Один додатковий рядок у квитанції - абонентське обслуговування вартістю 1,59 грн. Другий додатковий рядок - аварійне обслуговування ціною у 1,84 грн.
Отож споживачам тепер щомісяця, окрім самого рахунку за воду, доведеться додатково доплачувати 3,43 грн.
- Наше підприємство було змушене піти на такий крок, - каже директор КП "Тернопільводоканал" Володимир Кузьма. - Причиною стали відповідні постанови та розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг. У них йдеться, що ведення абонентських рахунків, контроль за квартирними лічильниками, виставляння рахунків і організація отримання плати із абонентів, що називається абонентським обслуговуванням, а також аварійне обслуговування, куди входять ліквідації проривів чи забою каналізації у квартирних помешканнях, тепер вважають додатковими послугами. Тож їх не можна включати у тариф за воду.
Тому водоканал провів відповідні розрахунки і визначив вартість додаткових послуг. Абонентське обслуговування для мешканців багатоквартирних будинків коштуватиме 1 гривню 59 копійок, аварійне обслуговування – 1 гривню і 84 копійки. Разом – 3 гривні 43 копійки.
Така сплата – щомісячна, на одного абонента, тобто для мешканців однієї квартири.
Ці додаткові послуги винесли із урахування в тарифах, а самі тарифи якими були, такими і залишилися.
- Станом на 1 січня затверджена в нас собівартість послуги, яка разом із ПДВ становить 7 гривень 37 копійок. - пояснює Володимир Кузьма. - Це той тариф, який зараз діє для юридичних осіб і для бюджетних організацій. Але для населення продаємо воду по 5,48, порівняйте – 7,37 і 5,48. Це означає, що населення отримує послугу за тарифом, який не дотягує до рівня собівартості. Цю різницю раніше відшкодовувала держава. Тепер абонентське й аварійне обслуговування під це відшкодування не підпадає.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous