на сайті 20minut.ua

Немає водіїв для нового транспорту

 На які саме маршрути виїдуть нові автобуси наразі невідомо. Вирішувати це будуть на конкурсній основі. 
Андрій Мастюх каже, що зараз підприємство шукає водіїв для нових автобусів.

  - Ми обіцяємо повний соціальний пакет, сто відсотково легалізовану працю, повну відпустку і високу заробітну плату, - продовжує пан Мастюх.

- За січень- лютий зарплата у водіїв становила 14-15 тисяч гривень. Це злежить від відпрацьованих годин та інших складових, але в цих межах. 

"Російських комплектуючих немає"

Раніше у соцмережах тернополяни писали, що в нових автобусів є російські комплектуючі. Таку позицію під час засідання сесії 27 грудня  висловив депутат міської ради Тарас Білан.

Проте, директор КП переконує, виробили їх у Білорусії, а про частини, які б виготовляла країна-агресор не можу бути й мови.

  - Автобуси повністю нові, вироблені в Білорусії, російських комплектуючих немає, - каже Андрій Мастюх.

- Нам надійшов лист від імпортера, в якому вказано склаові, які вироблені у Німеччині. Це автобуси найвищого класу, наголошую, російських комплектуючих немає. Про технічні характеристики автобусів "МАЗ -206" можна дізнатись на офіційному сайті виробника "Мінський автомобільний завод".

Як вкзано в описі - виробник запчастин Німецька компанія Mercedes-Benz. Щоправда опубнікована інформація російською мавою, осільки у Білорусі, де виробили транспорт, вона - друга державна.   

У Тернопіль прибули десять нових автобусів МАЗ, які придбали у лізинг. ВІДЕО, фото №4 на сайті 20minut.ua

Довідка. Зараз мережу громадського транспорту Тернополя обслуговує 24 комунальних низькопідлогових автобуси – 21 «МАN» та три - ЛАЗи.  Нещодавно у Тернополі запрацював новий автобусний маршрут №35.

Журналістка «20 хвилин» протестувала трнанспорт на комфорт, розпитала пасажирів, кондуктора та водія, як їм нові низькопідлогові автобуси. Як це було читайте у матеріалі за посиланням тут
 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (113)
  • Анонім
    Щодо даного транспорту то він таки дійсно повинен був мати розширену базу як в 35 маршруті ,а цей так більше для міжміських поїздок. На мою думку треба було проаналізувати для початку ринок особливо в Україні ,а потім вже в інших країнах .Он європейці їздять на автобусах з гармошкою типу ікарусів ,а ці закупили троха незручний транспорт ,але і то краще ніж ті корита ,що зараз їздять .Як то кажуть не будемо перебирати харчі .Час покаже їхню живучість на наших дорогах.
  • Анонім
    А в чому проблема ліквідуйте ліцензії приватникам через зношений транспорт і такий ,що не відповідає вимогам міста і всі діла . Після цього в Мастюха буде черга з воділ .
  • я
    то краще тих маршруток що зараз їздять але могли і у львові купити а неплатит білорусам
  • Михайло Луняк
    Чергова афера! Лиса Гнида хоче здати нові автобуси в оренду діючим перевізникам! Оскільки місто не може знайти водіїв!! Цирк!

keyboard_arrow_up