Тернополянин Тарас Ковальчук за січень проїхав близько 10 000 км дорогами України та Польщі. "В сусідній Польщі їдеш із задоволенням, середня швидкість 130 км у будь-яку погоду та час доби. В Україні ж повний...Таке враження, що дороги тут для машин з автопілотами", написав чоловік на своїй сторінці у "Фейсбук".
"Почну з позитивного, Польщі. По автобану середня швидкість 130, відстані проїжджаються легко та із задоволенням. По простим дорогам швидкість звичайно менша, але задоволення все одно залишається. При тому, що транспорту більше чим у нас і потік активніший.
Тепер про дороги в Україні. Таке враження, що вони готуються для машин з автопілотами, знаків з вказанням напрямків порівняно з Європою - нема. А ті що є, часто не інформативні і не дають розуміння куди їхати. Розмітка, як сказав мені сьогодні працівник поліції, після мого порушення, ну вона затерлась за зиму. Поясніть, якого фіга вона в Польщі не затирається і завжди ідеальна?
Дорожнє покриття: з снігом зійшов і асфальт, частинами його поїли миші, бо такого я давно не бачив.
Ну і саме головне фури, коли почнуть контролювати їх вагу? Саме вони руйнують дорогу, тільки через них з'являються колії в коліно.
Ну і головна проблема, світло! Хто і як має перевіряти світловий пучок в оптиці машин? Після нічних поїздок очі просто вилазять, через водіїв на бусах і тазах з ксенами самопальними. Чому їх ніхто не зупиняє і не забирає на штрафмайданчики? Чому працівники поліції дають зауваження, що не працює фара але не дають зауваження за висоту світла?", обурюється автор.
"При такому стані доріг втрачають усі: бізнес, логістика, туризм, люди, держава!", пише пан Тарас.
Та додає: "Виговорився і стало легше, але тепер треба думати, як на це можна вплинути, щоб ситуація стала краща!"
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 3 від 15 січня 2025
Читати номер
Діонісій
Дядя Петя
David Starr