Які школи Тернопільщини не пішли на дистанційне навчання?

- Окремі громади продовжили канікули, а дехто вчився до 6 січня, тому діти зараз відпочивають.
- Пандемія показала, що освіта не була готова до інших форм навчання, окрім очної.
Більшість навчальних закладів області, як і школи Тернополя, від 11 січня пішли на дистанційне навчання. Проте частина з них не вчиться взагалі – школярам або перенесли, або продовжили канікули. Про це повідомила начальниця управління освіти і науки Тернопільської облдержадміністрації Ольга Хома.
- Сьогодні (11 січня – прим. авт.) частина навчальних закладів розпочала навчання дистанційно, - каже Ольга Хома. – Але є громади, які прийняли рішення про продовження канікул. Зокрема, канікули продовжили для учнів Гримайлівської громади до 19 січня. Потім школярі теж навчатимуться дистанційно.
Читайте також Батьки хапаються за голову! У Тернополі стартувала «дистанційка», чи буде з неї толк
Є заклади в області, де навчання, за рішенням громад, тривало до 6 січня. Попередньо про це внесли зміни до навчальних планів. Тепер діти перебувають на канікулах. Таких навчальних закладів в області близько 15.
Щодо шкіл, дистанційне навчання в яких не змогли розпочати через технічні проблеми чи відсутність Інтернету, Ольга Хома запевняє: про такі випадки управлінню освіти невідомо.
- Організація дистанційної форми навчання почалась набагато швидше, аніж 11 січня, і, якщо у когось виникали проблеми, на місцях їх вирішували, - каже Ольга Хома. – На допомогу приходили і громадські організації, які працюють в системі освіти. Вони надавали чимало рекомендацій педпрацівникам.
Скажімо, якщо в якихось населених пунктах немає Інтернету чи часто бувають збої – вчителі завантажують запис уроків та посилання відправляють на Вайбер. Аби діти ознайомились з тим чи іншим матеріалом.
У перший день дистанційного навчання була й скарга. Зокрема, батько дитини, яка навчається в 5 школі Тернополя, скаржився, що в них не організоване дистанційне навчання. Татові порадили звернутись до міського управління освіти, адже міські школи підпорядковуються саме йому. Як і при звичній для нас очній формі навчання є вчителі, які справді підготувались, аби уроки пройшли корисно і цікаво, а є такі, які зовсім в цьому напрямку не працюють, пояснила Ольга Хома.
Читайте також Не більше 10-25 хвилин, руханка і гімнастика для очей: скільки можуть тривати уроки онлайн
- Насправді я є прихильником очної форми навчання, і головне тут не скільки сам навчальний процес, скільки соціалізація дітей, - переконана Ольга Хома. – Важливо, як діти почуватимуться і поводитимуться в дорослому світі. Як себе реалізовуватимуть. Тому потрібне їхнє спілкування як з однолітками, так і зі старшим, в т.ч. і вчителями. Але наразі пандемія внесла корективи, і ми маємо освоювати різні форми навчання.
Пандемія ж показала – система не готова до інших форм, ніж очна. Хоча важливим є й сімейна форма навчання. Наразі ж мусимо адаптовуватись до дистанційної. Чи закінчиться вона 24 січня, чи буде продовжена – поки невідомо. В цьому питанні МОН може приймати рішення тільки після постанови Кабміну, якщо така буде – про продовження локдауну.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
Читач90до снігу не готові, до короновірусу не готові, до дистанційного навчання не готові.