Тернополянка обурюється, бо таксист не попередив, що вартість простою не входить до мінімального проїзду. Керівництво фірми таксі, на яку скаржилась жінка, відмовило газеті у коментарі. В Укртрансінспекції радять писати заяву
17 гривень заплатила тернополянка, проїхавши в таксі близько кілометра. Жінка обурилась навіть не великою сумою, яку довелось заплатити за мізерну відстань. Більше, стверджує вона, образила реакція та різка відповідь водія, коли вона поцікавилась, чому саме така сума висвітилась на лічильнику.
-
Погода була поганою, і, щоб не йти з маленькою дитиною болотами, коли дує страшенний вітер, викликала таксі, – розповіла тернополянка Олена Рощина (ім’я тернополянки змінене на її прохання. Справжні дані є в редакції – прим. авт.). – Планувала їхати до сестри, яка мешкає буквально через кілька домів.
Ще перед викликом машини пані Олена порахувала, мешкає на вул.. Київській, а їхатиме на Смакули,1. Відстань – менше кілометра. Тому витратить на проїзд 12 грн. – саме такою є вартість мінімального проїзду у більшості фірм таксі міста.
Відео дня
>
Простої «під себе»
-
Дорогою заїхала у «Фантазію», що на Київській, аби купити квіти, – пояснила пані Олена. – В магазині пробула кілька хвилин, а коли сіла знову в таксі, на лічильнику вже було понад 14 грн.
Коли запитала у водія, чому вже така цифра, адже ще не встигли і кілометра проїхати, він грубо відповів, що це все за простій, каже тернополянка.
-
Дуже вигідно фірми таксі «під себе» придумали ось такі простої, – обурюється жінка. – Виходить, якщо стоїш в заторі, то сума також несмішна набіжить? Я розумію, коли чекають по 20 хв. чи годину. А тут – 5 хвилин, які, як виявилось, не входять у вартість мінімального проїзду, а додаються до цієї суми. Чому про це не попереджають клієнтів?
У фірмі таксі, послугою якого скористалась тернополянка, відмовились коментувати цей інцидент для газети.
-
Контролюючими органами, згідно з чинним законодавством, є Укртрансінспекція та податкова служба, – пояснив заступник начальника управління транспорту і зв’язку міськради Олег Вітрук. – Укртрансінспекція видає ліцензію на перевезення пасажирів та багажу на таксі. Звичайно, ми не усуваємось від діяльності приватників і спонукаємо до перевірок та рейдів. Однак, на жаль, прямих контролюючих повноважень не маємо.
Таксиста можуть покарати
Якщо у вас виникли проблеми з певною службою таксі і вирішити їх з перевізником не вдалось, можна поскаржитись на їхню роботу до Укртрансінспекції.
-
Усі служби таксі в місті мають різну вартість кілометражу, інформація про яку має бути розміщена у салоні авто, – каже заступник начальника управління Укртрансінспекції Ігор Табака. – Кожен випадок потрібно розглядати індивідуально. Жінка має прийти до нашого управління, за адресою: вул. Тролейбусна, 12 та написати заяву.
У скарзі потрібно вказати дату, час, коли їхала, фірму таксі та бажано номер машини. Детально описати всі претензії чи порушення, які, на думку пасажира, вчинив перевізник.
До Укртрансінспекції мало скаржаться на роботу таксі, каже Ігор Табака. Частіше висувають претензії до перевізників чи водіїв автобусів стосовно пільговиків.
Коментар
Михайло САМУЛЯК, голова обласного осередку Профспілки таксистів України:
-
Відповідно до ст.11 ЗУ "Про ціноутоврення", суб’єкти господарювання самостійно встановлюють вільні ціни на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін. Що стосується пасажирських перевезень на таксі, то законодавством не передбачено державного регулювання цін на даний вид послуг. А тому встановлення "простою" перевізниками не порушує вимоги законодавства.
Законодавство про захист прав споживачів зобов'язує повідомляти пасажира про вартість перевезення. У тому випадку, якщо перевізник повідомив пасажира про вартість перевезення (наявність наклейки з інформацією про тарифи вважається належним повідомленням споживача), то дана скарга пасажира є безпідставною.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous