В обидвох потерпілих схожі історії. Вони втратили 3600 та 1897 гривень.
Жертви розповіли, що користуються додатком “Нова пошта”. Очікували гроші за проданий товар, коли їм зателефонувала невідома жінка і представилася фахівцем поштового відділення. Додзвонювач знала про платіж, бо повідомила, що для здійснення кур’єрської доставки необхідно повідомити код підтвердження.
Про те, що стали жертвами шахрайства краяни дізналися лише після того, як прийшло сповіщення про зміну способу отримання оплати за товар. Їхні гроші отримали сторонні особи.
За словами начальника сектору дізнання Тернопільського відділу поліції Мирона Шеремети, після отримання коду шахраї в особистому кабінеті вносять зміни, вписуючи чуже ім’я і платіжну картку. Саме ця людина має право забрати гроші чи товар або проплата йде на її банківську картку.
Правоохоронці внесли даний факт в ЄРДР згідно статті 190 ККУ. Вони встановлюють, як шахраї отримують доступ до інформації про отримувачів-відправників: чи проблеми в системі безпеки програми Нової Пошти, чи витік і підміну інформації проводять самі співробітники пошти.
Читайте також: Нова схема шахрайства: аферисти крадуть гроші через дублікат сім-картки. Як це працює
Втирались у довіру і зібрали 1,5 мільйона "на бізнес": на Тернопільщині два брати діяли за схемою
Дану ситуацію прокоментувала прес-секретар "Нової пошти" Оксана Тарасенко.
"Нам прикро, що клієнти компанії стали жертвами шахраїв. На жаль, шахраї постійно вдосконалюють старі схеми та вигадують нові. Так, вони можуть мати доступ до пошти клієнта і, авторизуючись через пошту, самовільно змінювати паролі до бізнес-кабінету або особистого кабінету. Тому при будь-яких підозрах ми радимо нашим клієнтам оперативно змінювати паролі на пошту, а також у мобільному додатку та особистому кабінеті. Також радимо у бізнес-кабінеті перевіряти регулярно перелік довірених пристроїв та залишати лише необхідні, а інші видаляти. Крім того, ми наголошуємо на тому, що в жодному разі не можна повідомляти коди доступу до свого акаунту третім особам. Зокрема, й тим, хто представляється співробітником Нової пошти – наші співробітники ніколи не запитують коди доступу до кабінету", йдеться у повідомленні.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 11 від 13 березня 2024
Читати номер