Водій, у маршрутці якого не працював валідатор, «попросив» пасажирів, що не мали при собі готівки, - на вихід.
Про це редакцію повідомили очевидці інциденту тернополянка Анна та Анастасія.
Дві колеги – Анна та Анастасія близько 19 год 17 грудня сіла в 19-ий біля «Маяка». Жінкам ще вдалось розрахуватись і отримати квиток з валідатора. Коли маршрутка доїхала до Центру, там на зупинці було дуже багато людей.
Жінка обурюється, адже на місці тих юних пасажирів могла бути її донька. Чи молодші діти. Як так можна?
Ми зобов’язані забезпечити рух транспорту, навіть при поламках валідатора. Бо з’їзд з лінії буде означати зрив маршруту. Валідатор справді в цій маршрутці 17 грудня не працював. Ми викликали двічі фахівців підприємства, яке здійснює обслуговування безконтактної системи оплати. Проте після 1 разу ремонт не відбувся. Замінили валідатор, але і той не працював. Викликали вдруге і полагодили все аж після 19.00.
Водій не має права відмовити в проїзді, проте пасажир зобов’язаний розрахуватись. Водій стверджує , що нікому не відмовляв в проїзді. Просто просив розрахуватись готівкою, бо валідатор не зчитує дані. За цим фактом буде проведено службове розслідування. Також вкотре проведемо інструктаж для всіх водіїв нашого підприємства та вкажемо їм на припустимість таких дій. Якщо таке й справді відбулось, - я, як керівник підприємства, приношу свої вибачення пасажирам. І обіцяю розібратись в ситуації.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 6 від 5 лютого 2025
Читати номер
Комаринський
ternovo
Галина Золота
Татьяна Куба