Міносвіти хоче суттєво скоротити кількість обов’язкових предметів інваріантної складової у старшій школі. Відповідна новація міститься у проекті Типового навчального плану для 10-11 класів.
У разі їх ухвалення, запропоновані зміни стануть чинними у 2018 році.
Зокрема, передбачається скорочення переліку обов’язкових предметів у старшій школі з 22-х до 9-ти, пише Освіта.UA.
У відомстві вважають, що це надасть можливість школам визначити свій профіль і поглиблено викладати обрані предмети.
За словами заступника міністра освіти Павла Хобзея, учні старшої школи мають готуватись до вступу до вишу.
- Час – це найважливіший ресурс. В 10-11 класі діти вже мають розуміти, який подальший шлях оберуть, та починати готуватися до вступу до вищого навчального закладу, – зазначає заступник міністра.
Також однією з новацій, що як планується буде впроваджена з 2018 року, є створення інтегрованих профільних предметів. Зокрема, у разі ухвалення документа в український старшій школі з’являться інтегровані предмети «Література», «Історія», «Людина і суспільство» та «Математика».
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
Piter Savka
Анонім
Ось пишуть:" Також однією з новацій, що як планується буде впроваджена з 2018 року, є створення інтегрованих профільних предметів. Зокрема, у разі ухвалення документа в український старшій школі з’являться інтегровані предмети «Література», «Історія», «Людина і суспільство» та «Математика»." Що це за новація така взяли змінили назву ,а все решта лишилося без змін . Це просто п.....ц із шлаку обирають шлак , а де життеві предмети Трудове навчання щоб із цього предмету зробити загальний огляд всіх професій де учні могли б оцінити і вибрати професію по які вони зможуть працювати ,а бо їм ці основи допоможуть у побуті . Тобто на цих предметах дати учням наприклад вимурувати кусок стіни , чи замінити водяний кран ,чи відремонтувати електричну проводку , і все це діло треба поясняти ,як правильно вибирати матеріали, що можна купляти ,а що є підробкою , як працювати з елктричним інструментом ,і як його вибрати ,і таке подібне. Це все буде в десятки разів корисніше ніж годувати учнів "Історією України ,"Математикою " та іншим шлаком котрий взагалі в реальному житті не використовується . Якщо так подумати ,то зараз всі математичні задачі вирішують програми , про любий історичний факт можна почитати в інтернеті ну і таке подібне . Так само треба і з інститутів забирати шкільні предмети, і шлак типу філософія ,педагогіка ,соціологія ,політологія ,релігієзнавство і таке подібне.