Цьогоріч було 50 номінацій. Серед яких - дві нових: "Суші, бари" та "Таксі". Загалом, участь у "Народному Бренді" беруть 2192 компанії і лише 50 з них, отримали свої бажані нагороди. Голосування розпочалось 1 жовтня і тривало до 30 листопада. А оприлюднили результати голосів 2 грудня. Загалом у голосуванні взяло участь майже 15 тисяч тернополян.
Церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд-2019», цьогоріч ювілейна, відбулася 13 грудня в готельно-розважальному комплексі Garden Hall. Репортаж із події тут: Нагородження переможців «Народного бренду-2019»: кого обрали тернополяни. ФОТО
Без подарунку не залишилися і користувачі, які проголосували у конкурсі "Народний бренд 2019". Для того, щоб стати учасником розіграшу, потрібно було проголосувати на сайті brand.top20.ua не менше, ніж у 10-ти номінаціях, після завершення голосування зробити репост у соцмережах та не видаляти даний запис зі своєї сторінки до завершення церемонії нагородження.
Переможця визначали рандомно в день церемонії нагородження "Народний бренд 2019". Приз отримала тернополянка Алла Душка: подорож для двох у Будапешт та Відень.
Жінка розповідає, що в голосуванні "Народного бренду" участь приймає щороку. Але виграла вперше. І радіє такому подарунку напередодні Миколая.
- Я голосую від початку заснування проекту, - каже Алла Душка. - Голосуючи за номінантів, я завжди керуюсь власним досвідом, бо більшість компаній, які беруть участь у "Бренді" - знайомі. Коли мені зателефонували і сказали, що я виграла приз, то спершу не повірила. Це дуже неочікувано, але приємно. Я щаслива.
Жінка каже, що раніше уже була і в Будапешті, і у Відні, але з радістю поїде туди ще раз на Різдво. Кого тернополянка візьме із собою у подорож - ще не знає.
Переможцям цьогорічного "Народного бренду" Алла Душка бажає розвиватися, ставати ще кращими, а клієнти їх завжди підтримають.
Сертифікат на подорож у Будапешт-Відень надали наші партнери - туристична агенція SAMOCVIT TRAVEL.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер