Черговий щорічний екзамен на стійкість та успішність здали кращі торгові марки та підприємства Тернополя. Уже відомі імена усіх переможців конкурсу "Народний бренд-2020". Кращі з кращих отримали свої заслужені нагороди, як символ довіри та визнання.
16-ий рік поспіль «RІА Медіа» організовує та проводить конкурс «Народний бренд».
Це – своєрідний тест, що визначає рівень довіри тернополян до тієї чи іншої фірми. Це – і хороший урок стійкості для місцевих підприємців, що стає гарним імпульсом для впровадження нових ідей у роботу.
Споживачі обирали кращих виробників, віддавши за них свої голоси. Нема псевдоекспертів та псевдопереможців – фірма стає лідером тільки тоді, коли вона виправдала сподівання та довіру тернополян.
Багато емоцій, хвилювань та переживань. Вболівали як фірми, які були учасниками конкурсу, так і клієнти, які користуються їхніми послугами. Представники компаній, які здобули першість за результатами голосування, уже отримали свої нагороди від «RІА Медіа».
Цьогоріч було 53 номінації. Загалом, участь у "Народному бренді" брали 3017 компаній. Голосування розпочалось 1 жовтня і тривало до 30 листопада. Загалом у голосуванні взяли участь 17 451 тернополянин.
Регіональний видавець «RІА Медіа» у Тернополі – Юрій Штопко щиро вітає усіх переможців. Перемогу здобули кращі з кращих, зауважує він.
- «Ти обираєш – RІА нагороджує!» – незмінне гасло, яке супроводжує конкурс уже багато років поспіль. Однак через пандемію коронавірусу, що внесла корективи в наше життя, ми вирішили не проводити щорічну урочисту церемонію нагородження. Дотримуємося всіх обмежувальних заходів, запроваджених світом, аби не допустити поширення COVID-19. Кошти, які планували витратити на організацію церемонії, компанія «RІА Медіа» скерувала на потреби діток. Ми придбали кабіну для кінезотерапії у КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня». Це – універсальне та мультифункціональне реабілітаційне обладнання, яке допоможе малечі покращити свою рухову активність та робити перші омріяні кроки, - продовжує Юрій Штопко.
У наступних випусках газети читайте про передачу обладнання у медичний заклад та коментарі лікарів.
– Ми дякуємо вам за сміливість та відвагу, за участь у конкурсі та щоденну працю на благо тернополян! Бажаємо і надалі залишатися найкращими. Нових перемог та блискавичних звершень! – підсумовує регіональний видавець.
Ольга Гардаш, керівник відділу маркетингу ПП "Форвард-Орто":
— Ми завжди зорієнтовані на те, аби наша продукція була якісною, а клієнти - задоволені послугами, які отримують. Уперше брали участь і перемогли. Це багато означає, адже люди оцінили нас, якісні і технічні засоби реабілітації. Будемо і надалі тримати планку, аби ставати ще кращими. Колеги з інших міст потішилися нашою перемогою, вона – спільна для кожного працівника нашої команди.
Ігор Стефанович, директор центру розвитку дитини "Інтелектуал":
— Нагорода, яку ми отримали, — це стимул рухатися вперед. Раді як працівники, так і відвідувачі, які підтримували нас. Голосували, вболівали, слідкували за результатом. Останній тиждень тримав нас у тонусі, ми дуже раді, що завоювали перше місце. Такий результат – свідчення того, що ці п'ять років ми працювали недаремно. Хочемо розширювати мережу закладів.
Тамара Кравець, менеджер готелю "Авалон":
— Уперше брали участь у конкурсі і навіть не очікували, що це буде настільки цікаво та інтригуюче. Дякуємо організатором, що завжди були на контакті. Щасливі, що отримали цю нагороду. Віримо, що попереду буде ще більше можливостей себе проявити, виправдати надії як тернополян, так і гостей міста. Будемо підтримувати ці позитивні результати та примножувати їх.
Любов Фурман, директор ТОВ "Теплопартнер":
— Тернополяни віддали свій голос за нас, ми дуже раді. Будемо і надалі виправдовувати їхню довіру. Ми дбаємо про кожного клієнта, цінуємо і турбуємось про кожного відвідувача. Стараємося продавати те обладнання, яке могли б поставити навіть у себе вдома. Обов'язково будемо брати участь у конкурсі і наступного року.
Святослав Лебонтов, директор компанії "Престижбуд":
— Дуже раді, що отримали підтримку тернополян. Вдячні сотням сімей, які купують у нас житло; які довіряють нам та підтримали; які проголосували та подарували нам стимул бути ще кращими. Це надихає і надалі втілювати найкращі будівельні проекти, будувати сучасніші комплекси.
Зінаїда Березій, приватний нотаріус:
— Це дуже гарний задум, який об’єднує підприємців у такий нелегкий час. Це – довіра, повага. Організаторам велике спасибі, що проводять такий захід щороку. Вражає, що кожного року все більше тернополян беруть участь у голосуванні, отже, вони небайдужі до того, хто працює якісно. Щиро вдячна за прояв довіри та здобуту перемогу!
Юлія Черватюк , власниця магазину "Файна вишиванка":
— Приємно, що наші клієнти підтримували нас. Перемога – це відчуття, що працюємо недаремно. Найбільша мета в роботі – догодити відвідувачам. Тому можемо зробити висновок, що рухаємось у правильному напрямку. Це ще і стимул вдосконалюватися та бути ще кращими.
Читайте також:
Проголосував у "Народному бренді" — виграв смартфон від RIA. Хто став переможцем?
Результати голосування: усі компанії-переможці. Дивіться ТУТ
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер